06.12.2013

Aktywne odmłodzenie, czyli o serum powyżej 50 lat Receptury Babuszki Agafii

Dziś mam dla Was recenzję serum do twarzy powyżej 50 lat Receptury Babuszki Agafii, które wygrałam w konkursie u BlondHairCare. Produkt ten używam od czerwca średnio 3-4 razy w tygodniu. Serum stosuję wyłącznie na noc na skórę twarzy, szyję i dekolt. Jego cena w zależności od sklepu waha się w granicach 20 zł. Serum podobnie jak większość kosmetyków rosyjskich ma świetny skład, w 98 % ze składników naturalnych. Jego głównym zadaniem jest przeciwdziałanie wiotczeniu skóry, spowolnienie procesu starzenia się skóry oraz wygładzenie zmarszczek. Jeśli jesteście ciekawe czy obietnice producenta zostały spełnione zapraszam Was do recenzji. 


Obietnice producenta 

Regenerujące serum, które może być stosowane samodzielnie lub w celu zwiększenia efektywności działania kremu.

Żeń-szeń syberyjski zapobiega starzeniu się skóry, spłyca zmarszczki.
Echinacea, trawa cytrynowa i Eleuterokok wzmagają metabolizm, spowalniają procesy starzenia się skóry, nadając jej elastyczności, miękkości i aksamitności.
Islandzki mech głęboko nawilża i ujędrnia skórę twarzy.
Biała herbata i Różeniec Górski (złoty korzeń) usuwają przebarwienia, pozbywają się toksyn i modelują kontur twarzy.


Serum w swoim składzie nie zawiera parabenów, barwników, silikonów, alkoholi, syntetycznych zapachów i i olei mineralnych. 

Sposób użycia: Niewielką ilość serum nanieść na oczyszczoną skórę twarzy. Dla najlepszego efektu stosować 1-2 razy dziennie na oczyszczoną skórę twarzy. Serum może być stosowane samodzielnie, ale również jako baza pod krem (zwiększa efektywność działania kremu). Wytrącający się osad jest zjawiskiem naturalnym. Przed użyciem wstrząsnąć!





Dostępność i Cena

Większość sklepów z rosyjskimi kosmetykami. Cena około 20 zł / 30 ml. 

Skład

Aqua with infusions extract of Eleutherococcus Senticosus Extract (eleuterokok kolczasty), Echinacea Purpurea Extract (jeżówka purpurowa), Schizandra Chinensis Extract (cytryniec chiński), Organic Cetraria Islandica Extract (płucnica islandzka), Organic Camellia Sinensis Extract (herbata zielona), Rhodiola Rosea Extract (różaniec górski), Glicerin (gliceryna) , Glyceryl Stearate SE (emulgator), Helianthus Annuus Seed Oil (olej słonecznikowy), Rubus Chamaemorus Seed Oil (malina moroszka), Xanthan Gum (zagęstnik), Sodium Hyaluronate (humektant), Benzyl Alcohol (konserwant), Benzoic Acid (konserwant), Sorbic Acid (konserwant), Organic Parfum (zapach).

Moja opinia

Serum stosuję od połowy czerwca kilka razy w tygodniu, głównie na noc zarówno na skórę twarzy, jak i szyi i dekoltu. Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce z pipetką o pojemności 30 ml. Produkt ma lekką, rzadką konsystencję, ale mimo to jest wydajny. Zapach przyjemny dla nosa, delikatny, ziołowy, raczej niewyczuwalny po aplikacji. Co do działania serum to przyznam, że spodziewałam się czegoś więcej. Oczekiwałam, że będzie bardziej skoncentrowane, bardziej nawilżające, silniej działające od kremu. Serum działa bardzo przyzwoicie, ale jest na tyle lekkie, że dla osób o suchej skórze może okazać się niewystarczające. Dla mojej mieszanej skóry nawilżanie jest satysfakcjonujące. Po jego użyciu skóra jest miękka, gładka, bardzo przyjemna w dotyku, delikatnie napięta. Serum dość szybko się wchłania. Nie zapycha skóry, nie podrażnia. Przyzwoity produkt, choć spodziewałam się jeszcze lepszego efektu. Serum działa bardziej na zasadzie lekkiego kremu. 

Plusy:
- nawilża
- skóra po użyciu jest miękka, gładka, delikatnie napięta
- serum szybko się wchłania
- nie zapycha, nie podrażnia
- wydajne
- przyjemnie pachnie
- bardzo dobry, bogaty skład

Minusy:
- dla skóry suchej może niewystarczająco nawilżać

Ocena: 4/5

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Ja wlasnie wykonczyłam podobne serum ale do lat 35-50 i mimo ze mam mieszaną, to uwazam, ze było bardzo słabe- po jakiejs godzinie dwóch moja cera chciała czegoś wiecej. Teraz dostalam w mikołajkach do lat 35- ciekaiwe jak wypadnie w porównaniu z tym moim.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne zdjęcia :D Mnie serum z tej firmy uczuliło, oddałam mamie i jest bardzo zadowolona, kupuję jej regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że obyło się bez większych efektów...

    OdpowiedzUsuń
  4. już samo opakowanie zyskuje moją sympatię :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja namiętnie używałam to serum w tamtym roku na przemian z tym 35+
    Fajne choć faktycznie mogłoby bardziej nawilżać wtedy idealne byłoby solo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo je polubiłam, chociaż fakt, nie nawilża wybitnie, jednak z kremem daje radę :) Dla mnie jedyny minus to konsystencja w połączeniu z opakowaniem, nie pozwoliła mi wygrzebać do końca resztek z opakowania ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jak ma spełniać obietnice skoro Twoja skóra zawsze będzie się od cery kobiet dla których to serum rzekomo jest zrobione, czyli dla tych +50? Trochę bez sensu ta recenzja. Bo ok, może nam młódkom przypasuje ale babciom już niekoniecznie i wtedy cały produkt traci na zachwytach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm.. cena całkiem przyzwoita. Wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam serum +35 i bardzo lubiłam, ale zbyt mocno drażni mnie to opakowanie. Z tego powodu raczej się już nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam wersje do lat 35 i niestety zawiodłam się

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem nieźle się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna buteleczka, z chęcią wypróbuję :)
    Jak tam dzidzia się chowa ?
    Pozdrawiam, Twoja Stała Czytelniczka :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię serum do 35 roku życia, nieźle się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, wy tylko o tych rosyjskich kosmetykach. Ja też widzę, że składy mają super, ale nie róbcie pieniędzy Rosjanom! Czy wiecie, że Polska szykuje się do wojny z Rosjanami! Przestańcie proszę. Módlmy się o pokój na ziemi, a zwłaszcza w Polsce, bo jak nie ma pokoju, to nie ma życia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zakupiłam serum di 35 lat ciekawe jak się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum to stosujemy pod krem. Nie samodzielnie. :) Pewnie dlatego pojawiło się odczucie słabego nawilżenia. Zapraszamy wkrótce na recenzję tego serum do nas :)
    Sciskamy! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...