28.05.2014

Ubraniowe nowości, czyli o kolejnym zamówieniu z Sheinside

Kilka dni temu otrzymałam kolejną przesyłkę ze sklepu Sheinside. Jestem pod wrażeniem jak szybko do mnie doszła, bo czekałam na nią około tygodnia. Tym razem skusiłam się na sukienkę, która już jakiś czas temu wpadła mi w oko. Niemal identyczne H&M miał kiedyś w swojej kolekcji. Kolejną rzeczą jest szyfonowa bluzka z naszyjnikiem, która na żywo prezentuje się genialnie. Zamówiłam również białą bluzkę z długim rękawem, która wykonana jest z bardzo ciekawego materiału. Następna rzecz to pewnie wszystkim znana koszula, której długo się opierałam aż w końcu uległam. Wzięłam najmniejszy z dostępnych rozmiarów, czyli S, jednak mogłaby być na mnie odrobinę węższa. Ostatnią rzeczą jest rozkloszowana spódnica wykonana z grubego, sztywnego materiału. Wygląda na bardzo solidną, ale nie do końca podoba mi się jak wygląda na sylwetce. 

Sukienka jest w rozmiarze S. Na mnie leży idealnie. Wykonana jest ze śliskiego, dość cienkiego materiału, idealnego na lato. Sukienka nie prześwituje i jest bardzo porządnie wykonana. Ja jestem nią oczarowana. 



Bluzka jest w rozmiarze S. Podobnie jak sukienka bardzo przypadła mi do gustu. Świetnie uszyta. Nie mam się do czego przyczepić. 




Kolejna bluzka jest w rozmiarze S. Z niej również jestem zadowolona. Podoba mi się materiał z jakiego jest wykonana. Dobrze dopasowuje się do sylwetki. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to dość mały otwór na głowę, przez co przy zakładaniu od razu została ubrudzona podkładem. 



Kolejna rzecz to szyfonowa koszula w ptaki. Moja jest w rozmiarze S i jest to najmniejszy z dostępnych rozmiarów. Mogłaby być na mnie odrobinę węższa, ale tak czy inaczej nie wygląda źle. Wygląda niemal identycznie jak na zdjęciach podglądowych. 




Ostatnią rzeczą jest spódnica, która wykonana jest z dość grubego, sztywnego materiału. Jest to rozmiar uniwersalny. Spódnica jest na gumce, więc sporo się rozciąga. Nie do końca jestem do niej przekonana. Nie czuję się w niej komfortowo, bo mam wrażenie, że jest na mnie za krótka. Dobrze wygląda założona w talii, jak zsunę ją nieco niżej to traci fason.



Pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. Na takiej figurze to wszystko będzie dobrze leżało! :)
    Ja mam ten problem, że jestem na tyle nie wymiarowa, że o zakupach przez internet nie ma mowy, bo na 99,9% byłabym niezadowolona. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ja na szczęście jestem typową XS lub S. Jedynie mam czasem problem z długością, bo jestem dość niska.

      Usuń
  2. najbardziej spodobała mi się ta koszula w ptaki,rzeczywiście mogłaby nawet być w rozmiarze XS,ale nie jest źle bo fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy byłaby idealna, no ale tak jak piszesz nie jest źle :)

      Usuń
  3. Faktycznie, sukienka jest rewelacyjna, piękny print!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienkę z pierwszego zdjęcia mam, tylko na mnie jest znacznie krótsza :) Z tego względu tylko na lato na jakąś imprezę się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jesteś wyższa ode mnie, stąd różnica w długości :)

      Usuń
  5. Podoba mi się pierwsza bluzka i koszula, świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w ptaki przepiekna:) mozesz napisac ile masz wzrostu? Planuje zakupy i mam problem z doborem rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 160 cm (chyba 158 cm), malutka jestem ;)

      Usuń
  7. Ładnemu we wszystkim ładnie - sukienka i pierwsza bluzka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne wspaniałe ubranka ;) Ja jakoś nie mogę przekonać się do zakupów z tych stron typu sammydress, sheinside itp. ;/
    boję się, że dostanę kiepskie jakościowo ubrania i w dodatku nie będą mi pasować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety może się zdarzyć. Nie wszystkie ubrania są dobre jakościowo. Dostałam kilka fatalnych egzemplarzy, źle skrojonych, a nawet dziurawych :P

      Usuń
    2. Czy więc nie lepiej jest kupować ubrania w stacjonarnnych ew. internetowych sklepach, w których mamy gwarancję jakości ? Nie rozumiem wydawania kasy na ubrania, na które po 1 - musimy długo czekać, po 2- nie mamy pewności, że przyjdą w dobrym stanie po 3 - mogą być słabej jakości. Przecież za te pieniądze można kupić coś fajnego, dobrze skrojonego na miejscu. Pozdrawiam Magda

      Usuń
    3. A skąd pewność, że ja płacę za te ubrania? Gdybyś dokładnie przeczytała wpis wiedziałabyś, że wcale nie trzeba na nie długo czekać. Ja swoją paczkę dostałam po około tygodniu.

      Usuń
  9. mam tą sukienkę z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. woow :) jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biała bluzka, druga od góry zrobiła na mnie największe wrażenie. A sukience wyglądasz prześlicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest przepiękna!
    Zapraszam do mnie : http://monaa-beauty-monaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy ! :) Ja kupilam tam ramoneske i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy! :))
    bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka prześwietna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zestawy :) i w ogóle masz piękne włosy! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tę sukienkę w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest śliczna, ja zamierzam niedługo zakupić kurtkę ze Shenside. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko mi się podoba oprócz tej pierwszej sukienki :) nie lubię takich "pstrokatych" rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula jest cudna ; ) i dość oryginalna ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko mi sie szalenie podoba! :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  22. We wszystkim wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podobają mi się spódnica i pierwsza bluzeczka! Ślicznie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szyfonowa koszula jest zajebista :D
    gdybym była szczuplejsza to bym zgapiła i sobie zamówiła taką :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...