20.11.2013

Luxury Rich Color Lipgloss, czyli kolejne nowości od Golden Rose

Marka Golden Rose po raz kolejny rozpieszcza mnie swoimi nowościami. Tym razem mam okazję wypróbować 4 błyszczyki z serii Luxury Rich Color Lipgloss. Całość serii to 15 kolorów w żywych, nasyconych kolorach, czyli coś, co lubię najbardziej. Do przetestowania dostałam 4 odcienie -  01, 03, 13 i 14. Ich pojemność to 9 ml, a sugerowana cena 19.90 zł

Według zapewnień producenta nowa seria ekskluzywnych błyszczyków Luxury Rich Color Lipgloss zapewnia wysoki połysk oraz pełne pokrycie ust kolorem przez wiele godzin. Intensywny kolor błyszczyka w połączeniu z formułą wygładzającą, nadającą połysk oraz nawilżającą zapewni uczucie komfortu i luksusu na ustach. Dwustronny, elastyczny aplikator umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację, pokrywając usta głębokim, nasyconym kolorem, dodatkowo nie sklejając ich. Luxury Rich Color Lipgloss to błyszczyk dla kobiet które marzą o atrakcyjnych i ponętnych ustach. Zapewnij swoim ustom odrobinę luksusu. 





Całość serii 

Już niebawem pokażę Wam jak prezentują się na ustach. Któryś z kolorów szczególnie przypadł Wam do gustu? 

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Oglądałam ostatnio testerki w drogerii i jakoś mnie nie zachęciły do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się opakowania, są takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka ciekawa (szczególnie róże), ale po pierwszych testach na dłoni wydały się strasznymi klejuchami. Nie przekonują mnie na tę chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam dzisiaj 2 kolory - 03 i 10. Ja akurat uwielbiam "klejuchy" bo dłużej się trzymają ale ja chyba nie umiem "nosić" błyszczyków - wszystkie znikają z moich ust w błyskawicznym tempie. Te również chociaż sprawiały wrażenie klejących. Ładnie pokrywają usta kolorem i nadają połysk. Ale liczyłam na lepszą trwałość...
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je przechodząc obok stoiska GR, troche nietypowo wyglądają jeśli chodzi o opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 03 I 13 podobają mi się. Jestem ciekawa jak prezentują się na ustach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te opakowania strasznie mi się podobają ;)
    kolory też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne opakowania no i kolory bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne , pomysłowe opakowania :)czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nietypowe opakowania, ciekawe jak się sprawdzą, chociaż ja i tak nie przepadam za błyszczykami :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentują, ale ja jakoś nie potrafię z tym opakowaniem się pogodzić, mój kufer jest za mały na te mydelniczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowania śliczne :) 03 wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy bardzo tu wszystko do siebie pasuje, robi ogromne wrazenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 9, 11 i 15 mi się podobają. Ciężko znaleźć błyszczyki w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają ale czekam na recenzję. bo jestem ciekawa jak wyglądają na ustach:) Świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie 13 i 14 są idealne! <3

    www.linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie 3,12, i 13. Jestem ciekawa jak wyglądają na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 zaczarowal mnie. Jestem ciekawa formuły, czy jest kleista czy nie i jak wygląda na

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...