03.04.2014

Kwietniowe włosy i słów kilka o ich aktualnej pielęgnacji

Dzisiaj mam dla Was kwietniową aktualizację włosów. Ostatni wpis o tej tematyce pojawił się w styczniu. Przyznam, że trochę zaniedbałam pielęgnację ze względu na brak czasu. Coraz częściej sięgam też po suszarkę, ale przy małym dziecku jest to raczej nieuniknione. Po każdym myciu staram się nakładać odżywkę lub maskę, jednak trzymam je maksymalnie 5 minut. Do mycia obecnie używam zamiennie czterech szamponów - Natura Siberica objętość i pielęgnacja, aloesowy Equilibra, Elseve L'Oréal ekspansja gęstości i Isana do włosów blond. Wykończyłam już wszystkie ulubione szampony Planeta Organica. Czyżby szykowały się małe zakupy? Szampon Natura Siberica spisuje się świetnie, ale nie jest to mój ulubiony szampon tej marki. Jeśli znajdę trochę więcej czasu postaram się zrobić ranking rosyjskich kosmetyków. Bardzo dużo kosmetyków wypróbowałam i chętnie podzielę się zbiorczą opinią z Wami. Podobny wpis robiłam w marcu zeszłego roku. Po myciu sięgam po różne produkty: marokańską maskę przeciw wypadaniu Planeta Organica, balsam na kwiatowym propolisie Receptury Babuszki Agafii, balsam odżywczo - regeneracyjny Bania Agafii, odżywkę do włosów blond Isana i odżywkę Elseve ekspansja gęstości. Wykańczam też regenerujący balsam Seboradin z żeń-szeniem oraz balsam regenerujący DeBa. Na suche włosy nakładam niezawodny eliksir Loreal, który znakomicie ujarzmia niesforne włosy i niweluje ich puszenie. Od paru tygodni wcieram w skórę głowy lotion przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu uda mi się zahamować wypadanie włosów spowodowane przebytą ciążą.

Wczorajsze włosy po użyciu szamponu Natura Siberica objętość i pielęgnacja, maski marokańskiej Planeta Organica. Następnie na suche włosy nałożyłam niewielką ilość eliksiru Loreal. 




Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Myślałam że to możliwe tylko na okładkach gazet :D oczywiście po użyciu Photoshopa ;)

      Usuń
  2. Twoje włosy wyglądają obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy są..... WSPANIAŁE!!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przecudne. Tylko patrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba przestanę być obserwatorem Twojego bloga. Nie dość, że mądra i śliczna z Ciebie dziewczyna o idealnej figurze to jeszcze masz włosy jak marzenie! To nie fair! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz niesamowite włosy, są tak zdrowe i lśniące że po nocach o takich marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twoje włosy !!! Piękna, błyszcząca tafla, od Twojego bloga zaczęła się moja miłość i chęć dbania o własne włosy Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, włosy niesamowite też chcę takie! Ja dopiero zaczynam drogę z włosomaniactwem ;)
    Odwiedź i mnie czasem ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne włosy! :) Normalnie zazdrość mnie zżera.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoje włosy!!!! :)
    Poproszę o ranking rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne :D moja córcia na ich widok powiedziała, żebym i ja takie sobie zrobiła ;p Jestem jak najbardziej za, ale nie wiem czy to u mnie możliwe, przynajmniej póki mi nie odrosną w pełni naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie włosy to ty masz cudowne <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pozazdrościć takich włosów. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...