11.12.2013

Druga rocznica bloga, czyli o krótkim podsumowaniu

Dzisiaj zorientowałam się, że przegapiłam swoją drugą rocznicę prowadzenia bloga! Dokładnie 9 grudnia blog obchodził swoje drugie urodziny. Z tej okazji po raz kolejny dziękuję Wam, że jesteście, że komentujecie i że odwiedzacie mnie w tak licznym gronie. 


Trochę statystyk


Na blogu pojawiło się 315 postów, zanotowałam 1620 obserwatorów, pojawiło się 12181 komentarzy, 562 osoby polubiło mój profil na fb

Najczęściej odwiedzanymi wpisami były:

Najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe:
1. laminowanie włosów (3798)
2. beautyhairandfashion (2508)
3. maseczka z siemienia lnianego (936)
4. laminowanie włosów żelatyną (931)
5. lumpeksowe zdobycze (771)

Dziękuję, że jesteście, że czytacie, obserwujecie, komentujecie. Przy okazji dziękuję wszystkim firmom za podjęte współprace.  

Przy okazji mam do Was pytanie. Jakich wpisów Wam brakuje? O czym chciałybyście poczytać? Które wpisy najbardziej Was ciekawią? Czekam na Wasze propozycje :)

Pozdrawiam!

67 komentarzy:

  1. Gratuluję i wszystkiego Najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Nie każdy po 2 latach blogowania ma tylu czytelników, tyle wyświetleń i komentarzy! Świetnie, że Ci się udało tyle osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Drugie urodziny mojego bloga też nadchodzą wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      W takim razie też składam gratulacje :)

      Usuń
  5. I jeszcze wiele, długich lat życzę! Przecudowne zdjęcie, jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzisz bloga w znakomity i profesjonalny sposób, wcale się nie dziwię tak wysokim statystykom :) Cudowne jest to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych lat :))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! Przepięknie wyglądasz na tym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cudne zdjęcie!
    serdecznie gratuluję wspaniałych statystyk! i życzę kolejnych, równie owocnych lat w blogosferze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to gratulacje, piękne wyniki,

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Gratuluję i życzę mnóstwa inspiracji na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz niesamowity kolor oczu!
    Gratuluję i życzę mnóstwa pomysłów na blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym zdjęciu oczy wychodzą inaczej :P W rzeczywistości połowa tęczówki jest niebieska, a połowa zielona :P

      Dzięki :)

      Usuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję, ja po prawie 3 latach nie dorastam Ci do pięt :)
    Bloguj tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Mój blog skończył dopiero rok, ale dość wolno się rozrasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję stażu i świetnych statystyk:) Życzę Ci niewyczerpanych pokładów weny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pomysłów mam ogrom, tylko ostatnio trochę ciężej znaleźć czas na blogowanie.

      Usuń
  18. Gratuluję!
    oby tak dalej!

    ale wyświetleń :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje!!
    planujesz może recenzje szamponu rokitnikowego Intensywne Nawilżenie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chętnie napiszę, bo mam już wyrobione zdanie o nim :)

      Usuń
  20. Gratulacje Kochana :)))) Wspaniały blog, piękne zdjęcia, rzetelne recenzje, więc nie dziwię się, że odniosłaś wielki sukces :) Czytam Cię od samego początku, pamiętam doskonale Twoje początki, jak blog nabierał rozpędu, bardzo się rozwinęłaś od tamtej pory :) Życzę kolejnych lat udanego blogowania :-* Wyglądasz przepięknie, widać, że macierzyństwo Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalenie miłe to co piszesz :* Bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  21. Gratulacje kochana, pięknie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje, mam nadz, że i mój blog doczeka się tak pięknych wyników :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie tego Ci życzę :)

      Usuń
  23. Gratuluje! Od dawna śledzę twojego bloga i bardzo mi się podoba...A jeśli chodzi o propozycję tematów na kolejne wpisy to już dawno nie było nic o lumpeksach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sama nad tym ubolewam, ale niestety od ostatniego wpisu nie byłam na zakupach w lumpeksie :( Od kiedy urodziłam córcię nie mam zbytnio czasu na buszowanie.

      Usuń
  24. Jesteś piękną kobietą! Nie mogę się napatrzeć. Po prostu WOW:)
    Gratulacje, lubię czytać każdy Twój wpis, jednak najbardziej lumpeksowe łowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lumpeksowe wpisy zawsze cieszą się sporą popularnością :) Póki co mam przerwę od zakupów. Może chociaż uda mi się pokazać jakieś zestawy z kupionych już ubrań :)

      Usuń
  25. URODZIŁAŚ? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 13 listopada, już ponad miesiąc temu :)

      Usuń
  26. serdecznie gratuluje i życzę kolejnych, tak udanych lat w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :) Bardzo lubię Twojego bloga i chętnie tu zaglądam, jeśli chodzi o wpisy, to bardzo ucieszyłabym się z nowych recenzji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...