06.06.2014

OOTD, czyli o czterech strojach dnia

Dzisiaj przychodzę do Was z czterema stylizacjami, które idealnie odzwierciedlają mój styl. Na co dzień króluję u mnie sukienki i spódnice, mam do nich absolutną słabość. Bardzo rzadko noszę spodnie. Wyjątkiem są czarne, woskowane rurki, które możecie zobaczyć w jednym z zestawów. Od czasu do czasu zakładam też marmurkowe tregginsy lub białe rurki, jednak znacznie częściej możecie mnie zobaczyć w sukienkach lub spódnicach. Lubię zestawy kobiece, podkreślające figurę. Na stopach przeważnie mam buty na obcasie. Nie lubię płaskich butów, nie czuję się w nich kobieco. Być może ze względu na mój wzrost, mam około 160 cm. 

W pierwszym zestawie możecie zobaczyć sukienkę ze sklepu Sheinside. Identyczną, ale w kolorze żółtym pokazywała Kulka na swoim blogu. Moja jest w rozmiarze S. Jestem z niej zadowolona, choć ma jedną wadę, minimalnie prześwituje, dlatego niezbędna jest bielizna w cielistym kolorze. 

Zestaw 1

Sukienka Sheinside (link do strony)
Ramoneska Sheinside (link do strony)
Kopertówka Dorothy Perkins (sh)
Zegarek (bazar)




Zestaw 2

Bluzka Atmosphere (sh)
Spodnie (bazar)
Torebka Bagitali (sh)
Zegarek (bazar)




Zestaw 3

Sweter F&F (sh)
Bluzka New Look (sh)
Spódnica H&M (sh)
Torebka Bagitali (sh)
Zegarek (bazar)



Zestaw 4

Bluzka New Look (sh)
Spódnica (allegro)
Katanka Marks & Spencer (sh)
Torebka Atmosphere (sh)
Zegarek (bazar)




Który z zestawów najbardziej przypadł Wam do gustu? 

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Za każdym razem jak przeglądam Twoje posty tego rodzaju to myślę, że jesteś tak piękna i zgrabna, że nawet jakbyś nałożyła na siebie worek jutowy byłoby wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie zestawy są super, ale ostatni podoba mi się najbardziej :) Ja bym jeszcze chciała buty zobaczyć do tych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnemu we wszystkim ładnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Wszystkie zestawy super!

      Usuń
  4. Najbardziej podobają mi się zestawy 3 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie także najbardziej podoba się ostatni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twój styl, wszystkie zestawy świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko takie piękne :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałem obejrzeć kilka razy, bo ciągle łapałem się na tym, że patrzę na włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka i spodnie z drugiego zestawu chętnie widziałabym w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się najbardziej zestaw nr 2 z koronkową bluzką z baskinką :) Ale pozostałe też ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie zestawy są super , ale najbardziej podoba mi się ostani , bo ta czerwona spódniczka jest mega śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie piękne ;) ale połączenie sukienki z ramoneską podoba mi się najjj :D Aż trudno uwierzyć, że niemal wszystko jest z SH :) wyglądasz jak z żurnala ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz podzielić się skąd dokładniej jest spódnica z ostatniej stylizacji?:) link lub nazwa sprzedającego, szukam takiej a jest tego tyle, że ciężko się zdecydować a widzę, że Twoja świetnie leży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28404749

      Usuń
    2. A jaki rozmiar wybrałaś, xs, czy s? Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Mam xs, ale mogłam wziąć s, mogłaby być ciut szersza w pasie.

      Usuń
    4. Dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń
  15. 1,2,4 + świetna fryzura :))u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. masz niesamowite oko do wyławiania perełek w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie zestaw nr 2. Uwielbiam sweterki w stylu Chanel, podobnie jak i SH :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie bardzo Ci pasują, szczególnie ten z bordową spódniczką;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz idealną figurę i pomyśleć, że kilka miesięcy temu urodziłaś. Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...