08.11.2013

Ideał w wygładzaniu, czyli o eliksirze odżywczym od L'Oréal - recenzja + efekt

Dzisiaj mam dla Was recenzję odżywczego eliksiru Elseve L'Oréal o którym wspomniałam Wam we wpisie z nowościami. Produkt ten testuję od miesiąca. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to jeden z najlepszych wygładzających kosmetyków do włosów z jakimi miałam do czynienia. Eliksir idealnie sprawdzi się na zniszczonych włosach, które często mają tendencję do puszenia. W kilka sekund możemy uzyskać gładką, lśniącą taflę włosów. Jeśli jesteście ciekawe za co jeszcze polubiłam eliksir zapraszam Was do recenzji. 

Obietnice producenta 

Eliksir Odżywczy Elseve od L'Oréal Paris to produkt pielęgnacyjny, który odżywia i wygładza włosy oraz pomaga chronić je przed codziennym oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Bogata formuła o lekkiej, nietłustej konsystencji doskonale odpowiada na potrzeby wszystkich rodzajów włosów, pielęgnując je, dyscyplinując i dodając im blasku oraz miękkości bez obciążania fryzury. 


Dostępność i Cena

Drogerie sieciowe (Rossmann, Natura). Cena to około 40 zł / 100 ml. 

Skład

Cyclopentasiloxane (silikon), Dimethiconol (silikon), Chamomilla Recutita Extract/Matricaria Flower Extract (ekstrakt z rumianku), Cocos Nucifera Oil/ Coconut Oil (olej kokosowy), Nelumbuim Speciosum Extract/Nelumbuim Speciosum Flower Extract (ekstrakt z kwiatów lotosu), Benzyl Alcohol (konserwant), Cinnamal (składnik kompozycji zapachowych), Linalool (składnik kompozycji zapachowych), Linum Usitatissimum Flower Extract (wyciąg z lnu), Caprylic/Capric Triglyceride (trójglicerydy), Gardenia Tahitensis Flower Extract (ekstrakt z kwiatów gardenii tahitańskiej), Rosa Canina Flower Extract (ekstrakt z owoców dzikiej róży), Bisabolol (naturalny składnik rumianku), Glycine Soja Oil/Soybean Oil (olej sojowy), Parfum/Fragrance (zapach). 

Moja opinia

Eliksir stosuję od miesiąca kilka razy w tygodniu, w zależności od tego w jakiej kondycji są aktualnie moje włosy. Jeśli potrzebuję solidnej dawki wygładzenia wiem, że w tej kwestii mogę na niego liczyć. Produkt możemy stosować zarówno na mokre, jak i suche włosy. Musimy jednak uważać żeby nie przesadzić z ilością, bo w przeciwnym razie możemy uzyskać efekt obciążonych, przetłuszczonych włosów. Opakowanie to dość ciężka, szklana buteleczka z pompką. Konsystencja eliksiru jest dość rzadka, płynna, oleista. Pompka dozuje odpowiednią ilość. Na moje włosy wystarczą maksymalnie dwie, przez co produkt jest niesamowicie wydajny. Zapach bardzo przyjemny dla nosa, trudny do określenia. Kojarzy mi się z czymś drogim, ekskluzywnym. Dość długo pozostaje z nami. Skład eliksiru jest bardzo przyzwoity. Niektórym mogą przeszkadzać silikony, jednak przy włosach z tendencją do puszenia mogą okazać się wybawieniem. U mnie świetnie sprawdzają się kiedy na dworze jest wilgoć. W znacznym stopniu chronią włosy przed nadmiernym puszeniem. W składzie znajdziemy też sporo dobroczynnych rzeczy takich jak ekstrakt z rumianku, olej kokosowy, ekstrakt z kwiatów lotosu, wyciąg z lnu,  ekstrakt z kwiatów gardenii tahitańskiej,  ekstrakt z owoców dzikiej róży i olej sojowy. Działanie eliksiru bardzo mi odpowiada. Bardzo dobrze wygładza niesforne pasma bez ich obciążania, jeśli oczywiście użyjemy go z umiarem. Świetnie też nabłyszcza włosy. Po użyciu są miękkie, bardzo przyjemne w dotyku. Przeważnie nakładam go od połowy długości, żeby włosy przy nasadzie zachowały swoją naturalną objętość. Produkt naprawdę godny wypróbowania, zwłaszcza dla osób, które jak ja borykają się z problemem puszących, niesfornych włosów. Dzięki niemu mogę cieszyć się gładką taflą, której nie straszny jest wiatr czy deszcz. Polecam!

