06.09.2013

Nowości z ostatniego miesiąca: Natura Siberica, The Body Shop, Babydream, Rimmel, ShinyBox

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które kupiłam, jak i dostałam w ciągu ostatniego miesiąca. Pierwszy zakup to szampon Natura Siberica Objętość i Nawilżenie, który zdążyłam już użyć i póki co jestem zachwycona efektem. Podobnie jak inne szampony NS nie podrażnia skóry głowy, a włosy są po nim gładkie i nawilżone. Jakiś czas temu otrzymałam masło do ciała o pięknym zapachu miodu za sprawą akcji organizowanej na fb marki The Body Shop. Masło jest już w trakcie testowania, więc niebawem będziecie mogły poczytać o nim nieco więcej. Wybrałam się też do Rossmannia i kupiłam po raz kolejny olejek do pielęgnacji ciała kobiet w ciąży od Babydream. Przyszła mi również przesyłka od Rimmela, w której znalazły się dwa produkty z nowej serii Retro Glam. Pierwszym z nich jest tusz do rzęs Scandaleyes Retro Glam o ciekawej szczoteczce w formie klepsydry. Drugi to eyeliner Scandaleyes Micro Eyeliner

Natura Siberica - szampon Objętość i Nawilżenie
Szampon na bazie cedrowego ekstraktu i dzikiej róży dahurskiej. Chroni włosy przed utratą wilgoci, dodaje im blasku i nadaje objętości. Ekstrakt z róży dahurskiej i kosolimby napełnia włosy siłą, nawilża je i nadaje wspaniały naturalny wygląd i blask.Duża zawartość witaminy C w róży dahurskiej chroni włosy przed wysuszeniem.

The Body Shop - masło do ciała o zapachu miodu
Dawka intensywnego, 48-godzinnego, czekoladowego nawilżenia o luksusowym zapachu. Idealne, dla osób szukających długotrwałego, głębokiego nawilżenia.

Babydream - olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży
Pomaga zapobiegać rozstępom, zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, makadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E, nie zawiera olejów mineralnych, barwników i konserwantów. Olejek perfumowany, nie zawiera alergenów. Produkt przebadamy dermatologicznie.

Rimmel - maskara Scandaleyes Retro Glam
Czas na optycznie większe oczy i efekt sztucznych rzęs.
Lata 60 powracają w pełnym rozkwicie z pełniejszym i szeroko otwartym spojrzeniem. Z zaokrągleniami w odpowiednich miejscach, szczoteczka maskary Retro Glam w kształcie klepsydry przypominająca linię rzęs, podnosi je i nadając im odważnego looku szeroko otwartych oczu. Unikalny kształt szczoteczki został tak zaprojektowany, aby uchwycić nawet najmniejsze rzęsy, zapewniając im wyjątkową objętość bez irytujących grudek. Tajemnica maskary Scandaleyes Retro Glam to połączenie najnowszej szczoteczki z formułą, która idealnie z nią współgra.

Rimmel - eyeliner Scandaleyes Micro Eyeliner
Nowy eyeliner Micro nada twojemu spojrzeniu, jeszcze więcej kobiecości. Sekretem tego produktu jest ultra cienkiaplikator, który pod pełną kontrolą pozwala narysować bardzo precyzyjną i cienką kreskę.

Otrzymałam również sierpniowy Shinybox, który zawierał aż 5 pełnowymiarowych produktów + jedna próbka. W tym miesiącu jestem pozytywnie zaskoczona jego zawartością. Jest to jedno z lepszych pudełek, które miałam okazję testować. 



Indola - serum na zniszczone końcówki włosów - produkt pełnowymiarowy - 39 zł / 50 ml
Zamyka końcówki włosów i nabłyszcza je. Receptura zawiera kompleks trzech cennych olejków: arganowego, marula oraz olejku z oliwek, które nadają włosom gładkości i lustrzany połysk. Zmniejsza ilość rozdwojonych końcówek nawet do 100%.

