11.09.2013

Zakupy, czyli o kolejnych zdobyczach lumpeksowych i nie tylko

Wczoraj kolejny raz wybrałam się na dostawę do lumpeksu. Tym razem poszłam nieco później, chciałam ominąć natłok ludzi, który jest tuż po otwarciu. Powoli zaczynam uzupełniać też szafę dziecka. Przy okazji bardzo dziękuję Wam za mnóstwo miłych słów pod ostatnim wpisem. 


Sukienka Topshop 9 zł





Spódnica New Look 7 zł 




Sweter Chanelka F&F 8 zł 




Sweter Atmosphere 16 zł






Sweter New Look 8 zł





Pokażę Wam również pierwsze zakupy dla córki. Niestety nie pamiętam cen poszczególnych ubrań. Pajacyki kosztowały w granicach 6 i 7 zł. Kombinezony około 15 zł. 


Pajacyk Coco 






Pajacyk Early Days






Pajacyk Early Days






Pajacyk Next 




Kombinezon Pitter Patter






Kombinezon George 





W sobotę zaszłam na pobliski bazar. Kupiłam tam kolczyki (6 zł) i piżamkę (35 zł)





To byłoby na tyle. Więcej grzechów nie pamiętam, niczego nie żałuję :) 

Pozdrawiam!

62 komentarze:

  1. ależ Ci zazdroszczę tak fajnych lumpeksów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezony są prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze piękne rzeczy upolowałaś :)
    A dla malutkiej to po prostu prze cudowne! jestem zachwycona tymi ciuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ! U mnie jest tylko jeden godny uwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te ubrania, a ciuszki dla dzieciny przesłodkie, kombinezony mają swój urok i wyglądają cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piżama skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne ubrania, zwlaszcza spodniczka :) no i dla malenstwa slodkie ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubranka dla małej absolutnie rozbrajające :) Twoje ciuchy też genialne, ależ Ci zazdroszczę takiego oka i przede wszystkim takiego second handu w okolicy! U mnie nawet jak są fajne ciuchy, to ceny czysto sklepowe :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne zakupy! I te ubranka dla Małej cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne zakupy !

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo super :) Ale bym się wybrała na takie zakupy! A tu i kasy i czasu brak :/

    OdpowiedzUsuń
  12. I znów padam z zazdrości (tej pozytywnej:)), rzeczy dla dzidzi przecudne, też bym nie żałowała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubranka dla córeczki są przeurocze. Szczególnie te detale przy stópkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już Twoja córka wyrośnie z tych pajacyków i słodkiego kombinezonu to z chęcią je od Ciebie odkupię ;-). Co prawda jestem dopiero w 15 tyg. i nawet nie znam jeszcze płci, ale... się zakochałam!!! :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy upolowałaś :)

    ja mam synka 8m-cy, czasem tez mu coś kupię,ale jak widze te różowe sukieneczki, słodkie kokardki.. ech :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza sukienka i spódniczka urzekły mnie najbardziej ! Ot taki sentyment do cieplych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciuszki dla coreczki przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  18. o rany
    prosze załatw mi taka piżamke

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tych wszystkich lumpeksowych zdobyczy, wszystko mi sie podoba z każdego Twojego postu!:) A rzeczy dla dzidzi prześliczne!!!!!!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. najpiękniejsze te najmniejsze, słodziaki takie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja dawno nie byłam w SH! Jutro koniecznie idę! :)
    Dziecięce ubranka są takie słodziachne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie słodkie te malutkie ciuszki :)
    Twoje zakupy też były udane :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale słodkie ubranka, dla dziewczynek jest pełno rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaaakie śliczne rzeczy dla dzidziusia :)!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej ta sukienka skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zakupy, a piżamka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczna ta piżamka :) sama bym taką kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczne rzeczy i te dla bobaska równeiż:) ostatnie zdanie mi sie podoba "Więcej grzechów nie pamietam, niczego nie żałuję!"

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne ubrania :) A te kombinezony i pajacyki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. za sweterkami to i ja muszę się rozejrzeć bo coraz chłodniej a nie mam takich nieco luźniejszych. A zakupy dla córci bosskie :D Sama wybieram się w sobotę do Lublina i tez troszkę poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna ta pierwsza sukienka, sama bym taką chciała, nawet więcej niż 9 zł mogłabym zapłacić :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie masz oko do lumpeksowych łowów, większość baaaardzo chciałabym widzieć w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica piękna, a te ciuszki dla dziecka są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. spódnica i dziecięce ciuszki po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczy dla malutkiej super! Moja rada - jak chcesz kupić dla niej jakieś ciuszki, które niekoniecznie muszą być prima sort (np. takie "po domu' czy pajace do spania) to polecam iść w sobotę na -50%, ja zawsze coś wyszperałam a wtedy płaciłam po 2-5 zł za sztukę ;)
    swetry super, ja się wybieram do tego nowego co w dawnym belamo otworzyli, miałyśmy iść dziś ale mała mi się pochorowała :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję córeczki! ;*
    Śliczne ubrania. A dla córci kupowałaś w sh czy w sklepie? Wyglądają na nieużywane ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne te pajacyki i kombinezony! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne ubrania :) Ohhh gdyby mi raz się udało znaleźć takie cudeńka.! Ale niestety słabo mi to wychodzi :(

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne te ubranka dla córki i jaki świetny stan. Pamiętam jak ja tak szalałam dla mojej Julki i już mi tego brakuje :) Będziesz miała małą księżniczkę !

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódnica New Look jest cuuudowna ♥♥
    Ubranka w lumpeksie dla dzieci są idealne, bo na ogół trafia się na te w dobrym stanie, dzieci szybko wyrastają z ubranek i jest w czym wybierać ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello, Przyłącz się do grona Polskich Blogów Kobiecych na Świecie. Znajdziesz tutaj spis blogów z różnych zakątków świata pisanych po polsku. Główne wątki to moda, uroda, gotowanie, podróże, książki i wszystkie bardzo ważne babskie sprawy Zapraszam serdecznie  KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie cudne ciuszki dla dzieciuszka.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne ubranka dla dzidzi :D

    OdpowiedzUsuń
  44. W lumpach są genialne rzeczy dla dzieci, często wcale niezniszczone. I nie tylko różowe, jak w "normalnych" sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie jedna chciała by mieć taki sklep obok swego domu :)Zakupy REWELACJA
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Już od jakiegoś czasu śledzę Twoje lumpeksowe łowy i jestem pełna podziwu dla jakości i CEN ubrań jakie wynajdujesz ! Widać że lubisz ubrać się modnie i za grosze ;) może dlatego spodoba Ci się moja stronka, zapraszam https://www.facebook.com/pages/Moda-za-grosze/564317486966178 ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę fajne rzeczy ma ten SH. U mnie jest kilka ciekawych ale nie często uda mi się coś tak fajnego upolować....

    OdpowiedzUsuń
  48. Super rzeczy :)
    Zapraszam do siebie (:
    Ja na pewno będę wpadac (;

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zakupy! Ja osobiście nie mam zbyt wiele czasu na łażenie i przebieranie, dlatego zakupy robię przez Internet. Ciekawy sklep z używanymi, firmowymi ubraniami znajduje się na przykład pod tym adresem: www.szafaolico.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...