04.03.2014

Lumpeksowe nowości

Dzisiaj znowu pozostanę w tematyce ubraniowej i pokażę Wam co udało mi się upolować na dostawie w lumpeksie. Tym razem wróciłam bogatsza o płaszcz, 3 pary spodni, sukienkę i apaszkę. Rzadko kiedy udaje mi się znaleźć spodnie czy tregginsy w moim rozmiarze. Los się do mnie uśmiechną, bo znalazłam kilka par, które jak się później okazało leżą idealnie. Z płaszcza niestety nie jestem zadowolona, bo okazał się nieco za duży. W dodatku będąc już w domu zauważyłam, że brakuje w nim jednego guzika. Może uda mi się przeszyć je dalej, wtedy będzie bardziej obcisły. Być może niebawem zorganizuję też kolejną wyprzedaż szafy jeśli tylko czas mi na to pozwoli.

Płaszczyk Atmosphere 22 zł


Sukienka AX Paris 8 zł


Klik
Tregginsy Next - 10 zł






Marmurkowe tregginsy Miss Selfridge 9 zł 






Spodnie Sophie - 7 zł






Apaszka w jaskółki 4 zł 



Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. Świetne tregginsy i sukienka! zazdroszczę takiego asortymentu lumpka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle super zakupy:) Szczególnie wpadła mi w oko ta apaszka:) Motyw jaskółek jest bardzo na topie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie cudne! Chętnie bym przygarnęła ;)
    No i ta sukienka - urocza i bardzo kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę dostępu do takiego lumpka, świetne łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apaszka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łupy! Ja jadę w czwartek - dzieci zostawiam u mojej mamy a sama śmigam do lumpka :) Mam nadzieję, znaleźć jakąś kurtkę/płaszczyk na chłodniejszą wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz nie w moim stylu, ale reszta powala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow cudnee rzeczy kurde muszę zacząć chodzić to znaczy byłam dziś i kilka dni temu po raz pierwszy po materiały do szycia i faktycznie można znależć cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej sukienki to mega zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe zdobycze :) ja mam ostatnio jakąś niemoc i nie chce mi się po lumpeksach chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  11. No po prostu uwielbiam Twoje lumpeksowe zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy :) płaszczyk bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie szczególnie fajne :) No i ta apaszka - mam identyczną i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć :) Gdzie robisz zakupy lumpeksowe? bo mi akurat trudno trafić na lumpex, w którym mogłabym znaleźć fajne rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest świetna :) Szkoda że w moim mieście nie ma lumpków z takimi skarbami

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne rzeczy ;) Uwielbiam łowy w lumpeksach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy! płaszczyk i sukienka są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne łupy :) Płaszczyk i apaszka bardzo wpadły mi w oko. Szukam właśnie jakiegoś szala w jaskółki i niestety te, które znalazłam kosztują krocie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na jakiej ulicy ten lumpek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosynierów, tuż za piekarnią, obok weterynarza :)

      Usuń
  20. Zazdroszczę Ci takiego lumpeksu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle fajne zdobycze. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobycze :) ach zazdroszczę takiego lumpeksu

    OdpowiedzUsuń
  23. spodnie i tregginsy cudowne, mi tylko raz udało się kupić 2 pary czarnych rurek xs/25, i jedne tregginsy miętowe xs.

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie mogę! Nigdy nie udało mi się dostać w lumpie choć skrawka takich cudowności... Ależ łupy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. TwojeSlodkieMarzenie6 marca 2014 16:08

    Świetne łupy:) widziałam je na forum na wizaż.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy, a sukienka niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne nowości, u mnie w lumpeksach nie ma takich fajnych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię cykl "Lumpeksowe nowości". Jak zawsze świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...