27.05.2014

L'Oréal Elseve Fibralogy, czyli o aktywatorze gęstości

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego produktu L'Oréal Elseve z serii Fibralogy. Tym razem będzie to aktywator gęstości. O szamponie możecie przeczytać tutaj. Aktywator przeznaczony jest do włosów pozbawionych gęstości, cienkich i bez objętości. Zdaniem producenta ma on za zadanie pogrubić strukturę włókna włosa. Przyznam, że obietnice brzmią poważnie, ale czy są możliwe do spełnienia? Raczej do testowania tego produktu podeszłam z przymrużeniem oka. Nie chce mi się wierzyć, że jakikolwiek kosmetyk jest w stanie pogrubić strukturę włosa. Może działać on jedynie wizualnie i faktycznie dawać złudzenie, że włosów jest więcej. Sama często sięgam po tego typu produkty lub stosuję sprawdzone triki żeby włosy były ładnie uniesione i odbite u nasady. Często kosmetyki do włosów, które mają za zadanie nadać objętości zawierają w składzie specjalne cząsteczki, które pomagają odbić włosy od siebie dając efekt puszystości. Do sprawdzonych przeze mnie metod należy również związywanie frotką jeszcze lekko wilgotnych włosów na kilkanaście minut lub suszenie włosów z głową pochyloną do dołu. Seria kosmetyków Elseve przypadła mi do gustu, ale tylko z tego względu, że faktycznie dodaje włosom objętości. Niestety tak jak przypuszczałam efekt jest krótkotrwały i działa jedynie od mycia do mycia. Aktywator stosujemy mieszając go z odżywką lub maską z serii Fibralogy. Sprytny chwyt marketingowy, bo zamiast jednego kosmetyku musimy kupić dwa żeby produkt rzekomo zadziałał. Stosowałam go na próbę z innymi kosmetykami i efekt jest o wiele słabszy. Domyślam się, że cała zasługa zwiększonej objętości tkwi w szamponie i odżywce, a nie w aktywatorze. Niestety jeśli sama kupiłabym ten produkt byłabym rozczarowana. Mimo to chętnie podeszłam do testowania, choć tak jak pisałam nie liczyłam na magiczne właściwości tego produktu. 


Obietnice producenta 

Włosy cienki z natury zawierają znacznie mniej budulca włókien, przez co są delikatne, brakuje im objętości, oraz widocznej i wyczuwalnej gęstości. Codzienna stylizacja z reguły przynosi krótkotrwałe efekty, po czym fryzura staje się płaska, traci kształt. A gdyby nauka mogła dać Twoim włosom więcej, niż dała natura? Na podstawie zaawansowanych badań nad włóknem włosa Laboratorium L'Oréal Paris opracowały swoją pierwszą gamę pogrubiającą strukturę włókna włosa z każdą kolejną aplikacją. Innowacja Filloxane to wyjątkowa molekuła generująca zwiększenie grubości włosa, która daje natychmiastowy efekt "zastrzyku" materii włosa. 

Sposób użycia: Nałożyć na dłoń odpowiednią ilość odżywki lub maski. Dodać taką samą ilość Aktywatora Gęstości. Zmieszać i nanieść na całą długość włosów. Spłukać. Dla optymalnego efektu używaj 2x w tygodniu. 



Dostępność i Cena

M.in. Rossmann. Cena to 20,99 zł / 30 ml.

Skład

Aqua, Aminopropyltriethoxysilane, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Lacid Acid, Parfum/Fragrance, Hydroxyethylcellulose, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol.

Moja opinia


U mnie aktywator okazał się kosmetykiem zbędnym. Na pewno nie sięgnę po niego ponownie, bo nie widzę większego działania na włosy. Włosy po użyciu szamponu, odżywki i aktywatora są ładnie uniesione u nasady i faktycznie mają większą objętość, ale jestem niemal pewna, że to zasługa dwóch pierwszych produktów. Aktywator stosowany z inną maską / odżywką daje o wiele słabszy efekt. Dodatkowo efekt ten jest krótkotrwały. Obietnice producenta wydają się sporo naciągane. Nie wierzę, że produkt o takim składzie mógłby faktycznie przyczynić się do pogrubienia włosa. Raczej nie jest to realne. Tak jak pisałam produkt może jedynie zadziałać wizualnie. Opakowanie aktywatora jest podłużne, wykonane z miękkiego plastiku, bez problemu dozuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencja wodnista, przezroczysta. Dobrze łączy się z odżywką i nieco przyczynia się do lepszego jej nakładania. Produkt jest wydajny, bo stosujemy go z odżywką lub maską w stosunku 1:1 dwa razy w tygodniu. Zapach bardzo przyjemny dla nosa, dość intensywny, kojarzący się z produktami fryzjerskimi. Po tym kosmetycznym trio włosy długo pozostają pachnące. Cała seria pachnie niemal identycznie. Przechodząc do meritum, czyli działania niestety produkt mnie rozczarował, choć od początku spodziewałam się, że nie będzie działał tak, jak obiecuje nam producent. Według mnie to najmniej trafiony produkt tej serii, bo szampon i odżywka spełniają moje oczekiwania i co do nich nie mam większych zastrzeżeń. Aktywator nie obciąża włosów, nie skleja ich i nie wpływa na przyspieszenie przetłuszczania. Raczej jest kosmetykiem neutralnym. Podsumowując, u mnie ten produkt nie sprawdził się i czytając recenzje innych dziewczyn większość z nich miała bardzo podobne zdanie. 

Plusy:
- wydajność
- ładny, intensywny i długotrwały zapach
- łatwość aplikacji

Minusy:
- bardzo słaby efekt zwiększenia objętości
- wygórowana cena
- mocno naciągane obietnice producenta

Ocena: 2/5

Miałyście do czynienia z tym produktem? Co o nim myślicie? 

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie kupiła sobie tylko szampon i odżywkę, bo generalnie u mnie produkty tego typu i tak szybciej włosy przetłuszczają co daje efekt przyklepania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maskę z tej serii i jest bardzo przyjemna, wydaje mi się, że minimalnie dodaje objętości, ale bez szału :) Za to ładnie wygładza i zmiękcza czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład dość ubogi, cena wysoka, raczej bym nie kupiła. Ja staram się dodawać włosom objętości różnymi naturalnymi sposobami na tyle, na ile się da. A z produktów tego typu zdecydowanie bardziej wolę testować te na szybszy porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę,że takie gadżety są zbędne i dlatego też ich nie używam..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam go kiedyś do przetestowania razem z pozostałymi kosmetykami z tej serii, która w całości okazała się fatalna niestety. A ten aktywator zdecydowanie najgorszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno bym się nie zdecydowała na zakup tego kosmetyku. Tym bardziej gdybym spojrzała na skład. Nie wierzę w działanie "magiczne" kosmetyków. Poza tym nie lubię jak producenci myślą, że konsumenci to idioci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa i wnikliwa recenzja. Miałam aktywator i u mnie sprawdził się podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie aktywator gęstości również się nie sprawdził. Szampon i odżywka były w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...