10.01.2014

Zoom na usta, czyli o błyszczykach Luxury Rich Color Lipgloss od Golden Rose

Dzisiaj opowiem Wam o błyszczykach Luxary Rich Color Lipgloss od Golden Rose w czterech soczystych kolorach - 01, 03, 13 i 14. Całość serii to 15 intensywnych, nasyconych odcieni. Cena regularna to 19,90 zł / 9 ml. Jestem ogromną fanką produktów do ust marki Golden Rose. Wśród nich mam swoich ulubieńców, którym jestem wierna od dłuższego czasu. Do nich należą m.in. dwa błyszczyki. Pierwszy to mój absolutny faworyt z serii Shimmer Gloss Lipgloss w odcieniu 61, o którym pisałam Wam tutaj. Drugi to seria Pearl Gloss Lipgloss w kolorze 03 [recenzja]. Po produkty do ust sięgam regularnie. Nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez ich zaznaczenia. Mam małego fioła na punkcie pomadek i błyszczyków o czym może świadczyć ich kolekcja, która notorycznie się powiększa. Jeśli jesteście ciekawe nowości od GR zapraszam Was do ich recenzji. 

Obietnice producenta 

Nowa seria ekskluzywnych błyszczyków Luxury Rich Color Lipgloss zapewnia wysoki połysk oraz pełne pokrycie ust kolorem przez wiele godzin. Intensywny kolor błyszczyka w połączeniu z formułą wygładzającą, nadającą połysk oraz nawilżającą zapewni uczucie komfortu i luksusu na ustach. Dwustronny, elastyczny aplikator umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację, pokrywając usta głębokim, nasyconym kolorem, dodatkowo nie sklejając ich. Luxury Rich Color Lipgloss to błyszczyk dla kobiet które marzą o atrakcyjnych i ponętnych ustach.


Dostępność i Cena

Stoiska kosmetyczne, sklep on-line Golden Rose. Cena to 19,90 zł / 9 ml. 

Moja opinia

Błyszczyki Golden Rose lubię głównie za ich konsystencję - są gęste, trochę klejące, co ja osobiście lubię. Mam wrażenie, że produkty o takiej konsystencji utrzymują się na moich ustach znacznie dłużej. Taka też jest nowa seria Luxary Rich Color. Błyszczyki mają ciekawy design, nieco inny niż większość tego typu produktów. Konsystencja tak jak wspomniałam jest gęsta, nieco klejąca, przez co produkt dość długo pozostaje na ustach. Dla jednych może być to wada. Ja z kolei zawsze szukam produktów właśnie o takiej konsystencji. Zapach przyjemny, lekko owocowy, na ustach praktycznie niewyczuwalny. Produkt ma wygodny aplikator w postaci gąbeczki. W działaniu błyszczyki są bardzo dobre, choć to zależy od koloru. Jedne przypadły mi bardziej do gustu, inne mniej. Najbardziej udane kolory z całej mojej czwórki to 03 i 14. Najmniej przypadł mi do gustu kolor 01, to odcień zdecydowanie nie dla mnie. Poza tym kolor ten ciężko rozprowadzić na ustach, tworzy nieestetyczne smugi. Kolor 13 to z pewnością kolor dla odważnych. Bardzo mocno rzucająca się w oczy czerwień jest dobrym rozwiązaniem jedynie na wieczorne wyjścia, choć tu też potrzeba sporo odwagi. Krycie błyszczyków zależy od ich koloru - jasne są półtransparentne, a ciemne mocno kryjące. Nie wysuszają ust i nie podkreślają suchych skórek. Bardzo udany produkt. Kolory 03 i 14 chętnie zobaczę ponownie w kosmetyczce. 



03
01
13
14

Ocena: (kolor 03 i 13) 4+/5

Ocena: (kolor 14) 4/5

Ocena (kolor 01) 1+/5

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. To 03 mnie najbardziej zauroczyło. Przydał by mi się taki, tylko nie mam u siebie stoiska ani sklepu GR.

    OdpowiedzUsuń
  2. 03 najładniejsza, choć i tak nie lubię błyszczyków... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 14 wygląda świetnie ;) Szkoda, że nie ma ich na normalnych półkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się właśnie kolor 01 najbardziej podoba, ale to też pewnie kwestia tego, że każdemu pasuje co innego. Ja w tego typu odcieniach czuję się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje serce skradła 13 ;) Muszę się za nią rozejrzeć.. jak narazie stawiałam skuteczny opór tym mazidełkom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłam się przez to nietypowe opakowanie, które uważam za bardzo eleganckie ;) Wybrałam taką fuksje, nie pamiętam teraz numeru, ale muszę przynać, że jakość jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania są genialne..a kolor 03 chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam błyszczyków od GR, ale ta seria ma bardzo ciekawe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej podoba się kolor 14, piękna soczysta czerwień

    OdpowiedzUsuń
  11. 13 i 14 rewelacyjnie wyglądają. A mają śmieszne te buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena jak na błyszczyk wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. 03 najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbyt błyszczące dla mnie - wolę bardziej matowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę oderwać oczu od dwóch błyszczyków. 13 i 14 idealnie wpisują się w moje preferencje. W makijażu akcentuję usta, oczy pozostawiam neutralne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet fajne te blyszczyki, pomacam jak bede na stoisku golden rose :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pigment :) Opakowanie też oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. 03 wygląda bardzo ładnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 14 - absolutnie przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory piekne, ale ze są troszke klejąca to juz odpada nie lubie tego w blyszczykach niestety

    OdpowiedzUsuń
  21. 03 wygląda prześlicznie, reszta raczej to nie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...