04.04.2014

Kolejna porcja ubrań, czyli o przesyłce z Sheinside

Dzisiaj przyszła do mnie kolejna przesyłka ze sklepu Sheinside. Tym razem skusiłam się na kilka okryć wierzchnich, bo tych w mojej szafie brakuje. Zdaję sobie sprawę, że parka będzie musiała poczekać na jesień, ale obawiałam się, że zniknie ze sklepu jak inna, którą miałam na oku. Płaszcz sprawdzi się jeszcze na chłodniejsze dni, bo jest dość cienki. Zdecydowanie nie nadaje się na zimę. Sweter wygląda niemal identycznie jak na zdjęciach podglądowych, czarna sukienka również. Z kolei brzoskwiniowa sukienka zupełnie nie przypadła mi do gustu. Nie podoba mi się materiał z jakiego jest wykonana, obstawiam, że jest to żorżeta. Tył jest dość efektowny. Mimo wszystko nie jestem z niej zadowolona. 

Parka jest w rozmiarze M i jest to najmniejszy z dostępnych rozmiarów. Bardzo mi się podoba wykonanie i futrzane obszycie, które możemy odpiąć. Parka jest ocieplana. Fajnie sprawdzi się na jesień i niezbyt mroźną zimę. 




Ramoneska jest w rozmiarze S i z niej jestem najbardziej zadowolona. Zdjęcie nie oddaje jej uroku. Musicie uwierzyć na słowo, że jest genialna. 



Płaszcz jest w rozmiarze S. Jest w porządku, ale bez większego zachwytu. Rozmiarowo leży bardzo dobrze. Tak jak pisałam zdecydowanie nie nadaje się na zimę. Fajnie sprawdzi się jesienią i w chłodne wiosenne wieczory. 



Sweter jest w rozmiarze uniwersalnym. Z pewnością będzie dobry dla osób noszących rozmiar S/M. Na mnie jest luźny, co mi nie przeszkadza. Jestem z niego zadowolona. 



Sukienka jest w rozmiarze S. Góra wygląda efektownie, a całość jest bardzo przyzwoicie wykonana. Do niej dołączony był pasek w kolorze różu, jednak bez niego wygląda zdecydowanie lepiej. 




Ostatnia sukienka jest w rozmiarze S. Tak jak pisałam na początku nie przypadła mi do gustu. Myślałam, że sprawdzi się jako sukienka na wesele. Nie podoba mi się materiał, sama sukienka też dobrze na mnie nie leży. 




Przy ostatnim wpisie zdania były podzielone. Ciekawa jestem jak będzie teraz. 

Pozdrawiam!

43 komentarze:

  1. Podoba mi się tam kilka T-Shirtów, koszul i chyba sweter i tak bardzo czekałam na jakąkolwiek opinię o sklepie. A że mówisz, że z rozmiarami i przesyłką ok... Z koszulką czy swetrem chyba byłoby ciężko nie trafić. Taką mam przynajmniej nadzieję! Jednak w przypadku płaszczy i sukienek nieco bym się obawiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszule mają świetne. Póki co nie mam żadnej w swojej szafie. Teraz przesyłka szła bardzo szybko, tylko nie wiem dlaczego, ale wysłali ubrania w 3 paczkach. Tak, czy inaczej wszystko doszło jednego dnia. Co do rozmiarów to sugeruj się podanymi wymiarami. U mnie póki co wszystko się sprawdziło.

      Usuń
    2. Okej, dzięki za informacje : ) Jeżeli chcesz, to mogę podesłać Ci zdjęcia, gdy (i o ile - w ogóle) w końcu złożę zamówienie.

      Usuń
  2. Mogłabyś powiedzieć jakie mniej więcej są koszty dostawy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka jest darmowa ;) http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html

      Usuń
  3. Ostatnia kiecka może lepiej by na Tobie leżała gdyby zrobić z niej lekką bombkę:

    http://www.ko-moda.com/justyna-marchewkowa-part-ii,d66.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będę z nią nic robić ze względu na beznadziejny materiał. Tak czy inaczej nie założę jej. Pomyślę co z nią zrobić, ale u mnie na pewno nie zostanie ;)

      Usuń
  4. śliczne rzeczy :)
    czarny płaszczyk własnie do mnie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak dojdzie i napisz czy jesteś zadowolona :)

      Usuń
  5. Śliczna ta czerwona spódniczka :)

    Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Niespełna 160 cm ;)

      Usuń
    2. O, to świetne się składa, mogę wreszcie zobaczyć, jak niektóre ubrania leżą na osobie o podobnym do mojego wzroście :) Bardzo chciałam kupić sobie tą ramoneskę, ale bałam się właśnie, że talia będzie w nieodpowiednim miejscu(mam z tym problem przy wzroście 159 cm), a na Tobie wydaje się leżeć naprawdę nieźle! Jak wygląda z tyłu, ładnie się układa? Na co dzień nosisz rozmiar S, czy raczej XS? Wiem, że zadaję wiele pytań, ale strasznie się cieszę, że znalazłam blogerkę o podobnym wzroście. Także nie ograniczaj się z ubraniami, będę z Ciebie czerpać wzór :P

      Pozdrawiam serdecznie,
      Gosia

      Usuń
    3. Ja też nigdzie nie mogłam znaleźć czarnej ramoneski, która dobrze leżałaby na mnie. Mierzyłam kilka w H&M i niestety wyglądały na mnie fatalnie :/ Ta mi się podoba. Jest krótka, ale proporcjonalna. Co do mojego rozmiaru to wszystko zależy od marki. Ostatnio coraz więcej ubrań mam w rozmiarze S. Kiedyś zawsze kupowałam XS, więc różnie to bywa, np. w H&M zawsze kupuję XS, S na mnie wisi.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba. Mogłaby być odrobinę węższa, ale nie ma tragedii ;) Dobrze, że ma ściągacz w pasie.

