29.01.2014

Velvet Matte Lipstick, czyli o kolejnych nowościach od Golden Rose

Po dość długiej przerwie spowodowanej operacją i związanym z tym prawie dwutygodniowym pobytem w szpitalu powracam z nowościami od Golden Rose, czyli nową serią matowych pomadek Velvet Matte Lipstick. Tym razem zespół Golden Rose obdarował mnie sześcioma kolorami z gamy 20 dostępnych odcieni

Pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera 20 odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude. Produkt nie zawiera parabenów i jest testowany dermatologicznie.





Dostępna paleta


Niebawem napiszę o pomadkach coś więcej i oczywiście pokażę jak prezentują się na ustach. 

Pozdrawiam! 

45 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo zachęcająco! Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają fantastycznie.
    Mi przypadły do gustu kolory 01,02 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!
    Widziałam już kilka kolorów wczoraj u DigitalGirl, są cudne!
    Mam ochotę na większość tych przygaszonych róży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 9 fantastyczne, ale jeszcze 3 jest godna uwagi:P

    OdpowiedzUsuń
  5. 02 i 07 bardzo przyjemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 9 to moje faworyty, piekne. Ciekawa jestem jak sie mają do Rimmelowych sygnowanych Kate Moss.

    OdpowiedzUsuń
  7. 02 kusząca. Muszę obczaić je w ich sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kolory na palecie trochę się nie pokrywają z rzeczywistością, czyli norma :/
    A kolorki mnie kuszą 15 i 19 :-) Czekam aż nam zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 11 jest piękna. Kolory faktycznie różnią się w rzeczywistości od tych pokazanych na palecie, ale wydaje mi się że w realu są jeszcze ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych chciałabym numer 02, 09 i 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham matowe szminki więc na pewno wypróbuję którąś z nich. :) Dużo kolorów wiec nie będzie problemem znaleźć coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobne do tych z Essence. Kurczę, a miałam nie kupować żadnych szminek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 02 i 19 wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie intensywne kolory!

    Najbardziej podobają mi się 02 i 09.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już myślałam, że to jakieś nowe Rimmelki od Kate ;) Wpadło mi w oko parę odcieni, koniecznie muszę się wybrać do Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory śliczne ale matowe wykończenie nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa ich trwałości. Bo jedyna szminka z GR za którą wcale nie zapłaciłam dużo okazała się moją najtrwalszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądem trochę przypominają te od Rimmela Kate Moss... 01 jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oglądała z zaciekawieniem u Hani, jeszcze ta cena! :) Czekam na recenzję u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. 2,9 i 11 chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, mogłabyś zajrzeć na maila? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne <3 I opakowania podobne do pomadek matowych Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej podobają się 02 i 09

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę wszystkie!! Są piękne :-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba trzeba się na którąś skusić :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chciałabym zobaczyć pierwsze trzy na ustach (najjaśniejsze) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy mogłabyś tak na szybko opisać odcień nr 15? To ciepła czerwień? Takiej szukam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory piękne. Jak tylko uda mi się upolować je w swoim mieście to będą moje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się 09 :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...