09.03.2014

Rosyjskie nowości + dzisiejszy makijaż

Kilka dni temu skusiłam się na zamówienie paru produktów w Lawendowej Szafie z okazji trwającej jeszcze promocji -15% na wszystkie kosmetyki (oprócz tych objętych promocją). Do wirtualnego koszyka wrzuciłam mój ulubiony krem na dzień do 35 lat z serii Receptury Babuszki Agafii, który stosuję pod makijaż na zmianę z drugim ulubieńcem, czyli kremem do cery tłustej i mieszanej Natura Siberica. Skusiłam się również na zakup szamponu Natura Siberica objętość i pielęgnacja. Tego rodzaju jeszcze nie miałam, więc jestem ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach, a przede wszystkim na skórze głowy. Kupiłam też dwa lotiony przeciw wypadaniu. Niestety właśnie dopadło mnie wypadanie włosów po ciąży. Mam nadzieję, że lotion w jakimś stopniu mi pomoże. Do koszyka wrzuciłam też dwie nowości z serii Bania Agafii - balsam do włosów - odżywczo - regeneracyjny i szampon do włosów odżywczy – intensywna regeneracja suchych i osłabionych włosów




Przy okazji chciałabym pokazać Wam mój dzisiejszy makijaż. Jak zwykle nie jest to nic skomplikowanego. Na całą górną powiekę nałożyłam cień z paletki Catrice Absolute Nude, dolną powiekę zaznaczyłam śliwkową kredkę Golden Rose. Na ustach mam jedną z ulubionych pomadek, czyli Manhattan Soft Mat w odcieniu 53 M. 




Użyte kosmetyki:
Podkład Revlon Colorstay 180 Sand Beige
Pod oczy korektor Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige
Puder ryżowy Mariza
Róż Paese róż z olejkiem arganowym 41
Baza pod cienie Grashka 
Cienie z paletki Catrice Absolute Nude
Kredka Golden Rose
Tusz Rimmel Lash Accelerator Endless
Pomadka Manhattan Soft Mat 53M
Paznokcie Golden Rose Paris 240

Pozdrawiam!

55 komentarzy:

  1. cudny makijaz! przepiękna kredka, chce ją! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Strasznie lubię kredki z GR za ich miękkość i dobrą trwałość.

      Usuń
  2. Nie podoba mi sie jak tusz posklejal Twoje rzesy. Nie wyglada to ladnie. Po za tym makijaz ladny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam z nimi spory problem. Nie wiem co jest grane, ale większość tuszy skleja mi rzęsy i wygląda niefajnie :/ nawet takie, które wcześniej mi pasowały. Chyba czas najwyższy sięgnąć po coś odżywczego i dać im jakiegoś kopa.

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że do Twojego typu urody bardziej pasowałby chłodny pudrowy róż:) Ja testuję obecnie olejek z Natura Siberica i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś zawsze bałam się róży. Wybierałam jedynie bronzery. Być może dlatego, że z natury mam lekkie rumieńce. Chyba mam jakiś róż w kosmetyczce, wypróbuję! :))

      Usuń
  4. piękna... w katalogach Oriflame jest Pani, która wygląda identycznie jak Ty! pokazywałam ostatnio mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wtarłam w skórę ten lotion i skończyłam ją masować : ) Włosy wypadają mi od bardzo dawna, troszkę udało mi się zahamować to ampułkami Seboradin, wyrosło mi też nieco babyhair. Od razu po kuracji zaczęłam wcierać lotion, babyhair podrosły, a włosy wypadają w coraz mniejszych ilościach. Tak, chcę napisać "bądź dobrej myśli".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mi kiedyś bardzo ten lotion pomógł. Mam nadzieję, że teraz też tak będzie choć wypadanie hormonalne trudno zatrzymać. Tak po prostu musi być i jest to normalne. Mimo wszystko jestem dobrej myśli i wcieram dalej ;)

      Usuń
  6. bardzo ladny makijaz))) idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuję powoli mój pierwszy zakup kilku rosyjskich kosmetyków. Zawiesiłam oko na właśnie tym kremie do 35 lat i na tych Baniach, bardzo podoba mi się to, że za 100ml produktu płacimy niewiele, dzięki czemu można wypróbować różne wersje.
    Piękna jesteś, masz taką klasyczną urodę i symetryczną twarz, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem polecam zwłaszcza pod makijaż. U mnie sprawdza się idealnie. Na noc potrzebuję czegoś bardziej nawilżającego, ale na dzień jest cudowny.

