09.09.2013

Modnie i wygodnie, czyli o kilku ciążowych zestawach

Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami kilkoma zestawami pod którymi skrywam 8 miesięczny brzuszek. Każdy z nich łączy jeden wspólny element - legginsy. Jak dla mnie są one jedną z wygodniejszych części garderoby. Lubię nosić je z dłuższymi swetrami, tunikami i marynarkami.  Nie chciałam inwestować w typowo ciążowe ubrania. Mam wrażenie, że większość dodatkowych kilogramów zgromadziło się na brzuchu. Znaczna część ubrań pochodzi z lumpeksu. Pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć, więc musicie mi wybaczyć za ich kiepską jakość. 

Zestaw 1 

Marynarka Topshop sh
Tunika New Look sh
Legginsy no name
Apaszka e-vie sh
Torebka Bagitali sh




Zestaw 2

Sweter George sh
Tunika New Look sh
Legginsy no name
Torebka Bagitali sh



Zestaw 3

Sweter Jane Norman sh
Legginsy no name 
Torebka Bagitali sh



Zestaw 4 

Sweter Marks & Spencer sh
Legginsy no name
Torebka Bagitali sh




Zestaw 5 

Sweter F&F sh
Legginsy no name



Zestaw 6 

Tunika no name
Legginsy no name
Torebka Atmosphere sh



Pozdrawiam!

96 komentarzy:

  1. ładne outfity :) gratuluję brzuszka i pięknie wyglądasz. chciałabym, żeby wszystkie mamy tak się prezentowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak stoisz przodem to praktycznie nie widać, że cokolwiek Ci przybyło, inna sprawa jak lekko złapie profil ^^ Wyglądasz przepięknie i jak Ci włosy dużo urosły od tego jak ostatnio oglądałam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaki masz już duży brzuszek :) ślicznie wyglądasz w każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Brzuch rośnie jak na drożdżach :P

      Usuń
  4. Pierwsze dwa zestawy sa fenomenalne! Wygladasz w nich olsniewajaco. Reszta mi sie podoba, ale nie az tak jak 1 i 2.

    Ja rowniez nie powiedzialabym ze jestes w ciazy gdybys nie odwrocila sie lekko bokiem. Wygladasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie:)
    Każdy zestaw mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jak zawsze :). Pierwszy i drugi zestaw są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. matko, ale zCiebie szczęściara, nie tyjesz w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam przytyłam :P Chyba od początku ciąży mam jakieś 7 kg na plusie, ale po ubraniach widzę że chyba tylko na brzuchu i biuście się to skumulowało.

      Usuń
  8. pięknie wyglądasz :)
    8 miesiąc? Bosz, jakaś Ty szczuplutka :))))
    Życzę wszystkiego najlepszego dla Ciebie i maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka z pierwszego zestawu jest boska. Wyglądasz świetnie, widać że promieniejesz ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Strasznie jestem z niej zadowolona. To chyba mój pierwszy łup lumpeksowy z tego co pamiętam :)

      Usuń
  10. 8 miesiac? A dopiero co napisalas ta nowine. Czas szybko leci. Pieknie wygladasz, obstawiam chlopaka :)bo nic nie przytylas. Ładne zestawy. Nie trzeba wcale inwestowac w niewiadomo jakie ciazowe ubrania, zeby ladnie wygladac i czuc sie komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie tez sie zdziwilam ze to juz 8 miesiac :D czas szybko leci, albo o ciazy napisalas nam w miare pozno? :) Moja kolezanka do 6 miesiaca NIC nie przytyla w brzuchu.. to bylo zaskoczenie gdzie po trzech miesiacach zaczela rodzic :)

      Pieknie wygladasz, zestawy 1,3,4 moja ulubione :)

      Usuń
    2. Dzięki :*

      PTysiowa pudło :P Będzie dziewczynka :) O ile lekarz się nie pomylił :P

      Usuń
  11. We wszystkim pięknie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ecch... gdybym ja tak w ciąży pięknie wyglądała ;) zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak było :) Każda kobieta w ciąży jest piękna! Dzięki :*

      Usuń
  13. ale pięknie wyglądasz i jaka figurka :) mój ulubiony zestaw to nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz niesamowicie kobieco z brzuszkiem,gratuluję i życzę szczęśliwego rozwiązaniato już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie:) Ciąża wyraźnie Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Ty pięknie wyglądasz, ciąża jak najbardziej Ci służy ;*


    Zapraszam do mnie na konkurs z preska :)

    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja Droga, wyglądasz olśniewająco! życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie, w niebieskim, siwym i sweterku pomarańczowym jest Ci cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy zestaw przypadł mi do gustu, jesteś cudowna! Żeby każda Mama była tak piękna, zadbana i UŚMIECHNIĘTA!

