17.03.2014

Paczka prosto z Hong Kongu, czyli ubrania z Sheinside w trzech zestawach

Dziś mam dla Was trzy zestawy ubrań gdzie większość rzeczy pochodzi ze sklepu Sheinside. Paczka z Hong Kongu, bo stamtąd wysyłane są ubrania szła do mnie ponad 2 tygodnie, więc stosunkowo szybko. W mailu od Susan dostałam informację z numerem przesyłki dzięki czemu mogłam na bieżąco sprawdzać jej status. Początkowo obawiałam się jakości ubrań i tego, że nie trafię z rozmiarem. Na szczęście w obu przypadkach zostałam mile zaskoczona. Jakość jak na dość niskie ceny jest naprawdę przyzwoita, a rozmiary odpowiadały w zupełności tym podanym na stronie. Z trzech rzeczy jestem bardzo zadowolona. Wszystko leży idealnie i wygląda niemal identycznie jak na zdjęciach podglądowych. 

Sukienkę zamówiłam w rozmiarze M. Zazwyczaj noszę XS lub S, ale z podanych wymiarów S wydawała się za ciasna w biuście. Na zdjęciach podglądowych sukienka wydaje się bardzo krótka. Na mój wzrost, czyli około 160 cm długość wydaje się odpowiednia. 







Sukienka Sheinside
Kurtka Sheinside
Kopertówka Dorothy Perkins sh

Drugą rzeczą jest kurtka o kroju ramoneski. Świetnie sprawdzi się w cieplejsze dni, bo jest cienka. Najładniej wygląda do spódnic i sukienek. Moja jest w rozmiarze S. 






Kurtka Sheinside
Sukienka no name sh
Kopertówka Dorothy Perkins sh

Ostatnią rzeczą jest krótki płaszczyk, który z całej trójki ciekawił mnie najbardziej. Bardzo ładnie leży, ale najlepiej wygląda rozpięty. Jedyne co mi się nie podoba to rzucające się w oczy złote zamki. Mój rozmiar to S. Płaszczyk w chwili obecnej jest wyprzedany. Często są uzupełniane braki, więc sprawdzajcie zakładkę okryć wierzchnich. Tutaj możecie zobaczyć zdjęcia podglądowe. 






Płaszczyk Sheinside
Bluzka no name sh
Spodnie Next sh
Torebka FE sh

Macie doświadczenie z ubraniami z Sheinside? Podzielcie się wrażeniami.

Pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. Nie kupowałam nigdy na Sheinside, bo mam wymiary trochę większe niż Azjatki i boję się, że nie trafię z rozmiarem:) Z Twoich rzeczy najbardziej podoba mi się kurtka o kroju ramoneski i twoja figura:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska i kurtka bardzo mi sie podobają. Sukienka ma bardzo ładny wzór, ale krój na dole nie wyglada ładnie i estetycznie. Moze prezentowałaby sie lepiej, gdyby były wyprasowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurteczki bardzo ładne, ale sukienka jak dla mnie trochę za dużo ma wzorów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ciuchy ładniej wyglądają na żywo niż na stronach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk świetny! Tez chcialam go zamówić, ale ostatecznie zrezygnowałam :) on nie będzie za ciepły na wiosnę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. Świetne rzeczy wybrałaś :)

      Usuń
  6. Azjatycka rozmiarówka jest bardzo zaniżona. Zamawiałam jeansy na stronie sammydress i musiałam kupić XL :) choć zazwyczaj nosze rozmiar 34-36. Ale tam rozmiar s to 80 cm w biodrach.... :P
    Sukienka bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka wygląda fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. We wszystkim pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe rzeczy sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta trzecia kurteczka z futrzanym kołnierzem mi się marzy, w innych sklepach widzialam taniej, ale i tak chyba nie będę zamawiać, bo pewnie byłaby na mnie za krótka:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. każdy zestaw mega! ale ostatni najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kurtka i płaszczyk :), tylko ta pierwsza sukienka.... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk jest ładny, za to sukienka straszna jak dla mnie, wzór zbytnio rzuca się w oczy, więc bym jej nie ubrała. Wolę coś 'spokojniejszego' ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje koleżanka zamówiła sporo tam rzeczy. Niestety jakościowo wszystko było marne jak dla mnie. Na zdjęciach wyglądało ok, ale jakość koszmarna wręcz. Ja jestem wybredna. Materiały kiepskie, wiele rzeczy się źle układa.
    Wg mnie sukienka źle na Tobie leży. Kompletnie zdeformowała Ci ładną figurę. Źle jest wykończona i z tyłu źle skrojona. Niestety widać to, a ja jestem na to uczulona.

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka i płaszczyk są super, sukienka faktycznie jak piszą dziewczyny za dużo wzorów, ale na tobie to wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wg mnie ta sukienka źle leży co bardzo dobrze widać na zdjęciu tyłu :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oprócz pierwszej sukienki, reszta mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie te ubrania są piękne! Kurtka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chińska tandeta

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałam Ci tylko napisać, że masz idealną urodę i figurę moim zdaniem. Zawsze Cię podziwiam. Jesteś piękna i widać, że bardzo fajna. Na pewno tworzysz ze swoim mężem i maleństwem fantastyczną rodzinę. :) W,

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzialam stylizacje z ta kurtka na innym blogu (http://annaaaanna.blogspot.com.es/). Czy to nie jest po prostu kurtka firmy Zara? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne ubrania :) podoba mi się 3 zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurtki fajne, sukienka moim zdaniem trochu jak tunika :)

    Dobrze, ze podalas jaki masz wzrost, bo chcialam kupic kurtke i sukienke, ale juz wiem ze sukienka bylaby nawet nie tunika a bluzka a kurtkowe rekawy siegalyby mi przed nadgarstek :/

    OdpowiedzUsuń
  26. ile placi sie za przesylke? ślicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Potwierdza - kurtka wypas!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wyglądasz we wszystkim ;) Najbardziej spodobał mi się płaszczyk, boski fason :) Sukienka i kurteczka też bardzo Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna kurtka , ta firma jest super

    Zapraszamy do nas!
    Mogłabyś poklikać? Jest to dla nas bardzo ważne.
    I jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj.
    Na pewno się odwdzięczymy.

    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. okropne dodatki. Ta brązowa torba jest obrzydliwa a taniznę mgłaś chociaz chocaż wyprasować do zdjęc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha you made my day! Brązową torbę uwielbiam, jedna z moich ulubionych :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...