07.12.2013

Rossmann i Rimmel, czyli o sponsorach tegorocznych Mikołajek

Wczoraj dwukrotnie odwiedził mnie kurier z paczkami od Rossmanna i marki Rimmel. Bardzo miła niespodzianka z okazji Mikołajek.

Rossmann przygotował paczkę wypełnioną po brzegi kosmetykami Isana oraz uroczym prezentem w postaci ciepłego szlafroka i słodkiego upominku. W środku znalazłam szampon i płukankę do włosów blond, żel pod prysznic masło shea i owoc pasji, krem do ciała owoc grantu i figa oraz trzy produkty z serii Isana Med - emulsja do ciała, żel pod prysznic i krem do rąk. 






Z kolei Rimmel podarował mi tusz do rzęs Scandaleyes Lycra Flex, lakier do paznokci Salon Pro with Lycra w kolorze 703 i podkład Stay Matte w kolorze 100 Ivory. 


Bardzo dziękuję! Zabieram się za testowanie :)

Pochwalcie się swoimi prezentami z okazji Mikołajek. 

Pozdrawiam! 

45 komentarzy:

  1. Paczuszka od Rossmana bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę takiej paki od Rossmanna :) Mi Mikołaj przyniósł troszkę kosmetyków, książkę i świecę zapachową. Poza tym przyniósł również informację, iż wygrałam w kalendarzowym konkursie Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe nowości :-)
    Ciekawa jestem tego zestawu z Isany do włosów blond, chyba lecę poczytać na Wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rossmann zawsze potrafi nas rozpieścić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rossmann super, tez dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie fajne paczuchy:) szlafrok fajny;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemiło musiałaś się czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło ze strony Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać, że grzeczna byłaś w tym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paka od Rossmanna. Do mnie Mikołaj nie zechciał wpaść.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozpieścił Cie ten Mikołaj :) Paka z Rossmanna bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten podkład tylko o jeden odcień jaśniejszy i jestem w miarę zadowolona :) jak na Rimmela nieźle się spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękny szlafrok, też chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie pogardziłabym tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, jak dostałaś paczkę od Rossmanna? :D świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  16. paczuszka od rossmana jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szlafrok wygląda na baaardzo milusi :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten balsam do ciała z mocznikiem. Piękny szlafrok <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęściara :))))) Paka z Rosska przecudownaaaaa :)))) Miłego testowania :)
    Ja mam ten podkład z Rimmela, pierwsze testy bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje podarków, Rossmann wie jak rozpieszczać ;), czekam na recenzje i polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne paczuszki, udanego testowania:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mikołaj na bogato :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne prezenty mikolaj dostarczyl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę ten szlafrok! Musi być mega ;)
    Święty się spisał w tym roku ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie pogardziłabym takim szlafrokiem, ponieważ jestem okropnym zmarzluchem:) Zauważyłam, że seria Med zbiera przychylne recenzje. Będę musiała przyjrzeć się kosmetykom, które wchodzą w jej skład;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chojny ten Św. Mikołaj:) gratuluję:) ja także otrzymałam podarunki od Adonia Organics oraz od Deni Carte.

    OdpowiedzUsuń
  27. Paczka do Mikołaja Rossmanna świetna :) Zaciekawił mnie krem do ciała z granatem i krem z mocznikiem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowności *_* Ja swoimi prezenciorami także pochwaliłam się na blogu, jak jesteś ciekawa to zapraszam :) Jestem bardzo ciekawa tego podkładu, czekam na Twoja opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, że rossmann i rimmel o tobie pomyśleli ;) nie jestem przekonana tyllko dlaczego dostałaś produkty do włosów blond, z tego co patrzyłam masz raczej jasny brąz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne prezenciki, maskara rimmel warta wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ten podkład?:) Ciekawi mnie, bo prócz idealnego dla mnie rozświetlającego poszukuję też matującego - dla odmiany. ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne prezenty, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rossmannowe pudełko bardzo mi się podoba :) przyjemności z używania kosmetyków mikołajkowych :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję fajnej paczuszki a przy okazji dzięki Tobie dowiedzialam sie czegos bardzo dla mnie ważnego - ten krem do ciała granat i figa nie ma już napisu 'edycja limitowana' co bardzo mnie cieszy. Dziekuje za te zdjecia ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! pozazdrościć :) paczka z rossmana super i rimmel też nie najgorszy. Lakiery salon pro są super, właśnie maluje sobie pazury reggae splash (wygrałam w konkursie u nich na facebooku, kosmetyki rozdaja za zdjęcie) i jestem zahcywcona tą zelową konsystencją. Zobaczymy jak trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam ten żel pod prysznic z Issany. Ma obledny zapach. Cudny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...