23.02.2014

OOTD, czyli o czterech zestawach

Dzisiaj mam dla Was cztery zestawy, w których króluje jedna z ulubionych części garderoby, czyli spódnice. Lubię spódnice rozkloszowane i bandażowe, ale nie pogardzę też innymi fasonami. Niemal każdy rodzaj można znaleźć w mojej kolekcji. Wyjątkiem są spódnice maxi, w których nie czuję się dobrze. Znaczna część spódnic, które posiadam pochodzi z lumpeksu, jak i większość ubrań w mojej szafie. Dwie ostatnie spódnice to zakup sprzed kilku dni. Mogę Wam je śmiało polecić, są starannie wykonane i bardzo dobre gatunkowo. 

Zestaw 1

Tunika Topshop (sh)
Spódnica H&M (sh)
Torebka Bagitali (sh)



Zestaw 2

Sukienka Topshop (sh)


Zestaw 3

Bluzka H&M
Spódnica allegro (Jola_collection)



Zestaw 4

Bluzka H&M 
Spódnica allegro ( Jola_collection)



Pozdrawiam!

53 komentarze:

  1. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :) w moim małym mieście niestety sh mało fajne rzeczy oferują ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) ja wolę troszkę mniej "dziewczęce" zestawy ale bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i ostatni bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kobiece-pasują do Ciebie:) Zazdroszczę takich łupów:))

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwona spódnica jest boska!
    bardzo podobają mi się zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnice przepiękne, uwielbiam ten fason! <3 Sukienka też genialna, taka mrau :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zestawy bardzo ładne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, każdy zestaw idealnie leży na Tobie! :) pierwsza spódnica jest przepiękna *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeci i czwarty najbardziej mi się podobają :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te dwie ostatnie spódniczki. Mnie najbardziej cieszą 1zł łupy lumpeksowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma nic ciekawego w takich sh, więc zazwyczaj muszę zapłacić trochę więcej, ale czasami warto :)

      Usuń
  11. bardzo ładne i kobiece zestawy ;) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne naprawdę mam ochote na ta spódniczkę czerwona i bluzeczka z H&M czy ta bluzka jest z nowej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Bluzka była kupowana już kilka lat temu. Może gdzieś na all udałoby Ci się ją znaleźć.

      Usuń
  15. Jak zwykle wyglądasz pięknie! A spódnice śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam jaki kiedyś był szał na te bluzki z 'farfoclami' przy ramionach. Znowu sie pojawily w sklepach?

    A sama nie umiem nosic bieli z czerwienia, bo czuje sie jak flaga Polski :D Ale juz patrzac na innych nie mam takiego odczycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bluzka sprzed kilku lat :) Bardzo ją lubię! Mam jeszcze identyczną, z tym że w paski.

      Hehe :) Spódnica bardziej wpada w bordo, niż czerwień.

      Usuń
  17. zdecydowanie 3 zestaw cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko na jedno kopyto.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zestawy, spódnice mnie zachwyciły - muszę taką sobie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne te spódnice z allegro, ty jak zwykle zjawiskowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zestawy a dwie ostatnie spódnice są przepiękne muszę zapamiętać sprzedawcę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie zestawy są prześliczne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy zestaw jest przecudowny, no i trzeci tez bardzo ladny!

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka okropna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne zestawy, ostatnia spódnica podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko 2 wariant mi się nie spodobał a reszta to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zestawy, w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  28. czerwona spódnica musi być moja! świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe szybka i dobra decyzja :)) Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  29. super wyglądasz:) najfajniejszy zestaw 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zestawy! Takie normalne, schludne, ale bardzo kobiece i pasujące do Ciebie. Uwielbiam Twoje lookbooki. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz piękną figurę po ciąży! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fakt, ciąża prawie w ogóle nie namieszała. Jedynie zaraz po porodzie miałam delikatny brzuszek, ale już wszystko wróciło do normy.

      Usuń
  32. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do noszenia spódniczek. Wyglądasz cudnie, nie widać, że urodziłaś dzidzię;p

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz:)) czy obie spódnice są tego samego kroju? polecasz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza jest trochę bardziej rozkloszowana. Różnią się też materiałami - czarna jest grubsza. Pewnie fajnie sprawdzi się na nieco chłodniejsze dni. Z obydwu jestem bardzo zadowolona, także polecam.

      Usuń
  34. Pierwszy zestaw to coś w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie zestawy są super ;) Ale pierwszy i ostatni podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. jaka figura po ciąży! wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zestawy :)) szczególnie 1-wszy :)))
    u mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Te trzy spódnice są świetne, bardzo w moim stylu i chętnie widziałabym je w mojej szafie:)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki masz rozmiar tej bordowej spódniczki? Zastanawiam się nad kupnem. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódnice świetne ale bluzeczka z H&M niestety brzydko się marszczy z tyłu, co psuje cały efekt. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...