21.05.2014

Lumpeksowo, czyli o wtorkowych zakupach

Dzisiaj przychodzę do Was z wtorkowymi zakupami w lumpeksie. Nie pamiętam już kiedy ostatni raz tam byłam, brakuje mi tych cotygodniowych wypadów. Odkąd zostałam mamą bardzo rzadko mam okazję wyrwać się na łowy, zwłaszcza na otwarcie w dzień dostawy. We wtorek udało mi się kupić trzy rzeczy. Dostawa nie była jakoś specjalnie ciekawa. Jak zwykle wybrałam to, co spodobało mi się najbardziej i było przystępne cenowo. Bluzka z H&M to poniekąd spełnienie marzeń, bo odkąd pojawiła się w sklepach chciałam ją mieć. Niestety szybko zostały wyprzedane. Jakie było zdziwienie kiedy zobaczyłam ją w lumpeksie i to w moim rozmiarze! Uwielbiam motyw jaskółek. 

Bluzka H&M 8 zł (wybaczcie, że wygnieciona)



Sweter New Look 10 zł 



Sukienka Bloose 12 zł 



Pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. bluzka z H&M i sukienka super !! Lubię takie kolorki : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta bluzeczka z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też strasznie się podoba. Czasami można je dorwać na all.

      Usuń
  3. Sukienka mi sie nie podoba ale bluzki są genialne!:) Zazdroszczę tego lumpka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki rozmiar nosisz, że z łatwością wynajdujesz w lumpie takie perełki? U mnie zawsze to co ładne jest za duże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie XS lub S, ale mam też kilka ubrań z sh w rozmiarze M, po prostu zależy od marki.

      Usuń
  5. Bardzo ładne rzeczy upolowałaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam sweterek i też kupiłam go na ciuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te jaskółki, pozostałe rzeczy też, ty to masz szczęście do tych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne łupy, szczególnie sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra łowy :) jesteś śliczną i zgrabną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest przegenialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym taki lumpeks w swoim mieście. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie w naszej mieścinie lumpeksy z takimi fajnymi ciuszkami? Ja to gdzie nie pójdę to albo szmaty albo drogo..

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy:) Szczególnie sweter mi się podoba:)
    Chciałam zapytać ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze upolujesz coś fajnego w dobre cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta w jaskółki,mi też od razu wpadły w oko, jak pojawiły się w H&M - niestety nie kupiłam i bardzo żałowałam, ale dlatego, że przy moich kilku kilogramach na plus, jest za krótka i źle wyglądała na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ty u siebie masz kosmiczne lumpy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie Ty kupujesz takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  18. w którym to świdnickim lumpeksie odnajdujesz takie rzeczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda z tych rzeczy jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bluzeczka jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super łupy :) Zwłaszcza pierwsza bluzka, sama mam sukienkę w jaskółki i jestem nią zachwycona, idealna na wiosnę :) Tak się naoglądałam tych Twoich zakupów , że najchętniej sama bym zaraz pobiegła do sh bo dawno nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam jaskółki, ale ostatnio zaczęłam mieć hopla na punkcie piórek i dmuchawców:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienkę z chęcią przygarnęłabym, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy :) Pierwsza bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka mi się bardzo podoba :)


    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jak zwykle jestem zakochana w sukience :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...