15.05.2014

Z akcentem na oczy, czyli o moim ulubionym makijażu

Rzadko kiedy pokazuję Wam moje makijaże z prostej przyczyny - na co dzień maluję się bardzo podobnie, mało kiedy zdarza mi się eksperymentować. Mój codzienny makijaż opiera się na kilku sprawdzonych zasadach. Na ogół stawiam akcent na oczy, usta z kolei podkreślam dość neutralnie używając produktów w odcieniach koralu lub różu. Na powieki nakładam brązowy cień, czasami łączę dwa kolory, ale zazwyczaj idę na łatwiznę i sięgam po jeden odcień. Przeważnie wybieram któryś z cieni z palety Sleek Au Naturel. Ostatnio polubiłam też cień Manhattan z serii Multi Effect w odcieniu 95R Mad Maroon. Dolną powiekę zaznaczam delikatnie brązową kredką, tak aby nieco zagęścić rzęsy. Lubię też podkreślić ją kolorowym cieniem, gdzie na ogół wybieram fiolety lub zielenie. Rzęsy maluję czarną maskarą. Tutaj staram się wybierać tusze dobrze wydłużające i pogrubiające. Aktualnie używam dwóch tuszy zamiennie - Max Factor 2000 Calorie i Eveline Big Volume Lash, które udało mi się nabyć w Rossmannie ze zniżką -49%.  Obydwa lubię, choć z lekką przewagą tego drugiego - lepiej wydłuża i rozdziela rzęsy. Co do podkładu od dawna niezmiennie używam Revlona Colorstay do cery tłustej i mieszanej w odcieniu 180 Sand Beige. Jeśli mam niedoskonałości sięgam po kamuflaż z Catrice w odcieniu 020 Light Beige. Całość utrwalam pudrem ryżowym Mariza. Na policzki na ogół wędruje bronzer Debby w odcieniu 02 i róż Paese z olejem arganowym w odcieniu 41. Brwi podkreślam paletką z Essence. Na ustach ostatnio gości połączenie dwóch produktów - pomadki Eveline Aqua Platinum w odcieniu 478 i matowej pomadki Manhattan w odcieniu 53M. Nie jest to jednak regułą. Mam mnóstwo produktów do ust, które lubię. Może uda mi się zrobić aktualizację, bo od ostatniego wpisu kolekcja znacznie się powiększyła. Nie ma co ukrywać, ale moją największą słabością są właśnie pomadki i błyszczyki. 





W słońcu


Użyte kosmetyki:
Podkład Revlon Colorstay 180 Sand Beige
Odrobina kamuflażu Catrice 020 Light Beige
Puder ryżowy Mariza
Bronzer Debby
Róż Paese 41
Baza pod cienie Grashka
Cień Manhattan Multi Effect 95R Mad Maroon
Cień Miyo 01 White
Kredka Golden Rose
Tusz Max Factor 2000 Calorie
Paleta do brwi Essence
Pomadka Eveline Aqua Platinum 478 + Manhattan Soft Mat 53M

Jak wygląda Wasz codzienny makijaż?

Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. przedostatnie zdjęcie ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie, faktycznie bardzo do twarzy Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz z tak podkreślonymi oczami :) Mój makijaż ostatnio jest bardzo minimalistyczny, przeważnie mam czas tylko na podstawę (podkład, puder, róż, brwi, rzęsy) dlatego podkreślam mocno usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż, bardzo mi się podoba. :) brwi sa sliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny naturalny makijaż, nie przerysowany i nie maskujący urodę a podkreślający ją.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz! uroda podkreślona a efekt bardzo naturalny
    muszę się nauczyć używać bronzera...

    a przedostatnie zdjęcie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, perfekcyjnie podkreśla Twoją urodę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) Też lubię tusze Eveline ale polecam z serii Celebrities :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś prześliczna, idealny makijaż, pięknie podkreśla Twoją urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz sliczną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż i przepiękne zdjęcia. Bardzo pasuje Ci taki subtelny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem, czy juz Ci to pisałam, ale wyglądasz identycznie jak dziewczyna z katalogu Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie łał. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymienione marki powinny Ci zapłacić za taką reklamę! Wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto i z klasą:) ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ z Ciebie piękna dziewczyna a makijaż cudo. Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...