06.03.2014

Egyptian Magic, czyli o wielofunkcyjnym kremie prosto z Ameryki

Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu do twarzy Egyptian Magic, który ma bardzo szerokie spektrum działania. Produkt oparty jest na 6 składnikach, które wykazują działanie nawilżające, ochronne, kojące i łagodzące, wspomagające i przywracające normalne funkcje ochronne skóry, poprawiające kondycję skóry i włosów.

Przyznam szczerze, że pierwszy raz usłyszałam o nim od pana Wojciecha, który zaproponował mi jego przetestowanie i podzielenie się moją opinią z Wami. Jak się okazało krem robi furorę na youtube i wielu zagranicznych blogach. Co ciekawe krem ma również światowe rekomendacje. Zachwalają go takie osoby jak Madonna, Juliette Lewis, Kate Hudson, Emily Blunt, Brooke Shields, Georgia May Jagger, Caroline Trentini, January Jones, Hannah Murray i wiele, wiele innych. 


Obietnice producenta 

Egyptian Magic® - wszechstronne działanie tego kremu nieustannie zachwyca jego użytkowników. Jego naturalne składniki odżywiają i rewitalizują skórę przywracając jej naturalną zdolność do regeneracji. Jednak od zawsze podstawą pięknego i zdrowego wyglądu skóry jest jej właściwe nawilżenie. Dobrze nawodniona, zdrowa skóra jest jędrna, gładka, elastyczna i przyjemna w dotyku. Wolniej się starzeje i nie ulega podrażnieniom, jest sprężysta i bardziej promienna. To właśnie na prawidłowym nawilżeniu skóry powinno zależeć nam najbardziej, kiedy chcemy zachować zdrowy, młodzieńczy wygląd.

Egyptian Magic® spełnia wszystkie wymagania zdrowego, nowoczesnego i skutecznego kosmetyku:


Nawilża - wspomagając działanie ochronnej warstwy sebum i normalizując jego wydzielanie, utrzymując optymalną wilgotność wszystkich warstw skóry.

Ochrania - otacza skórę warstwą ochronną nie dopuszczając środowiskowych czynników drażniących.

Koi i łagodzi - działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie i przeciwutleniająco.

Wspomaga i przywraca normalne funkcje ochronne skóry.

Poprawia kondycję skóry i włosów. 



Krem jest w 100% aktywny (brak wody i innych wypełniaczy sprawia, że zbędne są chemiczne emulgatory, stabilizatory i konserwanty, a krem jest do 5x wydajniejszy od innych kremów na bazie wody) i w 100% naturalny (jedynie sześć naturalnych składników: oliwa, wosk pszczeli, miód, pyłek kwiatowy, mleczko pszczele, propolis). 


Zastosowanie kremu Egyptian Magic:


Nawilżający krem do twarzy i pod oczy - Egyptian Magic® nie zatyka porów, dzięki czemu można go również stosować na cerze tłustej i mieszanej. Zacznij od użycia na noc a rano twoja twarz będzie miękka i nawilżona, jak skóra dziecka. Jeśli chcesz go użyć w ciągu dnia, po aplikacji zaczekaj 20 min. na nasycenie się skóry składnikami kremu a ewentualny jego nadmiar zetrzyj miękkim wacikiem.

Miękki podkład pod makijaż - daje subtelną, błyszczącą poświatę jednocześnie odżywiając skórę. Często wykorzystywany w tym celu przez hollywoodzkich wizażystów.

Makeup Remover - Użyj wacika z Egyptian Magic®, aby bezpiecznie i naturalnie usunąć makijaż wokół oczu.

Balsam do ciała - tak, jak na skórę twarzy, Egyptian Magic® działa nawilżająco, łagodząco i pielęgnująco na całe ciało. Stosuj dwa razy dziennie, aby Twoja skóra mogła być cudownie nawilżona, miękka i gładka.

