13.01.2014

Styczniowe włosy, czyli o ich aktualnej pielęgnacji

Dzisiaj opowiem Wam o aktualnej pielęgnacji włosów, o tym czego używam i jak o nie dbam. Ostatni wpis na ten temat pojawił się we wrześniu, więc od tego czasu sporo uległo zmianie. Do mycia najczęściej stosuję zamiennie dwa szampony - rokitnikowy  Intensywne Nawilżenie Natura Siberica i regenerujący szampon prowansalski Planeta Organica. Oba produkty lubię, chociaż szampon NS nie zrobił na mnie aż takiego wrażenia jak szampon neutralny czy Objętość i Nawilżenie. Z kolei prowansalski PO uwielbiam za wszystko, a przede wszystkim za zapach i działanie. Szampon genialnie sprawdza się do codziennego stosowania, bo nie podrażnia skóry głowy. Jest to z pewnością jeden z moich ulubionych szamponów, które stosowałam w ostatnim czasie. Po myciu najczęściej sięgam po marokańską maskę przeciw wypadaniu Planeta Organica, której recenzja niedawno pojawiła się na blogu. Świetnie sprawdza się również maska z efektem laminowania Love2Mix. Sporadycznie używam też balsamu na kwiatowym propolisie Receptury Babuszki Agafii, regenerującego balsamu Seboradin z żeń-szeniem oraz balsamu regenerującego DeBa. Końcówki zabezpieczam serum Indola. Niezastąpiony na okres jesienno-zimowy okazał się eliksir odżywczy Loreal, który genialnie wygładza włosy i likwiduje puszenie. Stosuję go na ogół na suche włosy. W ostatnich miesiącach zaniedbałam olejowanie, bo zwyczajnie nie mam na to czasu. Dosyć często zdarzało mi się sięgać po suszarkę i sporadycznie po prostownicę. Więcej grzechów nie pamiętam. 

Tymczasem pokazuję Wam dzisiejsze włosy po użyciu szamponu prowansalskiego Planeta Organica, maski marokańskiej PO. Następnie na suche włosy nałożyłam eliksir Loreal, któremu zawdzięczam taką gładkość i połysk. 




Pozdrawiam!

116 komentarzy:

  1. Patrząc na powyższe zdjęcia moge powiedzieć tylko jedno: cudowne! Na prawdę miło popatrzeć na tak piękne włosy :) Muszę w końcu kupić jakiś szampon/balsam z Natura Siberica i ten balsam z Seboradinu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Szampony z NS są świetne, zwłaszcza neutralny i nawilżający :)

      Usuń
  2. WooW... jestem pod mega wrażeniem tak pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy zapierają dech w piersiach! Są na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo piękne włosy. Super uczucie patrzeć na takie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boziuuu! ale cudowne włosy!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Mam nadzieję że moje ze jakiś czas też będą tak wyglądały. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladne wlose!!!! przyjemnie na nie popatrzec!!! mam wiecej motywacji do dzialania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką Twoich włosków już od dawna, tak bardzo urosły od ostatniej "podcinki" :) Pięknie błyszczą :) Ja też zachwycam się marokańską maską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ostatniej podcinki, którą pokazywałam na blogu były jeszcze raz podcinane :)

      Usuń
  9. Nie jedna sławna aktorka czy piosenkarka moze ci pozazdrościć włosów, ja zazdroszcze na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow masz przepiękne włosy :) marzą mi się taki i to w dokładnie takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzielam zdanie- zazdroszczę włosów bo są faktycznie bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś moim włosowym ideałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :) Też lubię szampon prowansalski- ten zapach jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście świetny połysk!
    Nie miałam jeszcze żadnego szamponu od PO, ale ich balsamy bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne włosy! :) I jaki piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam Twoje włosy z poprzednich aktualizacji, zawsze wyglądały na zdrowe, zadbane i ładne, jednak delikatnie spuszone - dokładnie tak, jak moje ; )
    Teraz są fenomenalne, wyglądają idealnie! Chyba muszę zakupić eliksir, skoro czyni takie cuda ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz puszące się włosy to na pewno będziesz z niego zadowolona :) Świetnie wygładza :)

      Usuń
  17. Cudowne masz włoski ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, naprawdę przepiękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh, kiedy ja będę mieć takie piękne włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę cierpliwości i niebawem takie będą :)

      Usuń
  20. Skoro eliksir L`Oreal radzi sobie z puchem, muszę zaopatrzyć się w ten kosmetyk:) Niestety, sezon grzewczy nie służy moim włosom. Jeśli nie sięgnę po silikony, wyglądam jak czupiradło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie sięgam po silikony, zwłaszcza jesienią i zimą.

