25.06.2014

Mandarynka i jogurt, czyli o maśle Wellness & Beauty

Dzisiaj recenzja masła do ciała Wellness & Beauty o zapachu mandarynki i jogurtu. Uwielbiam wszelkie pachnące mazidła do ciała, a zwłaszcza takie, których zapach długo pozostaje ze mną. Tak jest w przypadku Wellness & Beauty. Podejrzewam, że znajdzie on zwolenników, jak i przeciwników, bo nie każdy będzie w stanie znieść nuty zapachowe w tak intensywnym wydaniu. Sama nie potrafię używać go codziennie, bo zwyczajnie po jakimś czasie zaczyna mnie męczyć. Wracam do niego średnio dwa razy w tygodniu. Na co dzień używam olejku Babydream lub kremu do ciała Isana z owocem granatu i figą. Moja kolekcja produktów do pielęgnacji ciała jest całkiem imponująca. Być może uda mi się zrobić wpis, w którym Wam ją pokażę. 

Obietnice producenta 

Masło sprawdzi się szczególnie przy pielęgnacji skóry suchej i zniszczonej. Jego intensywnie owocowy zapach z pewnością przypadnie do gustu osobom lubiącym ciekawe i wyraziste nuty. Odżywcze masło Shea oraz cenny olejek Jojoba koją zniszczoną skórę i intensywnie nawilżają naskórek, chroniąc go przed nadmiernym wysuszeniem. Natomiast  pielęgnująca witamina E i gliceryna dodatkowo go nawilżają.




Dostępność i Cena

Masło możemy kupić w Rossmannie. Cena to 10,29 zł / 200 ml.

Skład 

Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Pantaerythrityl Distearate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Polyacrylate, Parfum, Simmondsia Chinesnsis Seed Oil, Limonene, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Citric Acid, Yogurt, Xanthan Gum, Ethylparaben, Alcohol, Linalool, Citronellol, Citral, Isobutylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Citrus Madurensis Fruit Extract, Caramel, CI 15985, Geranoil.

Moja opinia

Masło przypadło mi do gustu, chociaż tak jak pisałam nie używam go codziennie z uwagi na bardzo intensywny zapach, który przy regularnym stosowaniu mógłby stać się męczący. Sięgam po niego dwa razy w tygodniu. Z jego właściwości pielęgnacyjnych jestem zadowolona. Masło bardzo dobrze nawilża skórę. Po jego użyciu jest miękka, gładka i miła w dotyku. Opakowanie standardowe jeśli chodzi o tego typu produkty, czyli pudełko z nakrętką. Pojemność masła to 200 ml. Konsystencja jest gęsta, treściwa. Produkt jest wydajny. Zapach słodki, owocowy, nieco cukierkowy, intensywny i długo wyczuwalny na skórze. Masło działa bez zarzutu. Robi to, co robić powinno, czyli nawilża, wygładza, zmiękcza. Przyjemny produkt. Na pewno jeszcze lepiej sprawdziłby się w okresie zimowym, kiedy lubimy otulać się mocniejszymi zapachami. 

Plusy:
- świetnie nawilża skórę
- zmiękcza
- wygładza
- gęsta, treściwa konsystencja
- wydajny
- mocny, intensywny, długo utrzymujący się zapach

Minusy:
- przy dłuższym stosowaniu zapach może być męczący


Ocena: 4/5

Miałyście? Lubicie?

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. ale piękne zdjęcia, ascetyczne ale ładne . pokazałaś to co najważniejsze czyli kosmetyk, nie miałam niczego z Wellness & Beauty.. mnie po dłuższym czasie męczył zapach masła kakaowego isany ale cytrusy uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ja nie mogłam znieść zapachu, masło powędrowało do kosza. Nawet nie przekonałam się, czy dobrze działa. Zapach wyjątkowo nie dla mnie. Bardzo mocny.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm już czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej firmy ;) Ale to masełko kuszące .

    OdpowiedzUsuń
  5. Po takim poście to nic tylko iść jeść mandarynki. :D Smaka mi narobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy byłabym w stanie znieść jego zapach, ale brzmi kusząco :) Bardzo zaskoczyło mnie masło shea na drugim miejscu w składzie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego masełka i gdyby nie fakt, że mazideł do ciała mam pewnie ponad 20 to z pewnością bym po niego sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zainteresowałas mnie swoja kolekcją :) wypatruję tego wpisu jak tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, sięgnę po nie kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo soczyście :) Niedawno pierwszy raz miałam styczność z kosmetykami tej marki i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.Co do masła to znam i mi zapach się w miarę podoba. Działanie ma super jak na masełko w tej cenie. Mam gdzieś też balsam z tej serii, dobrze że mi o nim przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie je za działanie ale jego zapach wszystko psuje. Na początku wyobrażałam sobie jak on będzie pięknie pachniał. Otworzyłam i się zawiodłam. Według mnie masło pachnie jak świeczka, jak wosk. Jestem na nie. Gdyby była inna nuta zapachowa to bym od razu kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham mandarynkę a pozostałe plusy przekonują mnie że to masełko dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam je. :) Pachnie genialnie, super nawilża, mnie ten zapach chyba nigdy się nie znudzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najgorszy zapach miało masło do ciała o zapachu szarlotki. najpierw cudo, potem tak dławiące, żeee...

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, mnie po kilku dniach zapach tak męczył, że musiałam użyć czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podobal ten zapach w zelu pod przysznic, wiec chyba skusze sie na to maselko! dziekuje za recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam to masło, bardzo je lubię, choć tak jak Ty używam go sporadycznie ze względu na charakterystyczny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kusi mnie, bo za dużo mam tych wszystkich mazideł do zużycia... Z Wellness&Beauty pamiętam, że miałam żel pod prysznic i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...