12.08.2013

L'Oréal Ideal Soft, czyli o oczyszczającym płynie micelarnym

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją świetnego produktu do demakijażu marki L'Oréal. Płyn micelarny Ideal Soft przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej. Jest to produkt bezzapachowy i hipoalergiczny. Właściwa pielęgnacja twarzy ma dla mnie kluczowe znaczenie. Wielokrotnie pisałam Wam, że jestem ogromną fanką minimalizmu, dlatego na ogół sięgam po kosmetyki uniwersalne, które pomogą usunąć mi zarówno makijaż twarzy jak i oczu za jednym pociągnięciem. Nie lubię marnować czasu na oddzielne zmywanie kilkoma produktami różnych partii twarzy. Oczyszczający płyn micelarny L'Oréal stał się moim ulubieńcem obok kultowego płynu z Biedronki czy Bourjois. Wszystkie te płyny wyróżnia skuteczność i łagodność.


Obietnice producenta                                                                                                                    

Oczyszczający Płyn Micelarny Ideal Soft to minimalistyczna, hipoalergiczna formuła, zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu, bez konieczności spłukiwania i pocierania, `Technologia łagodności`„łagodzi” suchą skórę, przywraca jej optymalny komfort i miękkość. Płyn micelarny szybko usuwa makijaż, działając jak oczyszczający magnes na powierzchni skóry. Usuwa nadmiar sebum i zanieczyszczenia, nie roznosząc ich po twarzy. Skóra jest gładka, odświeżona i stonizowana. Nie zawiera alkoholu. Bezzapachowy. Hipoalergiczny. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Płyn możemy kupić m.in. w Rossmannie i Naturze w cenie około 15zł / 200ml. 

Skład                                                                                                                                                  

Aqua (Water) (woda), Hexylene Glycol (konserwant), Glycerin (gliceryna), Poloxamer 184 (substancja myjąca), Disodium Cocoamphodiacetate (substancja myjąca), Disodium EDTA (stabilizator), Polyaminopropyl Biguanide (konserwant).

Moja opinia                                                                                                                                      

Pierwszy raz mam styczność z tym płynem do demakijażu. Przeważnie wybierałam Bourjois lub tańszy, a równie skuteczny płyn BeBeauty z Biedronki. Płyn micelarny L'Oréal okazał się godnym konkurentem. Świetnie radzi sobie ze zmywaniem makijażu oczy jak i twarzy, a przy tym jest bardzo łagodny dla skóry. Opakowanie to podłużna, plastikowa buteleczka o pojemności 200 ml. Otwór butelki wylewa dość dużą ilość produktu. Konsystencja jak przystało na płyn lejąca, wodnista. Produkt jest średnio wydajny. Sięgam po niego niemal codziennie od końca lipca i przez ten czas udało mi się zużyć prawie połowę buteleczki. Zapach jest neutralny, praktycznie niewyczuwalny podczas aplikacji. Działanie jest jak najbardziej zgodne z tym, co obiecuje nam producent. Płyn dokładnie usuwa makijaż, jest łagodny, nie podrażnia wrażliwej skóry ani oczu. Dodatkowo nie wysusza, nie powoduje uczucia ściągnięcia. Skóra po użyciu jest miękka, gładka. Płyn nie pozostawia na niej nieprzyjemnej warstwy. Bardzo dobry płyn do demakijażu, który śmiało mogę Wam polecić. Jeśli lubicie produkty uniwersalne, za pomocą których możecie zmyć makijaż całej twarzy a przy tym nie musicie dodatkowo zmywać go wodą ten produkt na pewno przypadnie Wam do gustu. W skład serii wchodzi również łagodzący tonik oczyszczający, łagodzące mleczko oczyszczające i żel krem oczyszczający. 

Plusy:
- dokładnie i szybko usuwa makijaż twarzy i oczu
- nie podrażnia wrażliwej skóry
- nie powoduje uczucia ściągnięcia
- neutralny, praktycznie niewyczuwalny zapach
- przyjemnie odświeża cerę
- nie pozostawia na skórze nieprzyjemnej warstwy
- ogólnodostępny

Minusy:
- średnio wydajny

Ocena: 5/5

Używałyście tego płynu? Zdradźcie jaki jest Wasz ulubiony produkt do zmywania makijażu. 

Pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy kosmetyk, szkoda, że konserwant jest aż tak wysoko w składzie, ale chyba go wypróbuję :)
    _______
    MademoiselleEve

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wierna od kilku butelek biedronkowemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyglądałam się mu ostatnio w Rossmannie :> Gdy skończę mój AA to chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to post sponsorowany?

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miał@m tego płynu micelarnego, kończy mi się dermedik i w kolejce czeka biedronkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy coś ze mną nie tak, czy mam jakąś felerną sztukę, ale używam go od niecałego tygodnia i chyba odstawię - strasznie podrażnia mi oczy .. Fajnie, że sprawdził się u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to sprawa indywidualna. Jak dla mnie jest bardzo łagodny.

      Usuń
  7. Mam ten płyn i jest to najlepszy płyn micelarny jaki miałam okazje używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie też się sprawdził :)

      Usuń
  8. Tez go uzyam i ma ogromnego plusa za to ze mi nie pdoraznia oczu (biedronkowy niesttey byl koszmarem),ale nie domywa mi wsyztskiego przy linii rzes-musze troche potrzec,a teo moja skora nie lubi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. używam miceli z Ziai, ale chętnie spróbuję cos nowego. Bioderma niestety mi nie podchodzi, poza tym jest zbyt droga: zużywam czasem buteleczke plynu na dwa tygodnie, więc bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioderma ma dla mnie kolosalną kwotę, choć nie ukrywam że chciałabym ją wypróbować i przekonać się czy jest warta tej ceny.

      Usuń
    2. Moim zdaniem jest warta :) Co jakiś czas próbuję nowych płynów micelarnych i zawsze do niej pokornie wracam :)

      Usuń
  10. bardzo go polubiłam, dobrze zmywa, nie podrażnia, to dla mnie cechy idealnego płynu micelarnego

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się prezentuje:)
    Jednak ja bardzo sporadycznie sięgam po micele;)

    OdpowiedzUsuń
  13. może nie długo się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Micele ida u mnie jak woda. Ale moze sie skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zużywam je w tempie ekspresowym, ale póki co najlepiej się u mnie sprawdzają. Wszelkie mleczka, żele bardzo często mnie podrażniają.

      Usuń
  16. Jak zejdę z zapasów, chętnie dam mu szansę.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawi mnie ten micel i mam nadzieję, że wkrótce przekonam się o jego zajebistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam tyle dobrego o tych płynach, że muszę w końcu wypróbować ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest na mojej liście do kupienia, ale dopiero jak wykończę 2 z Biedronki i pół butli dużej Biodermy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czesc :) mam pytanko, czy pochodzisz z Zamoscia? pytam sie bo wydaje mi sie, ze widzialam Cie na zdjeciach slubnych na starowce tydzien temu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Zamościa nie pochodzę, ale faktycznie byłam tam w zeszłym tygodniu na sesji :) Jaki ten świat mały :))

      Usuń
  21. Również nie miałam tego płyny micelarnego,wypróbowałam już kilka,ale wciąż szukam idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Potwierdzam, płyn jest bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  23. skończy mi się be beauty to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może kiedyś po niego zasięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też jestem minimalistką :) Możesz zdradzić czym farbujesz włosy? śliczny rudy odcień!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio o tym płynie jest dość głośno w blogosferze. Chętnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O ! Ciekawy produkt, zakupię na pewno jak tylko zużyje dotychczasowy :) I pewnie sięgnę też po żel i tonik z tej serii bo nie mogę trafić na jakiś dobry :) Zobaczymy czy na mojej skórze sobie poradzi :) Zapraszam http://www.clavelena.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy kiedyś mogłybyśmy się spodziewać jakiejś wyprzedaży z Twojej szafy? Masz tyle fajnych ciuszków:) Może są jakieś w których już nie chodzisz?:) Kasik

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię płyny micelarne. od jakiegoś czasu używam tego z Ziaji, takiego zielonego. jest super, wydajny, dobrze zmywa i nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy zdjęcia ślubne wstawisz? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie mi się skończył, super był:) teraz mam Farmonę, ale na pewno do niego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...