14.02.2014

Modowe must have, czyli o mojej liście marzeń #1

Postanowiłam wprowadzić nowy cykl na blogu w którym co jakiś czas podzielę się z Wami moimi modowymi zachciankami. Sama chętnie oglądam modowe listy marzeń na innych blogach, czemu więc nie miałabym stworzyć swojej. 

Pierwszą rzeczą na mojej liście jest zielona parka z pięknym obszyciem, której zakup przekładam z roku na rok licząc, że uda mi się znaleźć taką w lumpeksie. Niestety do tej pory jeśli udało mi się znaleźć jakąkolwiek parkę to o kilka rozmiarów za dużą. Chyba czas najwyższy złożyć zamówienie na Sheinside, gdzie znalazłam kilka propozycji, które idealnie wpisują się w mój styl. Trochę obawiam się zamawiać kurtkę przez internet, jednak patrząc po tylu modowych blogach na których roi się od ubrań ze strony Sheinside raczej nie ma się czego bać. 


1|2


3|4

Poniżej dwie kurtki, które też z chęcią ujrzałabym w swojej szafie. Zdecydowanie przydałoby mi się coś takiego na czas pomiędzy zimą a wiosną. 


1|2

Kolejna rzecz na mojej liście to czarna ramoneska, której w mojej szafie brakuje. 

1|2

Kolejna kategoria ubrań, którą chętnie powiększam to wszelkiego rodzaju swetry. Najlepiej jeśli są długie sięgające za pupę. Te trzy poniżej szczególnie mnie zauroczyły i liczę, że któryś z nich uda mi się niebawem zamówić. 


1|2|3

W mojej szafie brakuje koszul i w niedalekiej przyszłości planuję to naprawić. Te modele pokazane poniżej wpadły mi najbardziej w oko. Już widzę je w zestawie z rozkloszowaną spódnicą. Kilka dni temu zamówiłam dwie na allegro - czarną i bordową. 


1|2|3


4|5

Przymierzam się również do zakupu rajstop imitujących pończochy, dokładnie mam na myśli dwa modele poniżej. 


1|2


Podzielcie się co znajduje się na Waszych listach marzeń.

Macie doświadczenie z ubraniami ze strony Sheinside? O tym jak kupować bardzo precyzyjnie opisała plaamkaa

Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Zdecydowanie chciałabym taką parkę, czy w ogóle jakiś fajnie skrojony, modny płaszcz. Ramoneskę czarną już na szczęście mam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneskę i koszulę też muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę powiedz czy wiesz gdzie mogę dostać ten sweter z kotkiem? Zakochałam się w nim! :) Będę bardzo wdzięczna za odpowiedz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zdjęciami masz linki do sklepu:)

      Usuń
    2. Tzn. po kliknięciu na cyferkę.

      Usuń
  4. Mi się ogromnie podoba ta beżowa kurteczka z futrzanym kołnierzem, ale znając życie będzie na mnie za krótka albo za krótkie rękawy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, mi też brakuje ramoneski ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio widziałam panią co miała takie rajstopki i cóż do tego oczywiście mini widok okropny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szukam właśnie idealnej parki, jeszcze zimowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała twoje lista jest idealnym odnotowaniem tego co i ja bym chciała :D
    Mam co prawda taką parkopodobną kurtkę w kolorze czarnym, ale to nie wyklucza też chęci posiadania takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 3 zielona parka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parki tego typu szukałam przez całą zimę, niestety ze względu na to, że jestem niska, a nie chciałam bardzo długiej kurtki, nie znalazłam dobrego fasonu dla siebie i ostatecznie skończyłam z kurtką z H&M nieco w typie parki, ale za to w dobrym dla mnie fasonie. Szkoda, że czasem coś, co tak nam się podoba, okazuje się nie dla nas :(

    Kolejny rok stwierdzam, że moim must have na wiosnę i inne pory przejściowe, "skórzaną" kurtkę, z chęcią w fasonie ramoneski. Niestety moją bolączką jest to, że rzadko kiedy mój biust się chce w nie zmieścić ;) Ale to by się obeszło, tylko czemu one zawsze są takie krótkie? Denerwuje mnie to, jak potem wygląda to zapięte, gdy pod spodem mamy np. sweterek normalnej długości. Chciałabym coś przed biodra, ale nie kończącego się na pępku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh ja co roku mówię sobie, że czas na ramoneskę i ... jak co roku jej nie kupuję. Jakoś w żadnej nie czuję się dobrze ;) Fajna kolekcja. Parki to zdecydowanie mój styl, jednak takich rajstop jakoś nie toleruję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ta ramoneska po lewej stronie:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ubrania kupuję zwykle stacjonarnie, a patrząc na ich ciągle rosnące ceny to stwierdzam, że chyba powinnam zmienić swoje nawyki.

    Podoba mi się sweter z kotkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. ramoneska jest takze na mojej liście najbliższych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Parki są rewelacyjne! Ja mam taką z Sammydress i jestem nią oczarowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. te sześć kurtek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Parkę kupiłam sobie na zimę, ale w kolorze złoto-żółtym - uwielbiam ją :D
    Ramoneskę też kupiłam w zeszłym roku.

    Podoba mi się sweterek z kotkiem, ale troszkę za drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesłodki ten sweter z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama szukam parki w lumpeksach i też nie mogę jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam porządnej parki już długi czas, ale nic mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko dokładnie w moim guście ;D cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam parkę i bardzo serdecznie polecam. Ładnie wygląda i przede wszystkim wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne typy! :) kilka z nich chętnie bym sobie kupiła. jeśli zastanawiasz się nad rajstopami imitującymi pończochy, to nie wahaj się! są świetne, seksowne i bardzo działają na wyobraźnię ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Rajstopy są obłędne!:) Bardzo fajnie wyglądają na nogach, kusząco ale elegancko:))

    OdpowiedzUsuń
  25. koszule i rajstopy są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Parki są super, ale jest na nie szał i co drugą osobę można w nich zobaczyć :/
    Koszule są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna ta kurtka na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hah! mamy identyczny gust. też robiłam takie zestawienie z sheinside i wiele pozycji wybrałam identycznych :D

    OdpowiedzUsuń
  29. i będziesz wyglądać jak 90% dziewczyn w Polsce ;)..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...