12.10.2013

Z cyklu nowości: Biedronka, Rossmann, L'Oréal, Golden Rose

Podobnie jak większość z Was skorzystałam z trwających obecnie promocji w Biedronce i Rossmannie na produkty kosmetyczne. Aktualną ofertę możecie zobaczyć tutaj i tutaj. W Biedronce skusiłam się na dwa produkty do włosów DeBa - szampon zwiększający objętość i odżywkę przeznaczoną do każdego rodzaju włosów. Oba produkty kosztowały 5,99 zł / 400 ml. Kupiłam też jeden z ulubionych płynów micelarnych BeBeauty w edycji limitowanej 7,99 zł / 400 ml. Z kolei w Rossmannie zaciekawiła mnie promocja na żele Original Source - 2 sztuki w cenie 9,49 zł. Skusiłam się na wersje zapachowe malina, wanilia i cytryna, drzewo herbaciane. Kilka dni temu otrzymałam do przetestowania eliksir odżywczy L`Oreal o którym za jakiś czas napiszę Wam coś więcej. Pierwsze próby już za mną. Stosuję go zarówno na mokre, jak i suche włosy. Zdradzę Wam, że genialnie sprawdza się w ujarzmianiu spuszonych i sianowatych włosów. 


Zestawu DeBa użyłam dwukrotnie. Pierwsze wrażenia są pozytywne. Szampon dobrze myje, nie plącze włosów. Zamierzam stosować go na zmianę z innymi szamponami z obawy, że może mnie podrażnić. Skład jak widać jest przeciętny. Kupiłam go z czystej ciekawości. Odżywka dobrze wygładza włosy i ich nie obciąża. Tutaj skład jest już bardzo przyzwoity. Z wartościowych rzeczy znajdziemy glicerynę, masło shea, olej ze słodkich migdałów i olej arganowy. Oba produkty kosztowały 5,99 zł / 400 ml.


Płyn micelarny jest mi doskonale znany. Zużyłam już kilka butelek i nadal nie mam dość. Jest to jeden z lepszych płynów z jakimi miałam do czynienia (oprócz płynu L`Oreal, jednak jest między nimi spora różnica cenowa). Dokładna recenzja tutaj. Obecnie możemy go kupić w edycji limitowanej 7,99 zł / 400 ml

Żele pod prysznic Original Source są dla mnie nowością. Na ogół sięgam po ulubione żele z oliwką Lirene, Ziaję lub płyny Luksja. Do zakupu zachęciła mnie promocja - 2 szt. w cenie 9.49 zł.
 
Eliksir L`Oreal to również nowość, którą mam okazję testować dzięki uprzejmości pana Łukasza. Eliksir zamknięty jest w szklanej butelce z dozownikiem. Ma piękny zapach i świetne właściwości wygładzające. 

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę od firmy Golden Rose zawierającą 6 lakierów do paznokci ( 3 z serii Carnival i 3 z serii 3D Glaze). Seria Carnival dostępna jest w 16 kolorach. Ich cena to 10,90 zł / 11 ml. Seria 3D Glaze Top Coat to 14 kolorów w cenie 9,90 zł. 


Carnival 13


3D Glaze Top Coat 04


3D Glaze Top Coat 13


Carnival 10 


Carnival 07 


3D Glaze Top Coat 03


A Was zainteresowało coś z obecnych promocji? 

Pozdrawiam!

67 komentarzy:

  1. Miałam się wybrać, ale poszłam po rozum do głowy - najpierw zapasy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :P Ja też mam spore zapasy, ale bałam się że niebawem mogą zniknąć te produkty z Biedry ;)

      Usuń
  2. o, ta odzywka całkiem fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem recenzji eliksiru od L`Oreal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę go potestuję i niebawem napiszę o nim coś więcej :)

      Usuń
  4. Też się skusiłam na ofertę Biedronki - głównie poszłam po micele, a wzięłam jeszcze 2 szampony, odżywkę Garnier, olejek do kąpieli Farmona i dyfuzor, aaa i maseczkę do twarzy ;) Jak zwykle kupiłam więcej niż zamierzałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to trochę nadprogramowych zakupów zrobiłaś :) Kusiły mnie olejki, pięknie pachniały, ale ostatecznie jednak nie wzięłam.

      Usuń
  5. świetne nowości, olejek do włosów sama lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam aby te szampony,a balsamu nie, skład mnie bardzo zainteresował..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stały razem z szamponami, przejrzyj dokładnie buteleczki :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też się zakochałam <3 zwłaszcza w różach i czerwieniach, bo za niebieskościami nie przepadam.

      Usuń
  8. Tą odżywkę mam i ja, po wklepaniu jej w wyszukiwarkę wyskoczyła cena - 16 zł i aż nie wierzę, że po tak okazyjnej cenie można ją kupić w Biedronce :) a z tymi micelami to chyba jednak był blef, że wycofują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sama nie wiem skąd tak niskie ceny tych produktów w Biedronce. Całe szczęście, że nie wycofują micela! :))

      Usuń
  9. Najbardziej interesują mnie te produkty DeBa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery GR *_* ciekawa jestem również zestawu DeBa, chyba muszę odwiedzić biedronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wolę nie klikać w te linki do promocji w Rossmannie i Biedronce, bo muszę w końcu zacząć oszczędzać! :D
    z żeli OS bardzo polecam ananasowy z edycji limitowanej. pachnie jak najprawdziwszy ananas, aż ma się ochotę go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam ananasowy, ale wszystkie opakowania były tak ufajdane :/

      Usuń
  12. Eliksir z Loreala najbardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te nowości. Chętnie kupię ten płyn z biedronki, wszyscy tak go chwalą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! Za taką cenę grzechem byłoby go nie wypróbować :)

