01.05.2014

Nowości ubraniowe, czyli o przesyłce z Sheinside + weselny outfit

Przedwczoraj otrzymałam kolejną paczkę z Sheinside, która zawierała trzy sukienki, ramoneskę i dwie marynarki. Z większości ubrań jestem zadowolona, jedynie brzoskwiniowa marynarka nie przypadła mi do gustu. Po zdjęciach zamieszczonych przez blogerki spodziewałam się, że będzie wyglądać nieco inaczej, a przede wszystkim, że będzie wykonana z innego materiału. Sukienki jakościowo wypadają zupełnie przyzwoicie, podobnie jak ramoneska. 

Pierwsza sukienka jest w rozmiarze uniwersalnym, co na moje oko odpowiada rozmiarowi S. Na mnie jest dopasowana. Ładnie leży. Jestem z niej zadowolona. Jakość materiału w porządku. Sukienka przyszła dosyć wygnieciona, jednak nie miałam żadnego problemu z jej wyprasowaniem. 



Kolejna sukienka jest w rozmiarze S. Z niej również jestem zadowolona. Ma całkiem solidny, grubszy materiał. Nie mam co do niej żadnych zastrzeżeń.



Ostatnia sukienka jest w rozmiarze S. Niestety będzie wymagała skrócenia, bo jest na mnie nieco za długa. Sięga mi tuż przed kolano. Najlepiej czuję się w długości mniej więcej do połowy uda. Materiał wydaje się być przyzwoity, ale wszystko wyjdzie w trakcie użytkowania. 



Ramoneska jest w rozmiarze S. Bardzo przypadła mi do gustu. Podoba mi się połączenie dwóch kolorów. Na pewno posłuży mi do wielu stylizacji. 



Biała marynarka jest w rozmiarze S. Niestety tutaj jakość pozostawia wiele do życzenia. Przede wszystkim marynarka jest źle skrojona, nierówna z tyłu. Ma też kilka wad w materiale, ale są one widoczne tylko wewnątrz. Przód wygląda ciekawie. Nad tyłem trzeba będzie popracować. 



Brzoskwiniowa marynarka jest w rozmiarze S. Ze wszystkich rzeczy rozczarowała mnie najbardziej. Materiał jest kiepskiej jakości, bardzo łatwo się gniecie. Spodziewałam się, że będzie wyglądała nieco inaczej.




Korzystając z okazji chciałabym pokazać Wam stylizację na wesele przyjaciółki, na które wybieram się 10 maja. Z tej okazji kupiłam sukienkę, którą możecie zobaczyć na zdjęciach. Sukienka jest z pełnego koła, dość mocno rozkloszowana. Niemal od razu wpadła mi w oko. Nowością są też beżowe, skórzane czółenka na 9 cm obcasie. Niesamowicie wygodne! 








Pozdrawiam!

35 komentarzy:

  1. Ta sukienka na ślub przyjaciółki jest po prostu śliczna! :) Buciki również. Jeżeli chodzi o ubrania z sheinside to jeszcze nigdy nic od nich nie zamawiałam, nieco się własnie obawiam, że mnie ubrania rozczarują. Ja to jednak muszę dotknąć, przymierzyć :) Odzieżowe zakupy wolę zdecydowanie robić stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska genialna, sukienek nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka na ślub rewelacyjna,
    druga biała sukienka i ramoneska w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładną sukienke wybrałaś na wesele :) ja niestety takich z pełnego koła nosić nie mogę bo mam za duże biodra i wyglądam komicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie w ogóle te chińskie strony z odzieżą nie kręcą ze względu na często kiepską jakość, ceny też nie są jakieś wyjątkowo niskie, więc wolę po prostu kupić stacjonarnie :-)
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience na wesele!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam zaufania do kupowania ubrań przez internet. Tym bardziej, jeśli w grę wchodzą "chińskie". Wierzę jednak, że czasami można znaleźć tam coś godnego uwagi. Podoba mi się Twoja weselna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia sukienka wymiata - ucięłabym tylko kokardkę, jak to ja. Reszta dla mnie trochę za delikatna :D
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i ostatnia sukienka - przesliczne. Weselna przypadla mi do gustu, sama teraz przez 2 miesiace szukalam podobnej z pelnego kola wlasnie w takim stylu zeby bylo widac te rozkloszowanie.. niestety znalazlam tylko jedna i byla mega krotka bo ja mam ponad 180cm wzrostu. Takze kupilam inna rownie ciekawa mam nadzieje :)

    Brzoskwiniowa marynarka wyglada tak jakby miala zle wszyte/skrojone rekawy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie znalazłaś tak cudowną sukienkę na wesele? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zwykłym, osiedlowym sklepie. Jest firmy Emo, jeśli chciałabyś ją znaleźć. Widziałam je na all, ale chyba tego koloru nie było.

      Usuń
  10. Możesz mi powiedzieć gdzie kupiłaś czółenka? własnie takich szukam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania!:)

      Usuń
    2. Podobnie jak sukienkę w osiedlowym sklepie. Buty są firmy Janta.

      Usuń
  11. Sliczne sukienki, fajny masz styl ubierania się

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka na wesele- idealna *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka na wesele dziwnie sie układa w okolicy biustu i z tyłu

    OdpowiedzUsuń
  14. też chcę miętową sukienkę :), tylko może bez kokardki, ale o podobnym kroju i też szukam cielistych czółenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem bardzo dobrze Ci w takiej długości, jak ta sukienka przed kolano, wg mnie straci na uroku, jak ją skrócisz. Gdyby była trochę lepiej dopasowana, wg mnie byłaby najlepsza ze wszystkich propozycji w tym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka na ślub przyjaciółki najlepsza, chociaż ta pierwsza z Sheinside też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabym patrzeć na Ciebie godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  18. mam pytanie, bo miałaś bardzo szczupłą talię - czy po ciąży już zostaje tak jak teraz, czy wciąż jesteś na etapie dochodzenia do poprzedniej figury? bo poza tym figurę masz mega i nogi naprawdę super, ciekawi mnie tylko talia. Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż jestem na etapie dochodzenia ;) Brzuch mocno nie ucierpiał po ciąży, ale kilka cm w pasie jeszcze mi zostało. Nieco przytyłam po ciąży, z czego akurat bardzo się cieszę, bo poszło trochę w pupę i uda. Nad brzuchem jeszcze muszę popracować żeby wyglądał jak przed ciążą.

      Usuń
  19. piękna ta sukienka na wesele :) ja idę na wesele pod koniec maja, kupiłam sukienkę z baskinką, może pokażę ją niebawem na blogu :) A teraz szukam czegoś prostego, eleganckiego na chrzest Michasia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z zakupionych przez Ciebie rzeczy najbardziej podoba mi się ramoneska.
    A stylizacja na wesele wspaniała!
    izoldowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny strój na wesele. Buty idealnie dobrane co do koloru i wysokości obcasa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładne rzeczy :)
    sukienka na wesele sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudeńka!!! :) z resztą Tobie to we wszystkim jest ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Poszalała:D ja czekam na koszulę z sheinsider-a ty taka filigranowa pięknie w tych sukienkach wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...