27.11.2013

ShinyBox listopad 2013 + kilka kolorowych nowości

Kilka dni temu otrzymałam kolejne pudełko ShinyBox, które tym razem zawierało aż 5 pełnowymiarowych produktów. Po raz kolejny jestem mile zaskoczona zawartością. Dwa kosmetyki miałam okazję testować już wcześniej - puder ryżowy Mariza i maskę do twarzy BingoSpa. Reszty jestem bardzo ciekawa. 


La Rosa - Mineralny cień do powiek - produkt pełnowymiarowy - 25 zł / 3 g.

Cienie zawierają czyste pigmenty mineralne, które wydobywają urodę oka oraz chronią i pielęgnują delikatną skórę powieki. Szeroka gama kolorów o wysokiej pigmentacji zapewnia intensywny kolor. 


La Rosa - lakier do paznokci - produkt pełnowymiarowy - 18 zł / 10 ml. 

Odpowiednia konsystencja i dobrze wyprofilowany pędzelek lakieru sprawia, że aplikacja jest łatwa i szybka. Całkowite krycie i czysty, nasycony odcień bez smug, uzyskuje się przy drugiej warstwie. Lakier utrzymuje się na paznokciach 4-5 dni, nie odpryskuje. 

Mariza - matujący puder ryżowy - produkt pełnowymiarowy - 18 zł / 5 g. 

Wyjątkowo lekki, sypki puder, który skutecznie matuje i utrwala, wcześniej nałożony podkład. Dzięki niemu makijaż wygląda świeżo przez cały dzień. Mikroskopijne, lekko transparentne cząsteczki pudru nie posiadają właściwości kryjących, czyniąc produkt bardzo uniwersalnym. 

BingoSpa - maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym - produkt pełnowymiarowy - 12 zł / 120 g. 

Maska do twarzy BingoSpa zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy. Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację. Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.

AA Body Care Program - balsam do ciała - produkt pełnowymiarowy - 24 zł / 250 ml. 

Idealny do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej natychmiastowego nawilżenia. Daje efekt wyraźnego wygładzenia i skutecznie przeciwdziała wysuszeniu naskórka. 

W pudełko znalazły się również 3 próbki.


Przy okazji pokażę Wam zamówienie, które przyszło do mnie ze sklepu Ladymakeup. Do koszyka wrzuciłam kilka produktów, które od dawna mnie ciekawiły. Skusiłam się na zakup paletki Catrice (20,99 zł), która posłuży mi do codziennych makijaży. Kolejne produkty to matowy bronzer W7 Honolulu (12,49 zł), biały cień Miyo (4,99 zł) i słynny już kamuflaż Catrice w odcieniu 02 Light Beige (12,99 zł). 

Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Lakier do paznokci mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolor ma <3 W najbliższym czasie pewnie wypróbuję :)

      Usuń
  2. Miałam do czynienia z cieniami Miyo. Większość z nich jest dobrze napigmentowana i chętnie współpracuje z pędzlem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zamówię w DDD jeszcze inne kolory. Tak jak piszesz świetnie napigmentowane są.

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jak sie bedzie sprawowal ten cien z la rosy, bo bardzo mnie zaciekawil;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu miałam chrapkę na paletkę Catrice, ale w końcu odpuściłam. Cieni mam dużo, a używam ich stosunkowo rzadko, więc kolejne by się kurzyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też rzadko nakładam makijaż, ale tak czy inaczej paletka na pewno się nie zmarnuje :)

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie puder transparentny. Przydałby mi się taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udany produkt. Jedyne do czego można się przyczepić to skład.

      Usuń
  6. O, znalazłam coś, ten cień chcę zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się zmalować jakiś makijaż przy jego użyciu :)

      Usuń
  7. Pudełko super. A Honolulu chce zamówić w dniu darmowej dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm. mineralny cień do powiek mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie te boxy nie przekonują. Kiedyś się za to skuszę na kamuflaż Catrice.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...