03.01.2014

Czas podsumowań, czyli o roku 2013

Rok 2013 dobiegł końca. Czas więc podsumować to co było i wrócić do kilku wspomnień. Z pewnością był to dla mnie chyba najtrudniejszy, najbardziej zaskakujący i jednocześnie najszczęśliwszy rok w moim życiu. Mnóstwo zmian, mnóstwo łez, ale też mnóstwo radości, tak więc równowaga między smutkiem i szczęściem została zachowana. Jedne z najważniejszych wydarzeń ubiegłego roku to ślub, ciąża, zakończenie studiów i związana z tym obrona pracy magisterskiej oraz poród.

W połowie marca dowiedziałam się, że zostanę mamą. O tym fakcie podzieliłam się również z Wami. Sama nie wiem kiedy zleciało te 9 miesięcy i dokładnie od 13 listopada córka już jest ze mną. Ciąża przebiegała bezproblemowo mimo utrzymujących się nudności i wymiotów do 6 miesiąca. Jej zakończenia, czyli porodu też nie wspominam jako czegoś traumatycznego. Można powiedzieć, że poszło szybko i dość sprawnie.

20 lipiec 2013 r.











9 miesięcy oczekiwania. 

Amelia, ur. 13 listopada 2013 r. o godz. 13.45.







Jak widzicie rok 2013 był pełen emocji. Zobaczymy co przyniesie kolejny :) 

Pozdrawiam!

88 komentarzy:

  1. Gratuluję ! To był zdecydowanie dobry rok dla Ciebie ! Dużo szczęścia dla całej rodzinki na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądałaś na ślubie i ciąża również służyła:)

    Córeczka przesłodka.

    Trzymajcie się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) a Amelia jaka śliczna. Coś czuję, że 2014 rok będzie dla Ciebie bardzo dobrym rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Zdjęcia piękne, Ty piękna, córeczka przesłodka :) Jestem na bardzo podobnym etapie w życiu, z tym że moja córeczka pojawi się na świecie za 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dniu ślubu wyglądałaś po prostu oszałamiająco!:)
    Ostatnie zdjęcie Amelki mega słodkie:)

    Dużo radości i miłości w 2014!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie ślubne i ostatnie Amelki - świetne! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Śliczna córeczka i pięknie wyglądałaś w dniu ślubu. Dziękuję, że podzieliłaś się z nami tak wspaniałymi wspomnieniami. Życzę wszystkiego co najlepsze w roku 2014 dla całej Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia ze ślubu są przepiękne! Nie mogę przestać na nie patrzeć! A Amelka przurocza! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, Amelka wygląda ślicznie. Gratuluję szczęścia jakie Cię spotkało. A także życzę równie dużo radości w tym roku!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ze ślubu i przesłodka kruszynka!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądałaś w dniu ślubu, a córeczka... mała ślicznotka :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz słodkiego bobasa! :) A zdjęcia ze ślubu mnie powaliły, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać. Córcia słodziutka i uśmiechnięta. Do tego genialny fotograf.

      Usuń
  13. O mamo, jakie piękne zdjęcia. Nie mogę się napatrzeć i czuję, że coś mi po policzku leci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wielkim wrażeniem zdjęć ślubnych, a mała jest cudowna. Wybraliście z mężem piękne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje! Śliczna dziewczynka :):)!!! a zdjęcia ze ślubu piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne zdjęcia, aż się wzruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia ślubne, a malutka jest prześliczna! Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny rok za Tobą :)
    Gratuluję i życzę, aby 2014 również taki był :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po spojrzeniu na ostatnie zdjęcie, aż się uśmiechnęłam :D słodka mała i fajnie wygląda w takim wielkim łóżeczku ;)
    Pięknie wyglądałaś podczas ślubu ;)
    No i wszystkiego dobrego dla Was ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, nie wiedziałam, że urodziłaś! Masz śliczną córeczkę, gratulacje! Piękny rok masz za sobą, wyobrażam sobie, że był przepełniony emocjami! Dużo dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądałaś - i w ciąży i w dniu ślubu :) Śliczną masz córeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie Twój rok obfitował w wiele niespodzianek i emocji. Cudownie wyglądałaś w dniu ślubu. A córunia boska! Niech się dobrze chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja córeczka jest śliczna, a Ty pięknie wyglądałaś podczas ślubu! Wszystkiego dobrego na 2014 rok!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie wyglądałaś i w dniu ślubu i w ciąży!Cudne zdjęcia. Gratuluję córeczki,urocza malutka kobietka,niech rośnie zdrowo :)Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  25. moje gratulacje! piękna z Ciebie Panna Młoda, piękna Mamusia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj jaka słodziutka dzidzia, jest przepiękna! Gratulacje!

