29.10.2013

Październikowy ShinyBox już u mnie

Kilka dni temu doszło do mnie najnowsze pudełko ShinyBox. W tym miesiącu ideą jest propagowanie wśród kobiet profilaktycznych badań w kierunku raka piersi, w końcu październik jest miesiącem z jego walką. Pudełko zawiera w sobie 6 produktów, w tym 3 z nich są pełnowymiarowe, choć jakby nie patrzeć część z nich to produkty jednokrotnego użytku. Nie mniej jednak wszystkie z nich są dla mnie nowością, więc chętnie przystąpię do testowania. 




Organique - Hot & Spicy płyn do kąpieli - produkt pełnowymiarowy - 21,90 zł / 125 ml.

Aromatyczny płyn do kąpieli o zapachu soczystych pomarańczy, odrobiny ostrego chili i przypraw. Intensywnie nawilża i odżywia ciało. Sprawia, że kąpiel staje się wyjątkowym dostaniem. 



The Body Shop - maska do twarzy z wit. E - produkt pełnowymiarowy - 10 zł / 6 ml.

Intensywnie nawilżająca maseczka do każdego rodzaju cery. W swoim składzie zawiera dużą dawkę witaminy E, wyciąg z pszenicy i olej sojowy. Świetnie nawilża, wygładza i ujędrnia skórę, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki. 



Syis - płatki pod oczy - produkt pełnowymiarowy - 26 zł / 1 opakowanie 

Płatki pod oczy z efektem botoxu likwidujące zmarszczki mimiczne. Dodatkowa zawartość rumianku, kwasu mlekowego i glikolowego oraz wit. C rozjaśniają cienie pod oczami. Płatki idealnie nadają się do zastosowania przed "wielkim wyjściem". 



Seche Vite Top Coat - odżywka do paznokci - próbka 3,8 ml - 34 zł / 14 ml

Szybkoschnący lakier ochronny o specjalnie opracowanej formule, która przenika przez wszystkie warstwy manikiuru i błyskawicznie je wysusza tworząc wytrzymałą warstwę ochronną o wysokim połysku. 



Goldwell - balsam na włosy 60 - sekundowy - próbka 50 ml - 64 zł / 200 ml

Bestseller świetnej klasy, balsam regenerujący włosy do 100% w 60 sekund. Odbudowuje nawet poważnie uszkodzone struktury włosów głęboko od wewnątrz. Zapewnia imponującą elastyczność i połysk. 



Full Of Fashion - bransoletka - 30 zł / 2 szt

Koronkowe bransoletki, które w którym czasie szturmem podbiły świat. Uwielbiane również przez gwiazdy. Są niezbędnym elementem modnej stylizacji. 


Dodatkiem jest saszetka szamponu do włosów Floslek z serii Elestabion S. 


Jak Wasze wrażenia po otwarciu październikowego ShinyBox? 

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Ja go nie zamawiam, ale ta zawartość chyba by mi sie nie spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irytujące jest potraktowanie saszetki jako produktu pełnowymiarowego.. ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dosyc was wszystkich durynch blogerek !nie dosc ze za darmo wszystko dostajecie to ciagle wszystko wam nie pasuje ! Kochana komentarz nie do Ciebie wiec sie nie denerwuj, bo w twoim stanie niemozna,ale do inncyh :) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Jak otworzyłam pudełko i zobaczyłam bransoletki to się zdziwiłam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dosyc was wszystkich durynch blogerek !nie dosc ze za darmo wszystko dostajecie to ciagle wszystko wam nie pasuje ! Kochana komentarz nie do Ciebie wiec sie nie denerwuj, bo w twoim stanie niemozna,ale do inncyh :) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. Bransoletki fajne, takie inne:D płyn do kąpieli ciekawy:> takie połączenie zapachów ciekawe:) akurat na zimę :D Całkiem fajne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej jestem ciekawa jak się spisze: Goldwell - balsam na włosy 60 sekundowy. Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie tylko produkt organique wart uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie akurat październikowe pudełko nie urzekło ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsam do włosów mnie zaciekawił. Z niecierpliwością czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem zawartość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość nie jest zła,ale na kolana również nie powala...

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem źle nie jest :) Dwa produkty sprawiły mi full radości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowe bransoletki wcale do mnie nie przemawiają :/ ale reszta prezentuje się świetnie :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...