01.08.2013

Małe zakupy + paczka od Cleanic

Przy okazji pobytu w Rossmannie i pobliskiej drogerii skusiłam się na zakup kilku produktów. W Rossmannie do koszyka wpadła odżywka w spreju Gliss Kur, która aktualnie jest w promocji (9,99 zł). Kiedyś używałam regularnie na zmianę różnych wersji i byłam z nich zadowolona. Odżywka ułatwiała rozczesywanie i przyzwoicie wygładzała włosy. Fajnie sprawdza się wtedy, kiedy nie mamy czasu na nakładanie odżywek do spłukiwania. Kolejny zakup to ulubiony samoopalacz w spreju Sun Ozon. Używam go regularnie od dłuższego czasu zarówno na ciało jak i skórę twarzy. W osiedlowej drogerii kupiłam błyszczyk Vipery Sweet & Wet w ciekawym kolorze zgaszonego różu. Całkiem przyzwoity produkt, który posłuży mi do makijażu dziennego. 

Kilka dni temu odwiedził mnie kurier z paczką od marki Cleanic. Znalazło się w niej 8 produktów, gdzie każdy z nich jest dla mnie nowością. 


Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak blyszczyk bedzie sie spisywal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez mgiełki glis kur nie umiałabym żyć, gratuluję paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na ile wystarcza taki samoopalacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczuszka cieszy samym wyglądem i pięknym opakowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam tej czarnej odżywki, teraz mam różową :) Odkręciłam i powąchałam to mi się zrobiło słabo - mdlący jakiś ten smrodek... a po spsikaniu włosów zmienia się w cudny, świeży zapach, kojarzy mi się z dobrymi kosmetykami, nie wiem jak to wyjaśnić, ale pachnie ślicznie i utrzymuje się ten zapach długo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakis czas temu tez otrzeymalam paczke od cleanic. Od tego czasu uwielbiam rozany plyn do higieny intymnej. Te duze kwadratowe platki tez sa numer1. nie kupuje juz nic innego

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te odżywki Glisskur, zużyłam ostatnio dwie butle tej wersji z jedwabiem, muszę o niej napisać osobną notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę muszę kupić ten samoopalacz, mam z lirene, ale mnie nie zadowala, a 2 x droższy, gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy i miłego testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta paczka od Cleanic, w sam raz na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować ten samoopalacz.

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mam uwielbia te chusteczki do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię samoopalacze Sun Ozon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te odżywki w sprayu z Gliss Kura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odżywki z Gliss Kur w sprayu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam odżywkę do włosów i u mnie niestety się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie ten spray Sun Ozon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sun Ozon zaskupiłam pierwszy raz i testuję :) tyle pozytywnych opinii, że musi sie udac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W którym jesteś już tc? Zrób kiedyś posta o ciąży :) Miło się takie czyta :D
    Pozdrawiam i zdrówka życzę :*
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. same dobroci :) super paczka

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nigdy nie miałam nic z Gliss Kur. O.o

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą odżywkę z gliss kura :). Podobno lepsza jest czarna, ale na tą też nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten samoopalacz aplikujesz na brzuszek?? Też jestem w ciąży i już tyle naczytałam się o samoopalaczach, że ogłupiałam :/

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na recenzję błyszczyka:) podoba mi się ta paczuszka od Cleanic:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...