Plusy:
- długotrwale wygładza włosy
- nabłyszcza
- zmiękcza
- nie obciąża (jeśli nie przesadzimy z ilością)
- wielofunkcyjny (można stosować na mokre i suche włosy)
- nie przyspiesza przetłuszczania 
- bardzo przyjemnie pachnie
- niesamowicie wydajny
- ciekawy skład

Minusy:
- cena (choć przy takiej wydajności nie wiem czy jest minusem)

Ocena: 5/5

Efekt na włosach po użyciu eliksiru


Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. Faktycznie minusem jest ta cena niestety :/ Przez nią na chwilę obecną nie skusze się na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy Rossmannie są małe buteleczki za jakieś 20zł.

      Usuń
  2. Jakoś przyglądałam się temu eliksirowi, ale nie byłam pewna. Twoja recenzja mi znacznie pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi przydałoby się coś ograniczającego jesienne spuszenie włosów, może skuszę się na ten eliksir? dotychczas stosowane sera silikonowo-arganowe nie przynoszą niestety rezultatów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie efekt jest natychmiastowy, ale niestety tylko tymczasowy. Mi przy dłuższym stosowaniu bardzo przesuszył włosy robiąc z nich niezłe sianko. Także warto, ale tylko od czasu do czasu, bo wtedy produkt powoduje efekt WOW.

    OdpowiedzUsuń
  5. poczekam az bedzie w promocji, wtedy go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaję mi się, że widziałam go dziś w Rossmannie w wersji z plastikową butelką 100 ml w cenie regularnej ok. 24 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmę pod uwagę ten eliksir. Moje włosy okropnie się puszą. Wilgoć i wiatr ewidentnie im nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam od prawie roku i chwalę sobie bardzo! Ja miałam okazję dorwać go kiedy w Hebe wraz z odżywką tej marki. Zestaw kosztował razem 25 PLN.

    OdpowiedzUsuń
  9. chetnie sie na niego skusze ale jak bedzie w promocji. troche szkoda mi 40 zl :((

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go, jest cuuudowny! w superpharmie ostatnio był za 19 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mocne silikony, dobra sprawa, kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG jakie masz już długie włosy !!!!! Sporadycznie wchodzę na Twojego bloga i ostatnio widziałam Twoje włosy jak je ścięłaś. Mega długie już masz superr

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na promocje i na pewno go kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbiera dużo pozytywnych recenzji. Jestem szczerze zaintrygowana i niewykluczone, że w końcu się ugnę i zakupię, bo mam niesforne, kręcone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. cena jest duża, ale opakowanie też. Jak kupujesz olejki za ok 10 zł, w małej buetelczce, no to jak kupiłabym 5 to wysżłoby na tyle samo ;)
    Uwielbiam ten eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądają! Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt na wlosach przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne masz włosy ;) Słyszałam gdzieś ostatnio, że jest on też w plastikowej buteleczce za 20-25zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzis rozmawiałam z koleżanką o tym eliksirze - zastanawiamy się właśnie nad kupnem go " pół na pół " ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Loreal zmądrzał i zmienił opakowanie na plastikowe, w związku z czym jego cena spadła do 25zł :D pojemność jest ta sama. Mam już drugie opakowanie i jest REWELACYJNY.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go w zapasach i niedługo przyjdzie na niego czas. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go, lubię chociaż to jeszcze nie jest 'ten jedyny'

    OdpowiedzUsuń
  23. PRzekonałaś mnie, kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...