    Pięknie wyglądałaś w dniu ślubu, ten makijaż, fryzurka, suknia- pięknie i świeżo! I podoba mi się ten czerwony (bordowy?) bukiecik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miki :)
    Ja Ci ogromnie gratuluję i tak się bardzo cieszę, że wszystko się Wam pięknie ułożyło :)
    Do tego wybrałaś jedno z piękniejszych imion dla córci :) ale co tu się dziwić - śliczna córka to i imię odpowiednie :))

    oby 2014 był równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam napisać, że jest przepiękna, a a makijaż ślubny mistrzowski!

      Usuń
  29. Ten rok na pewno zostanie u Ciebie w pamięci na zawsze! Gratuluję tylu pięknych wydarzeń :) W dniu ślubu wyglądałaś pięknie, cudowna suknia i piękne fotografie! Mnie ślub czeka w tym roku, ech, te emocje... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Wyglądałaś przepięknie. Zdjęcia są piękne, masz cudną pamiątkę tych niezapomnianych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna córeczka tak samo jak i Mamusia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać, że córka oddzieczyła urodę po mamie:)

    Miałaś piękną suknię ślubną. Gdybym nie wiedziała, że jesteś w ciąży, nie zauważyłabym zaokrąglonego brzuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny ślub, piękna Panna młoda i prześliczna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje i życzę Wszystkiego co Najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękne te zdjęcia ślubne :) A córcia jeszcze piękniejsza :) Gratuluję i życzę, żeby rok 2014 był nieco spokojniejszy - najwyższa pora odpocząć :D :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne podsumowanie i piękny rok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W ten sam dzień brałam ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałaś w zeszłym roku prawdziwą rewolucję w życiu :). Śliczne zdjęcia ślubne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki słodziak ta twoja córcia, a ty jak zwykle piękna, jak z obrazka :), życzę zdrowia, bo miłość i szczęście już masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! Piękna córka! Dużo dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny ten Twój rok, życzę jak najwięcej szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę że ten rok faktycznie u Ciebie jest pełen zmian :) Życzę aby kolejny stanowił jeszcze lepsze zmiany w twoim życiu

    OdpowiedzUsuń
  43. Amelka jest cudowna :))) i śliczniutka po Mamusi :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mysle, ze Twoj rok byl bardzo udany i pelen emocjonalnych uniesien. Przepiekny mialas makijaz podczas slubu. Bardzo kobiecy, zmyslowy, podkreslajacy idealnie Twoja urode. Corcia slodziutka, pewnie co dnia dostarcza Wam mnostwo radosci. Zycze Ci, aby ten rok byl rownie udany i przyniosl same dobre rzeczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoja córeczka jest o dzień starsza od mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Faktycznie miałaś bardzo intensywny rok - i magisterka, i organizacja ślubu, i ciąża, poród, niewątpliwie miałaś duzo na głowie, podziwiam. Ja też tytuł magistra broniłam w 2013, a ślub mnie czeka w ty roku:) Ciąża mam nadzieję też:))

    Bardzo mi się podoba Twoja sukienka, piękna, kobieca, nieprzekombinowana tysiącem ozdóbek - śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje! :) Faktycznie rok 2013 był dla Ciebie mocno intensywny, aż się wzruszyłam oglądając zdjęcia! Wyglądałaś przecudnie zarówno w trakcie ślubu jak i w trakcie ciąży, zresztą piękna kobieta z Ciebie więc nic dziwnego :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  48. To był dla Was bardzo ważny rok. Ślicznie wyglądałaś na ślubie a córeczka to cukiereczek. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj nie da się ukryć że rok 2013 był dla Ciebie cudowny:) Oby ten nowy 2014 również tak wspaniale Ci przebiegł:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojejciu, ale prześlicznie wyglądałaś na ślubie :) i córeczka cudowna! A imię najpiękniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne macie zdjęcia ślubne!
    A malutka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia! :) To musiał być ważny rok! Życzę, żeby kolejny był dla Was równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję tylu pozytywnych zmian. Pięknie wyglądałaś:) Ostatnie trzy zdjęcia...obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądałaś w sukni ślubnej, a malutka jest przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fryzura i makijaż do bani, ale mała śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniały to był rok dla Was:) Ja taki miałam 2012 z tym,że urodziłam cudownego chłopczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  57. córcia piękna tak sama jak mama :)

