29.07.2013

Truskawkowe szaleństwo od Joanny, czyli o maśle do ciała

Dziś mam dla Was recenzję masełka do ciała o pięknym, aromatycznym truskawkowym zapachu od Joanny. Jest to produkt na tyle lekki w swojej konsystencji, że z powodzeniem możemy sięgać po niego latem. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem ogromną fanką wszelkich maseł do ciała. Mam ich łącznie około 8, używam na zmianę różnych wersji zapachowych w zależności od tego, na co mam ochotę konkretnego dnia. 

Obietnice producenta                                                                                                                    

Truskawkowe masło do ciała Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałą pielęgnację skóry. Nadaje jej wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawia gładką i miłą w dotyku. Specjalnie opracowana receptura zawiera odżywcze masło Shea i nawilżający ekstrakt z truskawki. Wspaniałe rezultaty: skóra intensywnie wypielęgnowana, zdecydowanie gładsza i milsza w dotyku, apetycznie pachnąca. 


Dostępność i Cena                                                                                                                          

Niektóre drogerie kosmetyczne, supermarkety. Masło możemy również zamówić na stronie sklepu Joanna w cenie 9,49 zł / 250 g. 

Skład                                                                                                                                                  

Aqua (woda), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), Paraffinum Liquidum (parafina), Dicaprylyl Ether (emolient), Cetearyl Alcohol (emolient), Cera Alba (wosk pszczeli), Ceteareth-20 (emulgator), Cyclomethicone (emolient), Isopropyl Myristate (emolient), Petrolatum (wazelina), Sodium Polyacrylate (substancja filmotwórcza), Tocopheryl Acetate (przeciwutleniacz), Fragaria Chiloensis Extract (wyciąg z truskawki), Propylene Glycol (humektant), Citric Acid (kwas cytrynowy), Parfum (zapach), Benzyl Salicylate (składnik kompozycji zapachowych), Limonene (składnik kompozycji zapachowych), DMDM Hydantoin (konserwant), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant), CI:16255 (barwnik)

Moja opinia                                                                                                                                      

Masło wyróżnia przede wszystkim wspaniały, owocowy zapach w którym zakochałam się od pierwszego powąchania. Jeśli jesteście fankami truskawek koniecznie musicie wypróbować ten produkt. Opakowanie to odkręcany słoiczek, czyli najlepsza z możliwych opcji jeśli chodzi o produkty do ciała. Przy takim rozwiązaniu nie mam problemu z regularnym używaniem. Wiem też, że produkt zużyję do końca bez konieczności jego rozcinania. Konsystencja dość lekka, kremowa, bardzo dobrze rozprowadza się na ciele i dość szybo wchłania. Zapach jak już wspominałam jest największą zaletą tego produktu. Uwielbiam go! Jest świeży, owocowy, dość długo pozostaje na Naszej skórze. Działanie jest zgodne z tym, co obiecuje nam producent. Masło dobrze nawilża, choć nie jest to nawilżenie długotrwałe. Pozostawia skórę miękką, gładką i pachnącą. Cieszę się, że dostałam właśnie tą wersję do przetestowania. W ofercie jest również masło o zapachu wanilii i kawy. Truskawka to zdecydowanie najbardziej udany zapach z całej tej trójki. Doskonały wybór na lato! 

Plusy:
- wspaniały, aromatyczny zapach truskawki
- dobrze nawilża
- pozostawia skórę gładką i miękką
- wygodne opakowanie
- lekka, kremowa konsystencja
- masło dość szybko się wchłania
- bardzo wydajne
- niska cena

Minusy:
- brak

Ocena: 5/5 

Pozdrawiam!

34 komentarze:

  1. Kawa jest fenomenalna, rewalacyjna:) Truskawka owszem, przyjemna, ale po obwąchaniu wszystkich wersja kawowa została moją faworytką:) Do tego fajnie się utrzymuje, genialna pobudka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja latem używam raczej lekkich balsamów lub mleczek choć ogólnie masła też bardzo lubię :)
    miałam wersję waniliową i również mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wersję, ale kawową, choć truskaweczkę raz miałam, faktycznie idealny wybór na lato. U mnie nawilżenie było bardzo zadowalające, uwielbiam masło shea w kosmetykach do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze tego masełka ale wszystko przede mną;) brzmi zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. chce je kupic gdy skoncze obecne ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam kiedyś to masełko, kochałam je za zapach i konsystencję oraz nawilżenie. teraz mam z flosleku, które jeszcze bardziej intensywnie pachnie truskawkami, cudo normalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, wygląda na lekkie :)
    Ja latem rezygnuję z maseł bo z reguły są ciężkie i tłuste.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro jest lekkie, o faktycznie sprawdzi się na lato. Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba wolałabym kawę jeśli nie jest zbyt dusząca i sztuczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam masełka i mam ich pełno, ale nie sięgam po kolejne dopóki nie zużyję pierwszego. :D :)
    To również miałam i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie lubię parafiny w kosmetykach ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz , też ostatnio stałam się fanką maseł , mam czekoladowe z Palomy , smarowanie nim to sama przyjemność, niedługo recenzja :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach truskawek!

    OdpowiedzUsuń
  14. skusze się jak tylko wykończę te które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te masełka, choć pewnie znajdą się przeciwniczki za parafinę w składzie :) MNie nie przeszkadza, lubię takie masełka, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam kiedys balsam z tej serii, i najbardziej lubilam jego zapach!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam, ale na lato wolę używać oliwek, niż maseł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam wersję waniliową z tej serii i też bardzo mi przypadła do gustu, chociaż po drugim opakowaniu zapach troszkę się znudził ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda zachęcająco :) Lubię masła, ale nie latem, dla mnie mają zbyt cieżką konsystenję, przynajmniej te, które do tej pory używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o juz mi dobrze znane i przetestowane masło

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam to masło, ale o zapachu wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja skóra nie lubi parafiny, poza tym konserwanty nie wywołują u mnie entuzjazmu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wąchałam to masełko u koleżanki - zapach obłędny :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię produkty joann właśnie za niską cenę i dobrą jakość, ale tego masła chyba nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię te masełka - zarówno truskawkowe jak i waniliowe (kawowej nie miałam). działają fajnie, pięknie pachną, a i kosztują grosze :D nic tylko kupować

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziś po wyjściu z kasy z kolejnym balsamem zastanawiałam się po co mi jeszcze on, skoro 3 inne już są w użyciu, a jeszcze jakieś w zapasie ;) dobrze wiedzieć, że jest nas więcej ;)
    Z Joanny uwielbiam truskawkowo śmietankowy olejek pod prysznic, do nawilżaczy nie mam zaufania, wolę te treściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdy wykoncze zapasy na pewno skusze sie na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentuje się apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa konsystencja i zapach mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam mazidła do ciała.
    To truskawkowe jest u mnie obecnie w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kupiłam dziś i zapach jest tak cudowny, że cały czas smaruję nim ręce, żebym mogła wąchać

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach śliczny, ale ja już nie używam takich masełek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...