25.04.2014

OOTD, czyli o dwóch codziennych strojach dnia

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwa zestawy gdzie większość ubrań pochodzi z lumpeksu. Obydwa są proste i wygodne, czyli w sam raz na spacer z dzieckiem czy zakupy. Na co dzień rzadko chodzę w spodniach. Mam kilka ulubionych par, w tym te pokazane dzisiaj, ale mimo wszystko przeważnie królują u mnie sukienki i spódnice. 

Zestaw 1 

Sweter Atmosphere (sh)
Marmurki Miss Selfridge (sh)
Torebka Atmosphere (sh)
Ramoneska no name






Zestaw 2 

Sweter Miss Selfridge (sh)
Spódnica (allegro)
Torebka Bagitali (sh)
Płaszcz no name





Przy okazji pochwalę się, że 13 kwietnia Amelia skończyła 5 miesięcy







Pozdrawiam!

37 komentarzy:

  1. Marmurki są śliczne, zazdroszczę tych łupów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mamą 5 miesięcznej córeczki :) i dbasz o siebie, ubierasz się ładnie. Szacunek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic w tym trudnego ;) Jeśli się chce to nie ma rzeczy niemożliwych. Jestem pewna, że kto dbał o siebie przed ciążą to będzie dbać i po ciąży :)

      Usuń
  3. Śliczna mama ślicznego dziecka:)) Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  4. malutka cudnaa :) jak szybko rośnie :) a ciuszki genialne kurcze nie powiedziałabym że są z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój numer dwa podoba mi się bardzo :)
    W tym pierwszym sweterek jest świetny.
    Gratuluję uroczej córeczki!
    Niech się zdrowo chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubię oglądać Twoje sh-owe łupy i stylizacje:) Śliczną masz córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna młoda mama. :)
    Uwielbiam takie spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! A jaka malutka ładna:)
    Mogę zapytać ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niska jestem, mam tylko 158 cm ;)

      Usuń
  9. Marmurki są świetne ale nie dla mnie bo mnie pogrubiają :D
    Amelka śliczna, rośnie jak na drożdżach :) Moja jak miała 5 miesiecy to już nie chciała płasko w gondoli leżeć musieliśmy podnosić plecki a jak skończyła pół roku to spacerówka poszła w ruch :D
    Kiedyś byśmy się na spacer umówiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też czasami protestuje, ale na dworze przeważnie usypia i jeszcze daje się wozić na płasko. Pewnie niebawem też przejdziemy na spacerówkę.

      Nie ma sprawy :)) Piękna pogoda, można korzystać do woli :)

      Usuń
  10. podziwiam Cię, zazwyczaj młode mamy nie mają na nic czasu - a ty zajmujesz się swoim kochaniem, a i masz czas na przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też z czasem bywa różnie. Przeważnie mam go dla siebie dopiero wieczorem jak mała pójdzie spać ;) Czasami też mama czy teściowa wezmą niunię na spacer, więc wtedy np. robię zdjęcia ;)

      Usuń
  11. Marmurki i sweterek z drugiego zestawu świetne :)
    Ale słodka Amelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marmurki i sweterek z drugiego zestawu świetne :)
    Ale słodka Amelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz pięknie ;) A niunia śliczna i jaka spora już :) he he z powyższych komentarzy wyłania się straszny obraz młodych mam - zaniedbane, z ręką w pampersie, brudne wręcz i poszarpane ;) dobrze, że nie czujemy się takimi "typowymi matkami" ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Jak ktoś dbał o siebie przed ciążą to będzie dbać nadal. Wiadomo, że nie zawsze jest czas żeby wyglądać bezbłędnie, ale takie minimum jak zrobienie makijażu staram się robić zawsze.

      Usuń
  14. Jak Ty to robisz że masz tak świetną figurę 5 miesięcy po porodzie?:O ćwiczenia, dieta??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to ani jedno ani drugie :) Taka moja uroda. Po porodzie zostało mi kilka kg, co mi absolutnie nie przeszkadza. Jedynie muszę popracować jeszcze nad brzuchem żeby wrócił do formy sprzed ciąży :)

      Usuń
  15. Już dziewuszcze zazdroszczę mamusi włosomaniaczki, która jeszcze na dodatek wyłapuje takie skarby w lumpeksach :)
    Śliczna córcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Amelia jest taka śliczna! :) Co do zestawów to oba są świetne. Sweter z pierwszego jest genialny, szukam czegoś podobnego własnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I jest dowód na to, że się można ładnie w sh ubrać ;)
    Zestaw 1 najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super , bardzo ciekawy blog:)
    zapraszam do siebie nowy blog http://myobsessionhaircare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...