27.08.2013

Lumpeksowe nowości

Dzisiaj mam dla Was zaległy wpis, który powinien pojawić się w zeszłym tygodniu. Niestety ze względu na brak Internetu nie mogłam podzielić się z Wami moimi lumpeksowymi zakupami, które poczyniłam w ubiegły wtorek. Zakupy uznaję za udane. Bluzka z baskinką pewnie posłuży mi dopiero po okresie ciąży, za to sweter będzie idealny na ten czas. Jest niesamowicie miękki i ciepły. Powoli uzupełniam szafę o jesiennie i zimowe ubrania. Teraz celem jest czarna ramoneska i czarne czółenka na niskim obcasie. 

Bluzka z baskinką Atmosphere 8 zł


Bluzka Luxe 11 zł


Sweter Marks & Spencer 9 zł


Apaszka 3 zł


Pozdrawiam!

103 komentarze:

  1. ale siwtna apaszka . ta bym tez kupila odrazu. ja bylam tez na lumpch. u mnie na sportowo. zdjecia na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z baskinką jest urocza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Niestety póki co musi poleżeć, bo w połączeniu ze sporym brzuszkiem nie wygląda za ciekawie ;)

      Usuń
  3. Ten sweterek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj,zazdroszczę Ci takiego SH - śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ciuszki:) Też musze się wybrać na jakieś łowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek. Masz oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne, a powiedz Ty kupujesz na wagę, czy masz sklep z tak nisko wycenionymi świetnymi ciuchami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ubrania są wycenione. Ceny w tym lumpeksie są różne. Ja zazwyczaj biorę te niżej wycenione. Dużo jest też ubrań za ponad 20, 30 zł - zazwyczaj są to sukienki i płaszcze. Bluzki, spodnie, spódnice, swetry to na ogół ceny od 5-20 zł.

      Usuń
  8. Ale przesłodkie bluzeczki! ♥ :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze wyhaczysz cos fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym lumpeksie nie trudno o fajne rzeczy, zwłaszcza jeśli pójdzie się w dzień dostawy :)

      Usuń
  10. Aż nie chce się wierzyć, że to z lumpeksu! ;OOOOO
    zazdroszczę sokolego oka!:D

    Ps. Dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz w lumpeksach można znaleźć naprawdę świetne ciuchy <3 Dzięki :)

      Usuń
  11. Sweterek i apaszka świetne - zresztą Twoje łupy zawsze są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie myślałaś może o wyprzedaży z szafy? Masz tyle tajnych ciuszków:-) nie chcesz się podzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie myślałam, może za jakiś czas. Musiałabym przejrzeć szafę i zobaczyć czy jest sens robić wyprzedaż. Teraz w ciąży nawet nie wiem co jest na mnie dobre, a co nie :P

      Usuń
  13. śliczna bluzeczka, lubię baskinki, apaszka też jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zawsze pełna podziwu patrząc na Twoje lumpeksowe zdobycze :)
    szczerze zazdroszczę i takiego sklepu i takich zakupów,
    Pozdrawiam,
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy upolowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek ma przepiękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że udane zakupy! Mnie też przybyło do szafy kilka ciuszków z sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne zdobycze! Zwłaszcza militarne spodnie mi się podobają <3

      Usuń
  18. Jak zawsze złowiłaś same perełki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek to prawdziwa perełka:) teraz właśnie plecenia i czerwień ma być w jesiennej modzie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne łupy. Podoba mi się przede wszystkim sweter.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne ciuchy i świetny blog :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudne perełki :)
    Sweterek mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie świetne rzeczy ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oj cudne zakupy, aż mam ochotę iść do sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co czekasz :)) Zwłaszcza jeśli masz jakiś sprawdzony w okolicy :)

      Usuń
  25. Świetne zakupy - dosłownie wszystko mi się podoba:) Ja się jutro wybieram na zakupy i mam nadzieję, że będą równie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza bluzka jest cudna, ukradłabym Ci ją!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko takie ladne, urocze, po prostu sliczne i w moim stylu :D
    u mnie w miescie niestety lumpeks sie zaczal cenic i nie ma roznicy czy kupie w sklepie czy w lumpeksie :/ a w innym sa same szmaty za kilka zl/kg :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No niestety niektóre lumpeksy stanowczo przesadzają z cenami :/ u mnie też ceny poszły w górę jak zaczął być popularny.

      Usuń
  29. Super ciuchy, Ty to zawsze coś fajnego znajdziesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie była w ciąży pewnie byłoby łatwiej. Ostatnio bardzo duże dostawy są, ale niestety nie ma siły wszystkiego przejrzeć :/

      Usuń
  30. powiedz mi proszę czy podkłady annabelle minerals nadają się na imprezę weselną?to nie mój ślub ale pierwszy raz sama chę sie umalować i zastanawiam sie nad kupnem minerałków-podkładu kryjącego.Widziałam,że na swoim ślubnym makijażu użyłaś podkładu płynnego,w takim razie on lepiej się sprawuje?jaki fixer polecasz który nie jest zbytnio drogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie minerały w formie podkładu w ogóle się nie sprawdziły :/ Mineralne róże uwielbiam, ale podkładom mówię stanowcze nie. Moja skóra po prostu nie toleruje sypkich podkładów. Annabelle mocno podkreślały pory, nie kryły jakoś rewelacyjnie no i czułam że mam je na twarzy. Skóra była obciążona, przesuszona mimo że nie nakładałam dużo. Do makijażu ślubnego użyłam Revlona. Kupuję go od kilku lat i u mnie sprawdza się bez zarzutu. Mam zamiar zainwestować jeszcze w Estee Lauder Double Wear i używać go na większe wyjścia. Co do fixerów podobno najlepsze są z Kryolan, ale sama nie używałam, więc trudno mi się wypowiedzieć.

      Usuń
  31. Świetne zakupy, najbardziej podobają mi się te dwie pierwsze bluzeczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam swetry kupowane z lumpkach - za grosze mozna dostać ciuch z naprawdę super materiału, który w sieciówce kosztuje ponad 100 zł. pierwsza bluzeczka też cudna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...