16.09.2013

Lash Accelerator Endless, czyli o tuszu do rzęs od Rimmel

Dzisiaj mam dla Was recenzję tuszu do rzęs Lash Accelerator Endless marki Rimmel. Według zapewnień producenta ma on za zadanie wydłużyć i wzmocnić Nasze rzęsy. Tusze są kategorią kosmetyków, którą lubię testować najbardziej. Tylko w nielicznych przypadkach zdarza się, że sięgam po dany produkt powtórnie. Najbardziej lubię tusze mocno wydłużające, które dają wyrazisty efekt. Tusz Rimmel ma swoje lepsze i gorsze dni, jednego potrafi wyglądać cudownie, a innego mnie rozczarowuje. Zapraszam Was do recenzji. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Dzięki nowej, unikalnej formule oraz szczoteczce, wydłuża rzęsy do granic możliwości. Formuła z mikro włóknami oraz idealnie chwytająca rzęsy szczoteczka, wydłuża je powodując natychmiastowy efekt WOW. Rzęsy w mgnieniu oka wyglądają o 99% dłuższe. Dzięki wyjątkowemu połączeniu ekskluzywnego kompleksu Grow-Lash, przy regularnym stosowaniu po 30 dniach, rzęsy są dłuższe nawet o 127%.




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Tusz możemy kupić m.in. w Rossmannie w cenie około 30 zł. 

Moja opinia                                                                                                                                      

Tusz ma swoje zalety i wady, choć z przewagą tych pierwszych. Podoba mi się to jak wydłuża rzęsy już przy pierwszej warstwie. Można uzyskać nim ciekawy i dość mocny efekt. Opakowanie przykuwa uwagę. Podoba mi się kolorystyka, która z pewnością zachęca do zakupu. Konsystencja jest odpowiednia. Tusz nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Bez problemu możemy nałożyć kilka warstw. Szczoteczka jest silikonowa, czyli taka, jaką lubię najbardziej. Tusz ładnie wydłuża rzęsy, delikatnie je pogrubia, ale zdarza mu się posklejać. Nie zawsze niestety wygląda na moich rzęsach dobrze. Jednego dnia potrafię wyczarować nim cuda, innego wręcz odwrotnie. Co do trwałości nie mam zastrzeżeń. Nie osypuje się i nie znika w ciągu dnia. Produkt godny polecenia. Nie jest moim ulubieńcem, nie wiem czy zdecydowałabym się ponownie na jego zakup. Mimo to warto go wypróbować. 

Plusy:
- dobrze wydłuża rzęsy
- delikatnie je pogrubia i podkręca
- mocny, czarny kolor
- odpowiednia konsystencja
- wygodna, silikonowa szczoteczka
- trwałość bez zastrzeżeń

Minusy:
- zdarza mu się posklejać

Rzęsy bez tuszu


Rzęsy z tuszem





Ocena: 3+/5

Używałyście? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? 

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. piękny efekt daje na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo lubię :)
    W ogóle ostatnio trafiam na spoko tusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten ból, mam ten sam problem z moim tuszem, raz go kocham a raz nienawidzę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze już sama nie wiem, mam na niego ochotę...ale czegoś mi w nim brakuje :/ Efekt niby ok, ale szalu chyba nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będzie na promocji to może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba jednak nie dla moich rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo ładnie ;) delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam , ale efekt mnie nie do końca przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu się z nim rozprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam się z tym tuszem, chociaż rzeczywiście zdarza mu się czasem sklejanie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. o to może sęskusze na naieg ,bo jego brat nie działa i zapraszam do recenzji brata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'zdarza mu się posklejać' a mi się niestety wydaje, że skleja na maxa, chyba, że ktoś lubi takie grube 'pały' ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że niestety trochę skleja :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajną ma szczoteczkę :) Szczerze to nawet o nim nie słyszałam, widziałam inne Lash Acceleratory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...