      Usuń
  21. Cudowne włosy ! o takim kolorze marzę - mam pytanie - czy to Twój naturalny kolor czy je farbujesz - jesli tak to czy można wiedzieć czym ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne włosy! No i jakie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od wczoraj, kiedy zobaczyłam Twój post po raz pierwszy, próbuję zebrać szczękę z podłogi. Marzę o takich, są idealne! Kolor, długość, no i oczywiście kondycja, która zwala z nóg... Kiedy moje będą tak wyglądać? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo mi miło :) Trochę cierpliwości i z pewnością niebawem też takie będą ;)

      Usuń
  24. Twoje włosy wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne masz włosy:) maskę marokańską mam w planach kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne masz włosy! kusisz tym eliksirem z Loreala mam nadzieje , że u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zadbane włosy :) co tu dużo pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite masz te włosy :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. po prostu cudo, bardzo piękne włosy. Też chce takie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu piękne! I Ładnie się układają ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne!!!! Przepraszam za osobiste pytanie ale jestem ciekawa czy karmisz piersia? ja przy karmieniu straciłam 1/3 włosów i teraz walcze zeby przywrocic je do stanu w ciazy. Na szczescie odrastaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, karmię piersią. Włosy na szczęście nie wypadają mi w ogóle po ciąży.

      Usuń
  32. wow, wyglądają na zdrowe i ładne! aż zazdrość lekko ściska :D w porównaniu z resztą zdjeć z poprzednich miesięcy włosy wyglądają naprawdę dobrze. nic lepiej nie motywuje jak takie efekty pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. najpiękniejsze włosy w blogosferze!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. jaką mają długość dokładnie w cm?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. włosy cudowne! moje chyba nigdy nie będą tak gładkie... Droga Anetko! Czy mogłabyś napisać do jakiego sh chodzisz? Będę nie długo w Swidniku i chętnie bym skoczyła na jakieś łowy :) Pozdrawiam:* Pat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Do sh chodzę, a w zasadzie chodziłam za piekarnią na wschodzie (tuż obok weterynarza).

      Usuń
  36. piękne! Muszę rozejrzeć się za tym eliksirem z Loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Eliksir jest świetny jeśli masz puszące się włosy. Znacznie poprawia ich wygląd.

      Usuń
  37. Hej, Twój naturalny kolor czy farbujesz?piękny?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądają :) Ja po 1 ciąży byłam prawie łysa, teraz tfu tfu na szczęście włosy mi tak nie wypadają, ale do takiego wyglądu im jeszcze daleko- są takie zdrowe i lśniące tak do połowy długości, reszta jest sianem, które ratuję maskami i jedwabiami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się tego wypadania, ale na szczęście mnie nie dopadło i mam nadzieję, że już tak zostanie ;)

      Usuń
  39. Twoje wlosy wygladaja wrecz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę tak pięknych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale masz przepiękne, zdrowe, błyszczące włosy!

    OdpowiedzUsuń
  42. masz przepiękne włosy, aż miło na nie patrzeć :) moje są aktualnie w stanie tragicznym i nie bardzo wiem co zrobić... chwilowo mają surowy odwyk od wszelkich poprawiaczy, bo chyba im się przejadły. będę szukać nowej drogi pielęgnacji :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszelkie rosyjskie kosmetyki. U mnie sprawdzają się najlepiej.

      Usuń
  43. podziel sie troche tymi wlosami ;p sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mam ich mało :P Nie ma czym się dzielić, bo zostałabym łysa :P

      Usuń
  44. witam! twoj blog czytam od bardzo dawna, ale dopiero teraz odwazylam sie napisac jako e jestem mama, z tym, ze moj synek urodzil sie w pazdzirniku. Masz przepiekne wlosy, ale wlasnie sie zastanawialam czy dopadlo cie juz wypadanie wlosow po porodzie? Bo u mnie teraz wlosy zaczely sie sypac garsciami i nie potrafie sobie z tym poradzic. Co moge uzyc zeby nie zostac z lysymi plackami, bo cos czuje ze moje dlugie i dosc ladne wlosy zostana tylko wspomnieniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście włosy w ogóle mi nie wypadają. Mam nadzieję, że tak pozostanie.

      Usuń
  45. o.O mega włosy!

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowne włosy! mam pytanie, trafiłam tu przypadkiem i staram się to wszystko jakoś poogarniac, ale nie widzę takiej informacji, więc dopytam - czy na co dzień spinasz włosy w jakiś koczek czy chodzisz w rozpuszczonych? i pytanie drugie - czy śpisz w spiętych włosach? pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chodzę w rozpuszczonych. Spinam włosy jedynie podczas kąpieli. Śpię też w rozpuszczonych.

      Usuń
    2. dziękuję Ci ślicznie! :*

      Usuń
  47. Masz przepiękne włosy! Zazdroszczę koloru, właśnie do takiego dążę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne jak zawsze :) ja obecnie przechodzę mały kryzys ze swoimi :( muszę chyba zainwestować w nowe kosmetyki... albo zacząć być systematyczniejsza w ich pielęgnacji;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne, jak zwykle zresztą.

    Także polubiłam ten elisksir L'oreal, jednym jego minusem jest za duże opakowanie, bo takie produkty powoli schodzą, a ja lubię zużywać i kupowac nowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...