17.04.2014

Kosmetyczny niezbędnik, czyli o przesyłce od Rossmanna

Rossmann po raz kolejny sprawił mi świetny prezent w postaci kosmetycznego niezbędnika, w którym znalazły się rzeczy zarówno do pielęgnacji, jak i kilka gadżetów do domu. Uwielbiam pomysłowość pani Moniki! Urocze dodatki do paczki jak zawsze cieszą oko. Dziękuję! 




Kosmetyczny niezbędnik Rossmanna krył w sobie 5 produktów.


Isana wiosenny żel pod prysznic limonka i mięta: dokładnie oczyszcza i nawilża skórę. Łagodny kompleks pielęgnacyjny oraz naturalne pH pomagają zapewnić jej równowagę i chroni przed wysuszeniem. Subtelny, świeży zapach, na który składają się nuty cytrusowej limonki oraz orzeźwiającej mięty pobudza zmysły wnosząc do życia dawkę pozytywnej energii.

Cena: 2,99 zł/300 ml

Wellness&Beauty lotion do rąk z mleczkiem migdałowym i ekstraktem z bambusa: dzięki zawartości specjalnej mieszanki łagodnego mleczka migdałowego i wartościowego ekstraktu z bambusa pozwoli odzyskać skórze jędrność i sprężystość. Lotion nawilża i daje ukojenie suchej skórze dłoni. Zaletą kosmetyku jest łatwe wchłanianie. Nie pozostawia tłustego filmu, zawiera poręczny dozownik w postaci pompki, który ułatwia jego aplikację. Produkt ma przyjemny zapach z wyczuwalną nutą migdałów.

Cena: 11,99 zł/250 ml

Isana Hair Professional olejek do włosów: doskonały do pielęgnacji i wzmocnienia nawet mocno zniszczonych i suchych włosów. Dzięki ultralekkiej formule, wzbogaconej o bogaty kompleks olejów: arganowego i słonecznikowego, olejek pozwala odzyskać fryzurze zdrowy połysk. Zapewnia delikatną regenerację i nawilżenie, nie obciążając przy tym włosów. W efekcie są one przepełnione blaskiem i łatwiej się rozczesują. Olej można stosować zarówno na mokre włosy, dla nadania im szczególnego połysku i gładkości, jak również na suche jako styling finish.

Cena: 14,99 zł/ 100 ml

Isana zmywacz do paznokci bez acetonu z pompką: produkt idealnie sprawdza się przy usuwaniu lakieru zarówno z paznokci naturalnych jak i sztucznych (w przypadku tych drugich zaleca się wcześniejsze przetestowanie zmywacza na małym fragmencie płytki). Zawarta w produkcie wyjątkowa receptura z biotyną i olejem z pestek moreli, pielęgnuje kruche i łamliwe paznokcie. Niewątpliwą zaletą kosmetyku jest poręczny dozownik, który umożliwia oszczędne stosowanie bez rozlewania czy rozprysków.

Cena: 7,29 zł/ 175 ml

Fusswohl olejek pielęgnacyjny do stóp: zawarty w produkcie olej z nasion bawełny sprawia, że skóra stanie się miękka, aksamitnie gładka i sprężysta. To ratunek dla szorstkich i zmęczonych stóp. Stosowanie olejku przynosi przyjemne uczucie chłodu, świeżości, a tym samym zapewnia relaks. Dodatkową zaletą kosmetyku jest lekki, owocowy zapach, który wprowadza w wiosenny nastrój nie tylko ciało, ale i zmysły.

Cena: 10,99 zł /100 ml

Zestaw dwóch szczotek do włosów For Your Beauty



W paczce znalazły się też gadżety do domu.

Dyfuzor Domol Perfume&Style migdał i jaśmin: jeśli chcesz, aby Twój dom stał się świątynią relaksu na wiele tygodni, zastosuj odświeżacz powietrza Domol Perfume & Style. Ten, składający się z esencji zapachowej oraz ośmiu drewnianych pałeczek, mistrz aromaterapii stworzy w Twoim domu niezwykłą harmonię zapachów kwiatu migdałowca, zielonej herbaty i wiśni w połączeniu ze zmysłową nutą jaśminu. Czy teraz jesteś gotowa na następny dzień?
Cena: 19,99 zł/ W opakowaniu: 90 ml esencji zapachowej, 8 drewnianych pałeczek oraz porcelanowy wazonik

Domol ściereczki uniwersalne nawilżane o zapachu jabłka: do ścierania kurzu i usuwania zabrudzeń warto używać ściereczek z serii Domol. Nadają się do sprzątania kuchennych blatów i kafelków. Możesz nimi wycierać glazurę w łazience, a także meble w pokoju. Przetarcie powierzchni ściereczkami Domol sprawia, że staje się ona czysta, a w pomieszczeniu unosi się przyjemny owocowy zapach. W opakowaniu znajduje się 50 nawilżanych, jednorazowych ściereczek. Do wyboru masz dwa zapachy: cytrynowy i jabłkowy. Po wyjęciu ściereczki z opakowania należy z powrotem przykleić folię chroniącą pozostałe chusteczki przed wyschnięciem. 
Cena: 3,99 zł/50 sztuk






Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Widziałam tę paczkę też u Iwetto i trzeba przyznać, że Rossmann bardzo dobrze się spisuje :) Tyle dobroci ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wspaniałości! ten limonkowy zapach isany, musi być cudowny :) faktycznie P. Monika przygotowała Ci fantastyczną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłkowe ściereczki są znakomite. Od lat używam. Za Isana żelami do ciała nie przepadam. Bardzo mają sztuczne jak dla mnie zapachy. Ciekawi mnie olejek do stóp. Bardzo tą markę lubię i chyba na olejek też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie slyszalam o olejku do stop. Ciekawy produkt. Daj znac jak sprawdzi sie w praktyce :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że jest zmywacz Isana w takim pakowaniu. Urocza torba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) Takie produkty na czyste/brudne na wyjazdy swojego czasu uszyłam sobie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pachnie ten olejek do włosów Isany? :) Przyjemnie? Po "rybim", nieprzyjemnym dla nosa olejku pod prysznic mam opory do wąchania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajną paczuchę wysłali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rossmann Was rozpieszcza :) jestem ciekawa tego olejku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna PACZKA - tylko pozazdrościć tych wszystkich rarytasów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczka :) Rossmann się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tam produkty moje serce podbił różowy worek w kropeczki :D a co do woreczków z podziałem na czyste brudne są świetne...ja ostatnio kupiłam sobie na ebay'u :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty, nie tylko te typowo kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczuszka! Mam ten olejek do stóp i bardzo mi przypadł do gustu. A woreczki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość paczki bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo troszkę inną paczkę masz niż ja ;) tez ja pokazałam dziś na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te nowości z Rossmanna, nie mogę się doczekać aż zobaczę je w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne produkty dostałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super paczuszka, ja jestem ciekawa jak sprawdzi się ten dyfuzor, lubię zapach jaśminu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka fajna niespodzianka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. idę do rossmana po ten żel pod prysznic! MOJITO!

    OdpowiedzUsuń
  23. Żelem z Isany czuję się zainteresowana :)
    Prawdziwie wiosenno-letni aromat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne stylizacje. :)
    Dzisiuś bardzo słodziutki jest. :)
    Pozdrawiam . :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe produkty, niektórych nawet nie widziałam w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...