    OdpowiedzUsuń
  58. urocza! Gratulacje kochana :) I powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  59. Jaka śliczna :) Boskie zdjęcia ślubne :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękna suknia ślubna, przepiękna Panna Młoda i przepiękna Córeczka ;)

    Ps. Świdnik. Okrągły kościół. Może jeszcze się okaże, że jesteś moją sąsiadką? ^^

    Gratuluję i szczęścia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna córcia <3
    Na ślubie wyglądałaś zjawiskowo.
    Gratuluję i życzę aby 2014 obfitował w samą radość :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Miałam piękny rok :) Napewno zostanie na długo w pamięci :)
    Byłaś najpiękniejsza Panna Młodą jaką widziałam <3 <3 <3
    I córka prześliczna- gratuluję:) I życzę duuuuuużo zdrówka :)
    U mnie rok był zwykły, ale ostatnie miesiące nie najlepsze ;(

    OdpowiedzUsuń
  63. na ślubie wyglądałaś przepięknie :) a fotograf fantastycznie się spisał :)
    zdjęcia z brzuszkiem również piękne - promieniałaś w ciąży
    a maleńka urocza :)
    oby 2014 był dla Ciebie równie udanym rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. piękna suknia ślubna :) no i Amelka mały cud :) cudowny 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia :) Pięknie wyglądałaś na swoim ślubie :) urocza córcia :3

    OdpowiedzUsuń
  66. miałaś piękną suknię :)

    OdpowiedzUsuń
  67. mamy taką samą karuzelę ;) synek ma 6 miesięcy ,pozdrawiam cieplutko')

    OdpowiedzUsuń
  68. W dniu ślubu wyglądałaś przepięknie :)
    Dużo szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne są zdjęcia Amelii :) a szczególnie podoba mi się ta fotka obrazująca jak rósł brzuszek :D Wspaniałe podsumowanie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, jest taki ciepły i profesjonalny! No i patrzę, patrzę, a tu kościół, w którym moi rodzice brali ślub :) jest tylko jeden taki w Polsce ;) Pięknie wyglądałaś w ciąży! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!
    http://moccamorela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Wyglądałaś pięknie zarówno na swoim własnym ślubie jak i w ciąży! Czy mi się wydaje, że miałaś "piłeczkę"? A mówi się, że to przy chłopcach ma się taki brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale pięknie wyglądałaś na ślubie! Również podczas ciąży. I dzidzia taka cudowna! Najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Przeurocza ta Wasza Amelka :)
    A zdjęcia ze ślubu są genialne. Ciekawa jestem który fotograf wykonał tak dobrą robotę.
    Przepięknie wyglądałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Rok pełen przeżyć, gratulację pięknej córeczki :) A Twoja suknia ślubna była wspaniała, właśnie szukam idealnej dla mojej przyjaciółki i podeślę jej link do Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pięknie wyglądałaś w dniu ślubu :) życzę dużo szczęścia i radości z pięknej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Serdecznie pozdrawiam i życzę, aby 2014 był równie udany:) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow, to musiał być dla Ciebie fantastyczny rok! Tyle ważnych i cudownych przeżyć! Gratuluję ślubu i cudownej córeczki. Ślicznie wyglądałaś w ciąży, a na ślubie też genialna stylizacja. Strasznie słodzę, ale to taki piękny i optymistyczny post, że aż nie mogę się powstrzymać :)

    Ps. Zdradzisz mi, jaki to kolor farby, różowa ściana?

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej, tez jestem ze Świdnika i planuje ślub na 2015 rok w Notabene, Mozna wiedzieć jakie są orientacyjne ceny? Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  79. Można wiedziec jaką pomadkę miałas na ustach w dniu ślubu?

    OdpowiedzUsuń
  80. Prześliczna córeczka! I w dniu ślubu wyglądałaś obłędnie - wspaniała suknia i nieskazitelny makijaż - po prostu wow :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...