Krem ochronny - Egyptian Magic® dzięki swoim składnikom doskonale chroni skórę przed działaniem mrozu, wiatru i wody. Niezastąpiony zimą na nartach, kojący latem po długotrwałym opalaniu. Łagodzi swędzenie i pieczenie po ukąszeniach owadów.

Pielęgnacja włosów - Dla wielu naszych Klientów, jednym z najwspanialszych odkryć jest działanie Egyptian Magic® na włosy i skórę głowy. Użyj na końcówki włosów, aby ochronić je przed rozdwajaniem, nałóż niewielką ilość na włosy na godzinę przed myciem, aby przywrócić im blask i kondycję, wetrzyj delikatnie w skórę głowy, aby wzmocnić cebulki włosowe.

Wysypka i podrażnienia - Egyptian Magic® doskonale łagodził różne rodzaje wysypki i podrażnień wywołanych niektórymi lekami, środkami chemicznymi (np. proszkami do prania), ukąszeniami owadów czy kontaktem z metalami jak np. nikiel.

Egzema, łuszczyca i atopowe zapalenie skóry - to najczęstsze choroby skóry. Około jedna trzecia naszych Klientów w na kontynencie amerykańskim jako terapię alternatywną wypróbowała krem Egyptian Magic®. Choć przyczyny tych chorób różnią się od siebie, wiele ich objawów zostało znacznie złagodzonych a nawet zniknęło w trakcie regularnego używania Egyptian Magic®.

Blizny - Egyptian Magic® był używany przez chirurgów plastycznych w USA w leczeniu pooperacyjnych blizn. Najlepiej sprawdził się w przypadku świeżych blizn i przebarwień skóry.

Ciąża - nasze Klientki stosowały Egyptian Magic® dwa razy dziennie na brzuch, biodra, piersi i uda podczas ciąży, aby zapobiec rozstępom i utrzymać skórę gładką i delikatną.

Krem dla niemowląt - Egyptian Magic® sprawdził się również łagodząc podrażnienia odpieluszkowe, natłuszczając i ochraniając delikatną skórę.





Dostępność i Cena

Krem możemy zamówić na stronie sklepu Egyptian Magic w cenie 98 zł (59 ml) lub 169 zł (118 ml). 

Skład 

Olive Oil (oliwa z oliwek), Beeswax (wosk pszczeli), Honey (miód), Bee Pollen (pyłek kwiatowy), Royal Jelly (mleczko pszczele), Propolis extract (propolis).




