26.08.2013

Joanna Naturia, czyli o żelu peelingującym z zieloną herbatą

Po dłuższej przerwie spowodowanej przeprowadzką i brakiem dostępu do Internetu powracam! Dzisiaj przychodzę z recenzją peelingującego żelu pod prysznic z zieloną herbatą od Joanny. Produkt ten jest na tyle delikatny, że z powodzeniem posłuży nam w codziennej pielęgnacji. Jeśli jednak lubicie mocne zdzieraki raczej nie jest to kosmetyk dla Was. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Peelingujący żel pod prysznic Naturia body o świeżym zapachu pozwala odprężyć i oczyścić ciało. Specjalnie opracowana receptura zawiera drobinki złuszczające martwe komórki naskórka i pozostawia skórę oczyszczoną, odświeżoną i miłą w dotyku. Naturalny ekstrakt z zielonej herbaty działa nawilżająco i pielęgnująco. Wspaniałe rezultaty, dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra, wygładzona i delikatna w dotyku, przyjemnie pachnąca. 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Niektóre drogerie kosmetyczne, supermarkety. Żel możemy również zamówić na stronie sklepu Joanna w cenie 6,49 zł / 300 ml. 

Moja opinia                                                                                                                                      

Żel bardzo przyzwoicie sprawdza się do codziennego użytku w celu wykonania łagodnego peelingu. Dla fanek mocnego zdzierania pewnie będzie za słaby. Mi służy jako zamiennik żelu pod prysznic, bo produkt w trakcie masażu tworzy delikatną pianę. Opakowanie to podłużna buteleczka o pojemności 300 ml. Konsystencja jest gęsta i zbita. Produkt zawiera dość dużą ilość delikatnych drobinek. Zapach jest ogromną zaletą. Jest on świeży, orzeźwiający, bardzo przyjemny dla nosa. Z działania produktu jestem zadowolona. Lubię peelingi od Joanny i ten też przypadł mi do gustu. Skóra po jego użyciu jest miękka i wygładzona. Peeling nie podrażnia i nie wysusza nawet przy codziennym stosowaniu. Średnio raz w tygodniu lubię sięgnąć po coś mocniejszego, na co dzień ten peeling jest mi zupełnie wystarczający. 

Plusy:
- gęsta, zbita konsystencja
- bardzo wydajny
- świeży, orzeźwiający zapach
- łagodne zdzieranie w sam raz do codziennego użytku
- skóra po użyciu jest miękka i wygładzona
- nie podrażnia i nie wysusza
- niska cena

Minusy:
- dla fanek mocniejszego zdzierania będzie za słaby

Ocena: 4/5

Miałyście styczność z tym produktem? 

Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. lubię peelingi myjące Joanny, ten pewnie też niedługo wrzucę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam o nich, ale nigdzie ich jeszcze nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypróbuję, bo wydaje się być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o nich jeszcze, wezmę przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam go jeszcze, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszystkie żele peelingujące z Joanny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się prezentuje. Dobra cena i duża pojemność. Nie miałam jeszcze ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widzialam jeszcze nigdzie takiego ;) ale jak znajde to wyprobuje ;d

    zapraszam do mnie http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę jednak mocniejsze zdzieranie, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwilbiam te peeliigni, choc akurat tego zapachu nie miałam. Na razie moim ulubieńcem jest limonkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. A jaki ma skład? Też jeszcze nie spotkałam tego peelingu :) ale wydaje się być bardzo sympatycznym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wolę mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak trafię, to przetestuję. Mam czasem tak, że lubię robić częściej peeling słabszy, a nie rzadziej ale mocny

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie delikatne peelingi do codziennego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm czyli nie dla mnie wolę mocne peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wybrałam arbuza, dla mnie idealny na co dzień, a dzięki regularnemu delikatnemu masowaniu nóg brak wrastających włosków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię prawdziwe "zdzieraki", więc na ten produkt się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię wszystko, co z herbatą, do tego ten żel ma genialny kolor :) Na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przekonują mnie takie produkty 2 in 1. albo peeling, albo żel :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Od lat jestem fanką mini peelingów z Joanny, teraz chyba muszę się zainteresować większymi opakowaniami :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  21. Szukam ich już od jakiegoś czasu i ciężko je dostać w moim mieście;/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam wersje limonkowa i bardzo lubie ten zel :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze się kiedyś za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...