17.09.2013

Zoom na włosy, czyli o ich aktualnej pielęgnacji

Dzisiaj opowiem Wam czego aktualnie używam do pielęgnacji włosów. Ostatni wpis o tej tematyce pojawił się w lipcu, więc od tego czasu sporo się u mnie zmieniło. O włosy dbam nadal, choć coraz częściej pozwalam sobie na małe grzeszki typu suszenie ich suszarką. Na szczęście nie widzę żeby ucierpiała przy tym ich kondycja. W czasie ciąży dopadło mnie wzmożone wypadanie, które udało mi się już opanować. Jak zwykle niezawodny okazał się tonik przeciw wypadaniu z serii Receptury Babuszki Agafii. Do mycia używam kilku szamponów na zmianę. Lubię w tym temacie różnorodność, bo moja skóra szybko przyzwyczaja się do danego kosmetyku i po jakimś czasie zaczyna reagować swędzeniem i podrażnieniem. Najczęściej używanym szamponem jest dla mnie nowość, która niedawno pojawiła się u mnie na półce, czyli szampon Natura Siberica Objętość i Nawilżenie. Na zmianę z nim używam szamponu Fructis Goodbay Damage i szamponu do włosów suchych i normalnych marki Olsson. Zdarza mi się sięgnąć również po ziołowe, czarne mydło Agafii choć zdecydowanie częściej służy mi do mycia ciała. Po myciu zawsze sięgam po odżywkę lub maskę. Najczęściej używanymi kosmetykami w ciągu ostatniego czasu były balsamy Planeta Organica, które znakomicie sprawdzają się na moich włosach. Używam na zmianę kilku rodzajów tj. tureckiego i marokańskiego. Lubię sięgać też po balsam na kwiatowym propolisie Receptury Babuszki Agafii i balsam z żeń-szeniem Seboradin. Jeśli chodzi o maski numerem jeden jest dla mnie maska drożdżowa, która niestety dobiła denka i maska z efektem laminowania. Sporadycznie sięgam po Ruską Banię z miodem i leśnymi jagodami i BingoSpa z masłem shea i 5 algami. Od czasu do czasu używam spreju z Gliss Kura z 19 aktywnymi składnikami. Lubię go za to jak wygładza włosy, jednak przy dłuższym stosowaniu trochę je obciąża. Od niedawna testuję też serum na zniszczone końcówki Indola, które znalazło się w sierpniowym ShinyBoxie. Za jakiś czas znowu czeka mnie podcinanie włosów. Planuję skrócić je około 5 cm. 

Aktualny stan włosów



Pozdrawiam!

41 komentarzy:

  1. Są prześliczne. Jak błyszczą <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jakie piękności! <3
    zazdroszczę, włosy cudownie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy nie wyglądają, jakby czekało je podcinanie:) Mają piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końce są już trochę rozdwojone, więc przyda im się taka regeneracja. Kolor na pewno trochę przekłamany przez lampę błyskową ;)

      Usuń
  4. O rajciu, jakie boskie! Zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tonik Babuszki też się sprawdza idealnie ;) piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 I ten błysk .Ughh ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są naprawdę śliczne i taaaakie błyszczące :) Jakiej porowatości są Twoje włosy?

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy, zaczynam regularne olejowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jaka piękna gładka tafla!

    OdpowiedzUsuń
  11. Maskę drożdżową nakładasz na całe włosy czy tylko na skórę głowy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne, marzę o takich! Nie szkoda tych 5 cm? :) Żałuję, że nie można "pożyczać" dodatkowych centymetrów, bo chętnie bym je przyjęła ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkoda :) Włosy mi dosyć szybko rosną, więc zanim się obejrzę będą tej samej długości. Nie zależy mi na bardzo długich włosach, nawet lepiej czuję się w nieco krótszych :)

      Usuń
  13. piękne są, zachwycają jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne masz włoski i ten połysk!

    OdpowiedzUsuń
  15. są śliczne! mooje choć dłuższe nie prezentują się tak dobrze ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie błyszczące*-* i gładkie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczne włosy! Tę wcierkę od Babuszki sama planuję kupić jak mi się Kaminomoto skończy. harf.pl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękny kolor włosów! Zazdroszczę, ponieważ są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twój blog ;)


    Co to na to abyśmy się nawzajem obserwowały ?:)
    Pozdrawiam Alexa
    xoxo kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwacja za obserwację no błagam! W przedszkolu chyba nie jesteśmy ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...