03.12.2013

Rosyjskie nowości ze sklepu Aria Natury

Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma nowościami ze sklepu Aria Natury. Dzięki uprzejmości pani Natalii mam możliwość przetestowania marokańskiej maski do włosów przeciw wypadaniu Planeta Organica (29 zł / 300 ml), regenerującego szamponu prowansalskiego Planeta Organica (18 zł / 280 ml) i kremu do twarzy na dzień do skóry tłustej i mieszanej Natura Siberica (28.01 zł /50 ml). Pani Natalia dorzuciła również do paczki mydełko glicerynowe czarna porzeczka i próbkę kremu na noc do skóry tłustej i mieszanej Natura Siberica. Wszystkie produkty są dla mnie nowością, więc tym bardziej jestem ciekawa jak się sprawdzą. Z pewnością podzielę się z Wami moją opinią. Póki co zdążyłam wypróbować oba produkty Planeta Organica, które po pierwszym użyciu zrobiły na mnie pozytywne wrażenie i zarówno pod względem działania jak i pięknych zapachów. 

Planeta Organica - maska marokańska przeciw wypadaniu

Gęsta marokańska maska do włosów została stworzona na bazie cennego organicznego oleju arganowego - jednego z najdroższych i najrzadszych olejów na świecie. Olej arganowy zawiera wysoki procent witaminy E i F, dzięki czemu intensywnie odżywia i pielęgnuję osłabione włosy. 

Planeta Organica - regenerujący szampon prowansalski

Delikatny klimat Prowansji i jej urodzajna ziemia darują nam bogaty wybór ziół od dawna stosowany w pielęgnacji włosów. Niezwykły skład tego szamponu to olej z pestek winogron i ekstrakty z 6 prowansalskich ziół. Tworząc ten szampon oparliśmy się na starej prowansalskiej recepturze.

Natura Siberica - krem do twarzy na dzień skóra tłusta i mieszana

Matujący krem do twarzy Natura Siberica do cery tłustej i mieszanej na bazie Sofory Japońskiej pozwala zachować świeżość skóry w ciągu całego dnia, ograniczając wytwarzanie tłustej warstwy na skórze. 

Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Rosyjskie kosmetyki są mi zupełnie obce, ale w końcu nadejdzie ten dzień, że i ja na jakiś się skuszę ;) Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno kupiłam szampon i odżywkę do włosów skłonnych do wypadania,mam nadzieję,że się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szampon prowansalski jest świetny :) mój ulubieniec z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. maska marokańska jak dla mnie jest beznadziejna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska wygląda ciekawie, ale już nie zamierzam rzucać się na wszystko co ma w nazwie 'przeciw wypadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie odkryłam Twojego bloga :) Zostaję na dłużej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo jestem ciekawa jak spisze się krem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły zestawi, niech Ci dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, szampon wybrałam tybetański. Ale i prowansalski kiedyś zamierzam kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. Skusiłabym się an ten szampon - rosyjskie kosmetyki są naprawdę przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i pod choinkę zażyczyłam sobie jakieś rosyjskie kosmetyki (nie wiem jakie, zostawiłam to obdarowującemu) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska marokańska jest super ;) Pozostałych kosmetyków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon i maskę i byłam bardzo zadowolona :) Szczególnie z maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię rosyjskie kosmetyki, tych marek jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska marokańska jest chwalona przez wiele dziewczyn, a u mnie strasznie puszy włosy :(
    Jakiś olej z jej składu mi najwidoczniej nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci tych nowych rosyjskich kosmetyków :)
    Czekam na ich recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maska marokańska jest bardzo dobra i w dodatku długo włosy po niej pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ciekawa jestem jak się sprawdzi ta maska przeciw wypadaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampon prowansalski jest super, na pewno będziesz zadowolona:) No i ten zapach, mm:) Czekam na recenzję kremu

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ale na maskę i szampon się czaje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...