      Usuń
  14. Ciekawią mnie te lakiery :) Najbardziej podoba mi się różowy 3d. Odżywka jest także ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, chyba cała blogsfera kupuje te szampony i odżywki w biedronce;) ja na razie mam spory zapas więc przechodzę koło nich obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam :) Gdyby były droższe pewnie też dałabym sobie spokój, bo mam spore zapasy produktów do włosów no ale za taką cenę nie mogłam się nie skusić ;)

      Usuń
    2. No ja trochę się też zastanawiałam, ale liczę że za jakiś czas biedronka wróci z tą promocją:) Daj znać jak się odżywka sprawdza. A tymczasem zostałaś przeze mnie otagowana;)

      Usuń
    3. Dzisiaj w mojej biedronce widziałam te odżywki po 2,99 :D kupiłam dzisiaj już inną i zobaczyłam taką cenę ale zdrowy rozsądek się odezwał bo rzeczy do włosów mam dużo no ale chyba jutro się po nią przejdę :D

      Usuń
  16. Ja też zakupiłam micel ( moje absolutne, ukochane KWC ) , szampon wzięłam ten zielony z oliwą z oliwek, odżywkę tą samą :) Eliksir Loreala miałam okazję podkradać przyjaciółce na wakacjach, świetny kosmetyk :)
    Zazdroszczę ślicznych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się między tymi dwoma szamponami, więc z chęcią poczytam o zielonym ;)

      Usuń
  17. Ja właśnie kliknęłam małe zamówienie z Golden Rose :) żeli pod prysznic mam póki co zapas,więc ta promo wyjątkowo mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. odżywka jest do spłykiwania, czy też bez?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe nowości :)
    Ja w Biedronce zakupiłam rzecz jasna, micel :) Zastanawiałam się nad odżywką, bo rzeczywiście skład miała fajny, ale w końcu odpuściłam. Może jeszcze po nią wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład ma bardzo ciekawy. Za taką cenę naprawdę warto się skusić. Jak Ci się nie spodoba najwyżej zużyjesz do OMO :)

      Usuń
  20. Na pewno zaopatrzę się w odżywkę DeBa. Jej skład wygląda zachęcająco. Zależy mi na wygładzeniu niesfornych pasm, a z Twojej opinii wynika, iż kosmetyk radzi sobie z tym zadaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wygładza, przynajmniej na moich włosach się sprawdza :)

      Usuń
  21. Żele z rossa są świetne ;). Swego czasu były w biedronce dwa za 9,99zł ale to były 500ml więc te większe. Płyn micelarny też fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że trochę sztuczne te zapachy, ale sam żel w sobie nie jest zły :)

      Usuń
  22. Świetne nowości:) Lubię ten płyn micelarny:) Ja ostatnio skusiłam sie na szminkę Bell z Biedronki i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś kolorówka nie kusiła po ostatnich felernych tintach z Bell.

      Usuń
  23. Też kupiłam micela i jeden z szamponów DeBa. OS'y chciałabym zakupić, bo są w dobrej promocji, ale niestety, żeli mi pod dostatkiem, a wydatków coraz więcej :P

    W jakim programie obrabiasz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj był wpis o zdjęciach na blogu http://beautyhairandfashion.blogspot.com/2012/11/jak-czym-i-gdzie-czyli-o-zdjeciach-na.html

      Usuń
  24. ciekawa jestem tych pięknych lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się wreszcie przejść do Biedronki po szampon lub odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę iść w końcu do biedronki, właśnie po jeden z szamponów, a lakiery z golden rose <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie bardzo kusi ten balsam regenerujący z biedronki (ponoć ma fajny skład) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten micel też jest mim ulubieńcem :) a lakiery z GR prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tego micela to bym chętnie dorwała, a zapach różowego OS uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie w Biedrze świeciło pustkami, jedynie co Lipsmackersy się ostały ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. W Biedronce planuję zrobić podobne zakupy :) Lakiery super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Skusiłam się na tego micela, po raz pierwszy :) Lakierki GL kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Micel uwielbiam, a szampony sobie odpuściłam ;)
    Lakiery piękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię tych żeli pod prysznic, bo wcale nie chcą się pienić ;/
    Za to lakiery są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też kupiłam ten duży płyn micelarny z Biedronki. Bardzo fajny jest i to moja kolejna butelka. Skusiłam się też z Biedry na olejek do kapieli z Farmony o zapachu wiśni i porzeczek - cudo! Ten eliksir z Loreala jest znakomity, mam od ponad pół roku i bardzo lubię. Za to żeli OS nie cierpię. Tanie ale dla mnie tak mocno chemiczne, że mnie odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadzieję, że te produkty deba nieco poczekają w Biedronkach, tzn. 3 tygodnie do końca bana na pielęgnację. Muszę być twarda.
    A micela mi nie szkoda, bo go nie polubiłam. Lubię za to żele os- moje ulubione zapachy to właśnie malinowy i limonkowy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. te żele pod prysznic ślicznie pachną i ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne lakiery z GR!
    ja też okupuję ostatnio Biedronkę,maseczki,peelingi,zmywacze w płatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też skusiłam się na ten sam szampon, i dziwię się, że jeszcze go nie użyłam;) Natomiast odżywka nie wpadła mi w oko (może to i lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  41. widzę wśród kosmetyków wegańskie żele pod prysznic :)
    jakbyś miała ochotę przetestować inny wegański żel to polecam ten marki Zielone Laboratorium :)
    pachnie obłędnie jabłkami i żurawiną i działa świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...