23.06.2014

Czerwcowe cięcie, czyli o włosach słów kilka

Dzisiaj przychodzę do Was z czerwcowymi włosami i z ich aktualną pielęgnacją. Ostatnia włosowa aktualizacja pojawiła się w kwietniu i możecie zobaczyć ją tutaj. Jak możecie zauważyć zdecydowałam się na skrócenie włosów o kilka cm. Odkąd zostałam mamą moja pielęgnacja ogranicza się do mycia i nałożenia odżywki lub maski na kilka minut. Bardzo rzadko sięgałam po oleje lub dłuższe trzymanie masek. Za to kilka razy w tym miesiącu udało mi się nałożyć maseczkę z siemienia lnianego, która świetnie działa na moją skórę głowy - nawilża ją i łagodzi podrażnienia. Do mycia stosowałam zamiennie dwa szampony - Biały Jeleń z bawełną i aloesowy Equilibra. Ten drugi nieco mnie rozczarował. Po tylu pozytywnych recenzjach spodziewałam się lepszego efektu. Być może aloes mi nie służy, bo po umyciu tym szamponem włosy były spuszone, a skóra głowy po dłuższym stosowaniu zaczęła się buntować. Z podkulonym ogonem powróciłam do rosyjskich myjadeł. Skusiłam się na zamówienie dwóch produktów - szamponu neutralnego Natura Siberica i Love2Mix bambus i sewilska mandarynka. Pierwszy znam i uwielbiam, z kolei drugi jest dla mnie nowością. Po myciu najczęściej stosowałam balsam na kwiatowym propolisie Receptury Babuszki Agafii, maskę Seboradin z żeń-szeniem oraz marokańską maskę przeciw wypadaniu Planeta Organica. Od kilku dni stosuję też balsam na brzozowym propolisie. Jest to moje drugie opakowanie. Mam wrażenie, że zawartość poprzedniej butelki miała nieco inny zapach. Mam nadzieję, że skład pozostał ten sam, bo moje włosy bardzo go lubiły. Na suche włosy nakładam eliksir odżywczy Loreal, który idealnie wygładza niesforne kosmyki. Od jakiegoś czasu testuję również olejek Isana, o którym niebawem napiszę Wam coś więcej. Nadal wcieram lotion przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii - ratuje mnie za każdym razem, kiedy walczę z wypadaniem. Włosy przestały wypadać jakiś czas temu i na całej głowie pojawiła się ogromna ilość baby hair. 



Pozdrawiam! 

23 komentarze:

  1. Prześliczne :) W pewnym momencie strasznie podrosły i "wypiękniały" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się błyszczą :)
    Wyglądają cudownie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne!! Marzę o takich włosach. Widać, że są zdrowe i wypielęgnowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy jak z reklamy :) Babuszka Agafia niezadowodna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też walczę z wypadaniem. Zachęciłaś mnie tym lotionem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ te twoje włosy błyszczą. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale błyszczące :) ja sobie ostatnio sama podcinałam maszynką mojego chłopa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi wciąż wypadają włosy, chociaż już nie tak bardzo jak wcześniej. Też mam dużo baby hair, wyglądam śmiesznie ;p Twoje włosy zawsze wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy. Mam nadzieję, że moje też niedługo nabiorą takiego blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A nie masz wrażenia, że po szamponie aloesowym bardziej Ci wypadają włosy?
    Bo ja właśnie takie mam. Po tylu zachwytach postanowiłam nabyć ten szampon. I wraz z jego używaniem, włosy lecą bardziej. I tak nie wiem czy to jakiś zbieg okoliczności czy to ten szampon.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rany julek! toż to najpiękniejsze włosy jakie widziałam *-* ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne są Twoje włosy! :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. włosy śliczne , chyba wyróbuje tego lotionu , bo ostatnio zauważyłam że za dużo włosów mi wypada

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne włosy! :) zazdroszczę bardzo, a to mobliizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeny jaki kolor <3 cudo!
    powiedz mi- jest to zasługa jakiejś faby, czy sama natura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój naturalny kolor, ale weź pod uwagę, że zdjęcia robione były z lampą, więc kolor delikatnie może się różnić :)

      Usuń
  17. Piękne, zdrowe włosy :) Kuszą mnie produkty Babuszki Agafii, jak dotąd niczego nie miałam, ale czytałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...