    OdpowiedzUsuń
  20. oprócz ostatnich dwóch "stylizacji" ;) wg mnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz :) ja nie mam szczęścia do zakupów w sh, za to Ty zawsze pokazujesz jakieś perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To po części zasługa dobrego lumpeksu :)

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się sweter z zestawu 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie są świetne, jednak najbardziej urzekł mnie koralowy sweterek :) mogę wiedzieć w jakim prograie zrobiłaś okrągłe powitanie, to na samej górze w lewej kolumnie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. promieniejesz! wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześlicznie wyglądasz! Można w ciąży wyglądać pięknie i elegancko, jesteś tego dowodem ;)
    Duuuużo zdrówka dla Was!
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak pięknie wyglądasz :)
    Zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. WoooW! chciałabym wyglądać w ciąży tak jak ty !
    brzuszek masz duży, fajniutki a wygląda jakbyś miała doczepiony - chodzi mi o to, że nie widac żebyć przytyła nic a nic. Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz, promieniejesz :)

    najbardziej spodobały mi się opcje ze sweterkami: tym we wzory, czerwonym i niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie wyglądasz! Brzuszek rośnie, a nogi nadal jak u modelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz cudownie... Zestawy fajne, ale chyba we wszystkim wyglądałabyś równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz tak promiennie, że aż sama buzia się uśmiecha:) Zestawy kapitalne, wszystkie przyszłe mamy powinny tak wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne zestawy i Ty w nich wyglądasz mega kobieco :)

    A swetry z chęcią bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz w pomarańczowym sweterku, zwłaszcza z brzuszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. szczerze wygladasz rewelacyjnie,podczas ogladania zdjęc usmiechnelam się do monitora, az musialam Ci to napisac :))) pozytywnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz piękny brzuszek! Gratuluję. ;)


    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz prześlicznie i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zestawy i pomysł :) Ubrania ciążowe po ciąży wyszłyby z użytku, a tak ubrania ci zostaną :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zestawy! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Takiej ciążowej figury i formy zazdroszczą Ci chyba wszystkie przyszłe mamy :) Także nie widzę sensu w kupowaniu odpowiednich ciążowych ubrań, a legginsy wydają się być najwygodniejsze, zresztą będzie można użyć je także kiedy maluszek będzie już na świecie. Życzę Ci powodzenia i ślicznego, zdrowego maluszka :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam patrzeć na piękne i zadbane kobiety w ciąży. Nie rozumiem dlaczego niektóre dziewczyny zupełnie odpuszczają, nie malują się, ubierają byle jak i jedzą więcej niż potrzeba przez co potem musza miesiącami zrzucać zbędne kilogramy. Pokazałaś właśnie, że można wyglądać przecudnie, elegancko i z klasą. Kobiecość w każdym calu!:)
    Życzę wszystkiego dobrego, szybkiego porodu;) i zdrowego ślicznego maluszka:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz dobry sh obok siebie. Ja szukałam w kilku i trafiłam tylko jeden fajny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  42. Kwitnąco wyglądasz! Na zdjęciach przodem kilogramów w ogóle nie widać. Ciąża sprzyja :) A zestawy świetne, wygodne, eleganckie i kobiece.
    Ja to w ciąży aż popuchłam i wyglądałam jak baryłka :P

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie wyglądasz! a będzie chłopiec czy dziewczynka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie :) Ja tez stawiam teraz na legginsy a ostatnio kupiłam jegginsy na te chłodniejsze dni i jestem strasznie zadowolona, że mogę znów wbić się w dżiny :)
    U Ciebie brzuszek chyba nieco mniejszy niż mój ;) Na buzi wyglądasz przepięknie- służy Ci stan ciążowy :))

    OdpowiedzUsuń
  45. elegancko i wygodnie :) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz pięknie, najbardziej podoba mi się sweter J. Norman :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie ma co inwestować w ubrania ciążowe, które do tanich nie należą i nie ukrywajmy- zazwyczaj są paskudne. Wyglądasz ładnie, modnie i schludnie :) Dawno nie widziałam tak ślicznej przyszłej mamy :) Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz:) Marzy mi się taka figura w ciąży;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześlicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądasz:)) Świetne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne zestawy, uroczo Ci z brzuszkiem :) życzę dobrego rozwiązania :)

    Zapraszam Cię na konkurs, w którym możesz wygrać portret wykonany przez profesjonalistę! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglądasz niesamowicie z brzuszkiem! ;) dużo zdrówka dla dzidzi i rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkie piękne! :) marynarka genialna! chyba muszę zacząć chodzić po sh;) może takie fajne rzeczy wynajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  54. ale rewelacyjnie wyglądasz! nic tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Powtórzę się - wyglądasz prze-cu-do-wnie! Promieniejesz wręcz ;) Już 8 miesiąc? Ależ szybko zleciało! Po rozwiązaniu daj znać, umówimy się na spacerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. piękny brzuszek i super ciuszki - pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznie wyglądasz:) pozdrawiam :)
    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Naprawdę ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  60. jak ślicznie wyglądasz w ciąży! tak promiennie i.. szczupło:) Marzy mi się taka figura w ciąży

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...