09.11.2013

Kilka kosmetycznych nowości, czyli o rosyjskim szamponie i lakierach Golden Rose

Pewnie większość z Was słyszała już o nowej, rokitnikowej serii Siberica Professional. Korzystając z okazji, że mój szampon NS Objętość i Nawilżenie powoli dobija dna skusiłam się na zakup jednej z nowości, czyli szamponu rokitnikowego Intensywne Nawilżenie. Szampon ten przeznaczony jest do włosów suchych i normalnych. Jego cena regularna to 22 zł / 400 ml. Skład podobnie jak w przypadku innych szamponów NS jest bogaty, zawiera m.in. organiczny olejek rokitnika arktycznego, marokański organiczny olejek arganowy, organiczny olejek cedrowy, organiczny olejek z kiełków pszenicy, miodunkę tajgową, witaminy A, B5, E, C, keratynę. 

Nowości wypuściła też Planeta Organica, dokładnie serię Morze Martwe. Niebawem skuszę się na któryś z balsamów, bo zarówno marokański, jak i turecki mam na wykończeniu. 


SKŁADNIKI: Aqua with infusions of: Anemonoides Altaica Extract* (ekstrakt zawilca ałtajskiego), Cetraria Nivalis Extract* (ekstrakt kladonii), Macadamia Ternifolia Seed Oil (olejek makadamii), Pinus Pumila Needle Extract* (ekstrakt z orzeszków cedrowych), Pinus Sibirica Seed Oil* (olejek cedrowy), Pulmonaria Officinalis Extract (ekstrakt z miodunki tajgowej), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (olejek z zarodków pszenicy), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil* (olejek rokitnika ałtajskiego), Cetearyl Alcohol, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Cetrimonium Bromide, Hydrolyzed Wheat Protein (keratyna roślinna), Panthenol (prowitaminaВ5), Retinyl Palmitate (witamina А), Tocopherol (witamina E), Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum.
Wczoraj z kolei kurier przyniósł kolejne lakierowe nowości od Golden Rose z jesiennej kolekcji. Idealne kolory na tą porę roku. Całość serii Rich Color możecie zobaczyć tutaj. Lakiery kosztują 6,90 zł / 10,5 ml. 








Skusiłyście się na rosyjskie nowości? A może na któryś z lakierów Golden Rose? 

Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. ta seria ma prześliczny desing! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta nowa seria NS mimo, że jeden balsam z regularnej linii nie powalił mnie na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka szamponu jest prześliczna :D I bardzo podoba mu się lakier z numerem 104 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pokażesz jak wyglądają na paznokciach to kto wie...kto wie :D u mnie dziś numer 41 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moze i ja sie w koncu skusze na jakies rosyjskie kosmetyki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szampon ma śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na zachwyt moich włosów nad innym rosyjskim szamponem nie wykluczam zakupu tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że ta seria już jest dostępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lobię lakiery z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim sklepie kupiłaś ten szampon?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o nowej serii, dzięki za notkę. Uwielbiam Twoje recenzje za rozszyfrowywanie składów. Ja na razie potrafię rozpoznać tylko te podstawowe. Jesteś moją nauczycielką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kupić krem do stóp z nowej serii ale w ostatniej chwili się rozmyśliłam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te lakiery z GR, idealne na jesień. Niestety za słabo mi się trzymają na pazurkach więc pewnie nie kupię..Chociaż ta ciemna zieleń wygląda idealne. Hmmm.......

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że szampon zawiera quaternium i polyquaternium, staram sie kupować szampony bez oblepiaczy, więc mimo wielkiej ochoty - tego nie kupię....

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, ja skusiłam się na balsam odżywczy z serii Morze Martwe Planeta Organica - może wymienimy się dolewkami? Napiszę do Ciebie maila.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te rosyjskie nowości mają piękne opakowania! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypadkiem tu, ale będę zaglądać częściej. Znalazłam tu kilka ciekawych rzeczy
    Skromnie zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam szampon neutralny z NS i był świetny, może skuszę się też na serię rokitnikową :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka kolorków sobie upatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomóżcie, zostało mało czasu!

    http://www.siepomaga.pl/f/fundacja-siepomaga/c/941

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam lakiery Golden Rose, wciąż mi mało ich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten zielony pierwszy lakier do paznokci bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy kolor lakieru bardzo mi się podoba. Ciekawe jak na paznokciach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...