Bielenda - płyn micelarny do mycia i demakijażu 3 w 1 - produkt pełnowymiarowy - 13 zł / 200 ml
Nawilżający płyn micelarny Esencja Młodości 3w1 szybko, starannie i niezwykle skutecznie oczyszcza skórę, usuwa makijaż i nadmiar sebum. Zwęża i zamyka pory, zapobiega powstawaniu wyprysków, łagodzi podrażnienia. Jest bezpieczny dla skóry wrażliwe. 

Dermedic - maska nawadniająca Hydrain 3 Hialuro - produkt pełnowymiarowy - 25 zł / 50 g
Intensywnie nawilża nawet wyjątkowo wysuszoną skórę. Dzięki skoncentrowanej ilości składników aktywnych stanowi ratunek dla skóry odwodnionej. Nie zatyka porów. 

Marion - koncentrat antycellulitowy chłodzący - produkt pełnowymiarowy - 13 zł / 5 x 6,5 ml
Formuła antycellulitowa zawierająca składniki aktywne,pomagające zwalczyć cellulit i redukować tkankę tłuszczową. Pięciodniowa kuracja w postaci termoaktywnego koncentratu jest wsparciem dla osób mających problem z "pomarańczową skórką" na udach, pośladkach i brzuchu. 

DeBa BIO Vital - odżywczy krem do pielęgnacji dłoni i paznokci - produkt pełnowymiarowy - 12 zł / 75 ml
Skutecznie regeneruje, odżywia i nawilża skórę. Naturalne składniki zawarte w kremie tworzą filtr ochronny skóry dłoni nadając poczucie gładkości. Reguluje równowagę wodno-lipidową skóry i poprawia jej elastyczność. 

Bio Plasis - organiczny peeling do każdego rodzaju cery - próbka - 45 zł / 60 ml.
Organiczny peeling z certyfikatem ECO-BIO delikatnie oczyszcza cerę oraz przygotowuje do kolejnych zabiegów pielęgnacyjnych. Skóra staje się miękka, przyjemna w dotyku i pełna naturalnej witalności. Wyróżnia się zniewalającym aromatem olejków eterycznych. 

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Miałam masło do ciała o TBS ale mango : ) uwielbiam je..bardzo ładnie nawilża : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też świetnie nawilża i jak ładnie pachnie <3

      Usuń
  2. Babydream - olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży nie moge go upolowac :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez jakiś czas i u mnie go nie było. Ostatnio były pełne półki, więc to jakieś chwilowe braki.

      Patrzysz na półce z balsamami do ciała?

      Usuń
  3. właśnie widziałam nowy shiny box,zazdroszczę:))
    to masełko jest bardzo popularne na wszystkich blogach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo dziewczyn załapało się do testowania :) Szkoda tylko, że taka mała pojemność :( Bardzo przyjemnie mi się go używa, ale pełnowymiarowe opakowanie trochę kosztuje :/

      Usuń
  4. o masce z Dermedica napisz więcej koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tych tuszy z Rimmela - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy firmy DeBa widziałam ostatnio w starej, dobrej Biedronce za całe 4,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też widziałam w biedronce nie wiem czy to stała oferta czy tylko limitowana

      Usuń
  7. Też mam to masełko z TBS, używam go głównie do rąk, 50ml to stanowczo za mało..

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu kupiś sobie olejek Babydream :)
    Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten szampon, właśnie mi się zresztą kończy i też bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten płyn do kąpieli Babydream:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wkońcu skusić się na ten olejek z rossa bo wiele dobrego o nim przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mnie kusi BDFM kiedyś miałam starą wersją i ją ubóstwiałam, ciekawa jestem jak ta nowa wersja sie spisuje. Cudowne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę w rossmannie odnaleźć babydream fur mama! i juz sie przerazilam ze go nie ma ;< no ale nic musze szukac dalej!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon Natura Siberica i olejek babydream są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno, po skończeniu wszystkich moich olejków do ciała, kupię ten Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuszą mnie produkty Natura Siberica :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten krem nie kosztuje 12 zł. Kupiłam ostatnio w Biedronce za 4,czy 5zł;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie widziałam go dzisiaj w Biedronce :O Wzięłam jeszcze jedno opakowanie, za taką cenę grzech nie skorzystać.

      Usuń
  19. ten tusz Rimmela chce wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Babydream - olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży używam do olejowania włosów. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...