05.02.2014

Lumpeksowo, czyli o moich wczorajszych zdobyczach

Po długiej przerwie od zakupów w lumpeksie przychodzę do Was z kilkoma nowościami, które udało mi się kupić na wczorajszej dostawie. Co prawda na zakupy poszłam dopiero przed godziną 16, ale jak widać nawet o tej porze można wyhaczyć coś ciekawego. Mam nadzieję, że podobnie jak ja tęskniłyście za lumpeksowymi wpisami. 

Sukienka Ribbon 10 zł



Spódnica H&M 11 zł



Katanka Marks & Spencer 7 zł


Koszulka La Senza 8 zł



Pozdrawiam!

57 komentarzy:

  1. Spódniczka i koszulka bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbradziej wpadła mi w oko spódniczka :-) muszę się znów wybrać na buszowanie po lumpeksach, zdecydowanie za rzadko tam chodzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się dżinsowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow gdzie Ty takiego fajnego lumpka masz? zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. katanka jest super :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka :).
    Uuu, fikuśna ta koszulka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka <3 śliczna i jeszcze za grosze ech... u mnie nie ma fajnych lumpków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta spódnica i koszulka :O ♥ W zasadzie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta sukienka i spódnica ;)
    gratuluje wspaniałych łowów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka jest śliczna:) A koszulki La Senza zazdroszczę, boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety chyba nie mam talentu do zakupów lumpeksowych :( zawsze znajdę coś fajnego dla kogoś, dla siebie nie potrafię :/
    Twoje łupy są świetne, zwłaszcza sukienka i katana :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka zachwyca dziewczęcością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna spódniczka! i sukienka tez :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka i sexi koszulka rządzą <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz. Przecież te rzeczy są świetne ;O

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobieto! jakie cuda! ;3 jak ty to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszulka i spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurteczka najfajniejsza :) Sama poluje na jakąś dżinsówkę, ale jakoś ostatnio nie mam szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka i spódniczka są wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy, ja chętnie bym przygarnęła spódnicę i sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka i katanka - rewelacja! : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie extra ciuchy w lumpie?! Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak, lumpeksowe wpisy to moje ulubione! sukienka z cekinami jest boska, ciągle nie mogę się nadziwić temu, co wynajdujesz w lupkach

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne łupy! Szczególnie sukienka i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódniczka i koszulka są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna spódniczka :-) Już Cię w niej widzę!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne łupy :) Spónicę sama bym przygarnęła :P
    a podobnej sukienki szukałam w sklepach, ale więksozść wyglądała bardziej bazarowo lub, hmm, rybio. (Jak rybia łuska, jeśli rozumiesz skojarzenie :P)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie świetne rzeczy zazdroszczę spódniczki z H&M

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne łupy! Sama musze się wybrać na małe polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy to taki wybitnie fajny lumpek, czy po prostu masz talent? :) Świetna sukienka, oglądałam podobne w grudniu w Reserved, ale były dość drogie, a wiadomo, że to mała praktyczna rzecz. Ta jest śliczna, a w dodatku za taką cenę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna spódnica! Do tego dzinsówka i lecimy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba się skuszę jutro na mały szoping :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę piękne ciuchy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie piękne, też poluje na sukienki i biustonosze, wiadomo inna rozmiarówka, a jeśli jeszcze na wagę to tanio jak barszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja to cię przeklinam bo u mnie takiego SH nie ma bym mogła zdrowo przyszaleć za takie pieniądze ceny w lepszych SH to np 30 za sweterek - gdzie za tyle kupię już nówkę przy dobrych wiatrach

    OdpowiedzUsuń
  37. na jakiej ulicy ten ciuchland w świdniku?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zakupy! Zakochałam się w spódniczce... :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zakupy! Wszystkie rzeczy bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. szkoda, że ja nie mam takiego oka w wyłapywaniu perełek z sh...

    OdpowiedzUsuń
  41. Spódnica bardzo mi się podoba :) Rzadko udaje mi się znaleźć coś fajnego w second handach :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka pierwsza cuuudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciągle podziwiam, jakim cudem znajdujesz takie skarby! Za sukienkę i spódnicę dałabym 10 razy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zawsze Ty znajdziesz coś fajnego. Rzeczy są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się krój tej spódniczki, szkoda że nie jest dla mnie. U mnie sprawdzają się bandażowe itd, w takich wyglądam jakbym miała 5 m szerokości:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...