      Usuń
  7. Widzę, że Sheinside ubiera wszystkie blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka Ty jesteś śliczna :O Ubrania fajne. Najbardziej podoba mi się parka i czarna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem... moim zdaniem na stronie Sheinside wszystkie ciuchy wyglądają ekstra, ale jak już się je zakupi i przejrzy w rękach, to wyglądają dla mnie jak niedopracowane. Ale z drugiej strony, czego tu się lepszego spodziewać po sieciówce. Masz piękna figurę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od ciucha. Niektóre faktycznie są fatalnej jakości jak np. ostatnia sukienka. Nauczka żeby nie brać ubrań, które nie są pokazane w look bookach. Do ramoneski, swetra i sukienki nie mogę się przyczepić. Obejrzałam je z każdej strony i nic nie wystaje. Zobaczymy jak sprawdzą się podczas noszenia i prania.

      Dzięki :)

      Usuń
  10. Jesteś absolutnie przepiękna, ale te ciuchy jakościowo wyglądają koszmarnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może to kwestia tego, że są wygniecione? Parka i ramoneska są bardzo podobne do tych z H&M, więc jest nieźle. Płaszcz jest niemal identyczny jak te bazarowe, więc mocno przeciętnie. Czarna sukienka j i sweter są bardzo w porządku, a ostatnia to totalny niewypał ;)

      Usuń
  11. ta czarna sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają niektóre rzeczy, które od nich pokazujesz, ale uważam, że ceny są zbyt zawyżone w stosunku do jakości ubrań, przynajmniej wobec tego jak wyglądają na zdjęciach. Za ceny o ok. 20% niższe pewnie byłabym zainteresowana, choć ja chyba mam za duży rozmiar na kupowanie w ciemno.
    Z dzisiejszego rzutu podoba mi się to z czego jesteś prawie najmniej zadowolona - z płaszcza. Jak Zara wypuściła takie w tym stylu byłam zachwycona, u koleżanki widziałam taki sam zamówiony z Chin, musiała jedynie obszycia poprawić i wyglądał równie świetnie. Czasem więc nie warto przepłacać, bo potem okazuje się, że ubrania dla dużej firmy szyje ta sama fabryka, tylko metkę doszywa :) Ramoneska też jest bardzo fajna i czarna sukienka. Ta przesyłka podoba mi się najbardziej z tych, które dotychczas pokazywałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie macałam Zarowych. Ten na pewno ma gorszą jakość. Pewnie Zarowy ma grubszy materiał i z pewnością lepsze zamki. Te wyglądają trochę bazarowo. No ale nie ma co porównywać, bo ten z Zary jest kilka razy droższy.

      Usuń
    2. Ja byłam w Zarze dosłownie kilka razy w życiu i szczerze mówiąc byłam zaskoczona tym, że jakość zdecydowanie nie jest na wysokości ceny. Z takiej półki cenowej wolałabym już wybrać rzeczy z Mango, które są znacznie przyjemniejsze jakościowo.

      Usuń
  13. wszystko mi się podoba! a chyba najbardziej ta ostatnia sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :P Mi niestety zupełnie nie przypadła do gustu. Nie wiem co z nią zrobić. Skoro komuś może się spodobać to może zrobić na nią rozdanie, no nie wiem, nie mam pomysłu, bo ja na pewno nie będę w niej chodzić.

      Usuń
  14. Uwielbiam parki! Twoja jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też jestem z niej zadowolona. Trzeba ją wyprasować, bo przyszła mocno wygnieciona. Mogłaby być węższa, ale zimą tak czy inaczej będę nosić grubszy sweter więc będzie ok.

      Usuń
  15. ramoneska, płaszcz i sukienka czarna rewelacyjnie na Tobie leżą i od razu bardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, na ebay'u jak i aliexpress (chińskie allegro) są te same rzeczy jak w sklepach Sheinside, Romwe, Oasap itd., tylko, że często ZNACZNIE tańsze :) (np. za połowę ceny) i wszyscy posługują się niemal tymi samymi zdjęciami :). Zarówno jak i na ebay'u jak i aliexpress jest darmowa wysyłka :). Domyślam się również, że te wszystkie "a'la Zara/Bershka etc." z allegro pochodzą właśnie z ebay'a albo aliexpress ;) Nie dajmy się naciągac :)
    btw. na wizażu są wątki odnośnie odzieżowych zakupów na aliexpress jaki i ebay'u - dziewczyny wrzucają też real zdjęcia kupionych rzeczy :). Pozdrawiam !

    PS fajna ta bordowa/czerwona spódniczka, którą masz na sobie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam płaszczyk ze skórzanymi rękawami :) Parka bardzo mi się podoba, a czarna sukienka ma bardzo fajny detal.
    Mam pytanie odnośnie tej bordowej spódniczki, którą masz na sobie - skąd jest? Bo mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne rzeczy, a już szczególnie płaszczyk i ostatnia sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam pytanie odnośnie wysyłki. Zamówiłam dziś sukienkę, tylko nie mam pojęcia jak sprawdzić gdzie jest przesyłka i czy w ogóle została nadana?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...