07.05.2014

BH Cosmetics, czyli o trzech nowościach

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam trzy produkty marki BH Cosmetics, które kilka dni temu zasiliły moją kosmetyczkę. Palety pochodzą ze sklepu beverly.com.pl gdzie znajdziemy mnóstwo ciekawych propozycji w bardzo przystępnych cenach. Przyznam, że do tej pory marka była mi zupełnie nieznana, jednak po dokładnym przyjrzeniu się ofercie mam ochotę na więcej. Póki co jestem w trakcie testowania, więc za jakiś czas możecie spodziewać się recenzji. 

Paleta BH Party Girl zawiera 40 cieni matowych jak i perłowych. Jej cena to 44.55 zł. 

Paleta BH Party Girl zawierająca aż 40 odcieni jest idealna dla prawdziwych kobiet które lubią poimprezować. Gdziekolwiek chcesz iść, czy to na nieśmiały flirt czy też na domówkę do znajomych, ta paleta która zawiera brokatowe oraz matowe cienie do powiek jest oczywistym must-have w tym sezonie, do podwójnego podkreślenia Twojego piękna na kolejną imprezę.





Kolejna paleta to BH Special Occasion, która zawiera 30 cieni do oczy i 9 róży. Jej cena to 49.50 zł. 

BH Special Occasion Palette lączy najbardziej eleganckie odcienie dla oczu i roży, które robią proces robienia makijażu łatwym i przyjemnym. Podane przez wizażysta, te cienie do powiek i rumieńce zostały starannie wybrane, aby być potrzebne na każdą okazję. Paleta zawiera 30 cieni do oczy i 9 róży.





Ostatnia paleta, czyli BH Malibu to połączenie 16 cieni i 4 róży. Jej cena to 39.60 zł. 

Poczuj wakacyjny klimat z paletą BH Malibu. Spróbuj słonecznego blasku z 16 ciepłymi i zimnymi tonacjami oraz 4 odcieniami różu. Wybierz od ciemnego błękitu przez …… po piaskowe brązy oraz słoneczny pomarańcz. Wszystko to w podręcznej, magnetycznie zamykanej palecie wraz z lusterkiem idealnie mieszczącej się do torebki na wakacyjną imprezę.





Miałyście styczność z tymi kosmetykami? 

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Chińszczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak z ich jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne paletki, ciekawe jak z pigmentacją i trwałością. Bardzo podobają mi się cienie w drugiej i trzeciej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też chciałam o pigmentację zapytać! Ja niedawno zamówiłam paletkę MUA, 20zł/20 cieni i pigmentacja genialna. Nie wiem jeszcze, jak z trwałością, ale pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne.

      Usuń
  4. bardzo ciekawe - czekam na swaczyki i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie dobrene kolory w paletkach bez szału z kolorami, ale kilka mocnych tez jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają zachęcająco i uroczo. Nie spotkalam się wcześniej z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo kolorów, ciekawe czy by mnie nie uczulały, mam bardzo wrażliwe oko na cienie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mnie ciekawi jak z ich pigmentacją, bo wyglądają cudownie! :D chcęęę! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, najbardziej podoba mi się paleta z kilkoma rżami, BH Special Occasion

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedys chcialam zamowic paletkę, ale z oryginalnej strony BH cosmetics.. ale koszt wysylki.. 4x wyzszy niz koszt produktu :)
    Teraz np ta paletka Party Girl jest bodaj w cenie 7 dolarów.. czyli jakies 28zl chyba, ale przesyka 25 dolarow.. eh :/

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę, ale robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba tylko druga paletka :)
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też otrzymałam do testów i jak na razie wypadają bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Malibu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają pięknie, ciekawe jak z ich jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. malibu ma ładne opakowanie, ale tak to bym chyba nie zainwestowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczaki, wyglądają super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam paletkę 120 kolorów cienie są dobrze na pigmentowane i bardzo wydajne..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio głośno o tej firmie :) Mi sie nie podobają te wielkie palety, bo nie lubię mieć wszystkiego na raz, jakkolwiek to głupio nie brzmi :P Ale przyznam, że spodobały mi się te paletki z nazwami miast jak ta Malibu. Wydają się być świetnym rozwiązaniem na wyjazdy :) Ciekawa jestem jak ich jakość, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta druga paletka najbardziej mi się podoba :) Gdybym tylko umiała się malować od razu bym zamówila ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie marka nieznana :) Muszę przyznać, że w każdej z palet znalazły się kolorystyczne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale paletki prezentują się bardzo ciekawie no i cena nie jest wcale wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bh cosmetic to jeśli chodzi o cienie do powiek jeden podstawowy plus: mają świetną pigmentację, co sprawia, że w momencie robienia makijażu nie osypują się, podobnie jak i po jego wykonaniu. Wysoka jakość no i kolory w szerokiej gamie - od tych jak na foto wyżej, energetycznych, po stonowane, beżowe, brązy.
    Jak kto woli:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...