Moja opinia

Krem stosuję codziennie na noc od ponad miesiąca. Myślę, że to dobry czas żeby móc go solidnie przetestować i ocenić jego działanie. Niebawem postaram się napisać Wam o mojej aktualnej pielęgnacji twarzy, która na chwilę obecną sprawdza się u mnie w 100%. Zapomniałam już co to zaskórniki, a skóra jest nawilżona, gładka i promienna. Opakowanie kremu to plastikowy słoiczek z wieczkiem. W przypadku kremów do twarzy nie jestem fanką tego typu rozwiązań, zdecydowanie bardziej wolę te w tubce, a jeszcze bardziej w opakowaniach typu air-less. Tutaj zapewne decydujące znaczenie przy wyborze opakowania miała konsystencja, która jest bardzo gęsta, zbita, przypominająca bardziej treściwą maść niż krem. Konsystencja jest stała, rozpuszcza się przy zetknięciu z ciepłem dłoni. Po chwili staje się półpłynna i przyjemnie sunie po twarzy. Wchłania się powoli, choć to zależy od ilości jaką nałożymy. Krem jest bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarcza na dokładne pokrycie skóry twarzy. Zapach jest raczej neutralny. Pachnie typowo dla kosmetyków mających w składzie produkty pszczele. Mi ten zapach zupełnie nie przeszkadza, ale też nie należy do moich ulubionych. Nie jest długo wyczuwalny na skórze. Skład jak widać jest prosty, w pełni naturalny. Mimo braku konserwantów krem jest ważny przez 36 miesięcy od otwarcia. Przechodząc do meritum, czyli działania powiem, że krem bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Początkowo obawiałam się zapychania ze względu na tłustą konsystencję, jednak krem mimo stosowania go codziennie zupełnie nie zapycha mojej skóry. Dodatkowo jest to jeden z najlepiej nawilżających kremów jakie stosowałam. W okresie zimowym moja skóra zawsze miała tendencję do przesuszania. Teraz nie mam z tym problemu. Skóra jest doskonale nawilżona, bardzo gładka w dotyku, miękka i rozjaśniona. Krem stosuję głównie na skórę twarzy z prostej przyczyny - szkoda mi go stosować na większe partie skóry. Od nawilżania ciała mam niezawodny balsam z mocznikiem Isana Med. Kilka razy użyłam go na skórę głowy kiedy była mocno przesuszona. Efektem było przyjemne nawilżenie i zniwelowanie podrażnień. Tak jak pisałam krem stosuję wyłącznie na noc. Próbowałam nałożyć go pod podkład, jednak ze względu na mieszaną cerę dość szybko zaczynałam się świecić. Być może sprawdziłby się w ten sposób u osób z bardzo suchą skórą. Ja na dzień staram się wybierać lekkie produkty, gdzie moimi ulubieńcami są obecnie dwa kremy - organiczny krem do 35 lat Receptury Babuszki Agafii i krem do cery tłustej i mieszanej Natura Siberica. Produkt ten stosuję również na bliznę pooperacyjną, jednak jak dotąd nie zauważyłam poprawy w jej wyglądzie. Być może to jeszcze za krótki czas żeby dostrzec jakiekolwiek rezultaty. Krem jest dość drogi, ale patrząc po ilości zastosowań, wydajności i terminowi przydatności do zużycia taka cena wydaje się być uzasadniona. Polecam! 

Plusy:
- wielofunkcyjne zastosowanie
- genialnie nawilża
- niweluje podrażnienia
- zmiękcza, wygładza i rozjaśnia skórę
- nie zapycha
- bardzo wydajny
- dobrze rozprowadza się na skórze
- neutralny zapach
- bardzo ładny, krótki, naturalny skład
- nietestowany na zwierzętach

Minusy:
- dość wysoka cena, choć wydaje się być uzasadniona


Ocena: 5/5

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Ok dwa miesiące temu przeczytałam o nim recenzje, a zaraz po niej szukałam kolejnych opinii na jego temat. Zastanawiałam sie długo nad zakupem, bo cena jest wysoka. Na ebay'u można kupic próbki i chyba od nich zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na niego straszną ochotę, ze względu na skład i cenę robiłam mały research, czy nie dałoby się go ukręcić samemu, ale nie da się raczej, bo część polproduktow jest niedostepna na naszym rynku, a miód ciężko połączyć z kremem. Dlatego też mysle, ze wykoncze to co mam i zdecyduje się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro tyle dobra w tym kremie to cena musi być taka, niestety coraz częściej przekonuję się, że co jest tańsze to w ogóle albo nie pomaga, albo co gorsze szkodzi;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim kilka lat temu i rzeczywiście to bardzo uniwersalny, dobry krem, który warto mieć w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaa ... wydaje się super trAfi na wishliste xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Waham się nad jego kupnem, ale na sezon wiosenno-letni byłby dla mnie zbyt ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz bardzo. Ale pomyślę o nim chyba za rok przed kolejną zimą. Na wiosnę za ciężki byłby dla mnie chyba.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz stykam się z tym cudem!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ale to bardzo kuszący!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, teraz żałuję, że sie na niego nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam serdecznie na rozdanko. Znajdzie się coś dla każdego ponieważ jest aż 5 zestawów co za tym idzie 5 zwycięzców. W tym m.in. Nowe balsamiki od organique http://pazurkiumyszy.blogspot.com/2014/03/rozdanie-wygrywa-5-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam .. stosowałam... faktycznie bardzo wydajny - gęsty, tłusty - dla mojej suchej cery suchej sprawdził się. Ja akurat ten krem kupiłam w sklepie damabio.pl ... widziałam, że jest tez na Allegro.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...