      Dzięki :) Nie jest aż tak symetryczna :) Jedno oko mam inne, a drugie inne :P

      Usuń
    2. Dzięki, będę miała to na uwadze.
      Nie doszukuj się na siłę niedoskonałości :)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz w tym makijażu. Zaskoczyło mnie, że Revlon wygląda u Ciebie na taki jasny. W butelce strasznie ciemno wygląda, Czy puder ryżowy z Marizy bieli skórę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno kwestia zdjęć i oświetlenia. Zdjęcia robione są na wprost okna, więc siłą rzeczy są nieco jaśniejsze i prześwietlone. W innym wypadku jakość nie jest taka jak być powinna. W rzeczywistości jestem ciemniejsza co widać chociażby na wpisach lumpeksowych. Puder nie bieli skóry.

      Usuń
  9. lotion do włosów próbowałam i wracam do niego często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest :) To już moja 3 butelka i na pewno nie ostatnia.

      Usuń
  10. Po prostu odjęło mi mowę. Jesteś naprawdę piękną kobietą. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w tym makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż śliczny, świeży i wiosenny :) A kosmetyki od Agafii i z Natura Siberica są ekstra ! <3 strasznie je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Rosyjskie kosmetyki w większości są cudowne <3

      Usuń
  13. Masz piękny typ urody - taki delikatny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kobieta z Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż :)
    Też mam lotion przeciw wypadaniu włosów, używam od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygładzasz :) ja muszę zrobić właśnie zakupy bo mam już duże braki jeśli chodzi o rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Przede mną jeszcze też mnóstwo kosmetyków do wypróbowania :)

      Usuń
  17. Super zakupy :D No i makijaż bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mialam lotion przeciw wypadaniu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo służył, bo błyskawicznie zahamował wypadanie.

      Usuń
  19. Mam ten krem do twarzy ale uzywam go dopiero tydzien wiec nie wypowiem sie o nim :) Stosuje tez spray na porost wlosow, mam nadzieje, ze choc minimalnie mi pomoze..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też właśnie parę dni temu złożyłam zamówienie w Lawendowej Szafie. Mają taką bogatą ofertę, że zawsze mnie coś zainteresuje; nakupowałam sporo. Wmawiam sobie, że mam teraz kosmetyków na rok ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe niestety apetyt rośnie w miarę jedzenia :)) Co ciekawego kupiłaś?

      Usuń
    2. 2 szampony, Natura Siberica i Planeta Organica, 2 balsamy do włosów Planeta Organica, 2 olejki do włosów, 2 maski do włosów i krem do twarzy. Wydałam dużo za dużo, ale odkąd odkryłam rosyjskie kosmetyki, nie robię już zakupów w drogeriach, chyba że kupuję pierdoły jak waciki, balsam do ust itd :-)
      Haha, ale pocieszam się, że - skoro na ciuchy wydaję grosze - bo ubieram się w lumpeksach - to mogę sobie odbić na kosmetykach ;-)

      Pozdrawiam
      Iga

      Usuń
    3. Ja uwielbiam rosyjskie kosmetyki, mam ich pełno, a ciągle chcę więcej :D na szczęście z rabatami Blogerek w sklepie Skarby Syberii nieraz wychodzi taniej niż w innych sklepach więc jeszcze nie poszłam z torbami :)
      Uwielbiam Twój blog i często na niego zaglądam:) Karolina Tabisz

      Usuń
  21. Pięknie wyglądasz! Ciekawią mnie te szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz;-) Pozdrawiam Aśka http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś przepiękna <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...