25.07.2013

Ślubny próbny, czyli o moim makijażu

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim próbnym makijażem ślubnym, który po wielu przebojach postanowiłam zrobić sama. Wcześniej skorzystałam z usługi makijażystki, która niestety nie do końca sprostała moim oczekiwaniom. Nie czułam się dobrze w makijażu wykonanym przez nią, a co gorsze kosmetyki, których użyła wywołały reakcję alergiczną zarówno na skórze powiek jak i twarzy. Oczy przez wiele godzin łzawiły, swędziały, a skóra twarzy była wysuszona, pojawiły się na niej suche skórki, których nie miałam wcześniej. Patrząc w lustro widziałam inną osobę i ten efekt wcale nie przypadł mi do gustu. Zależało mi, żeby makijaż ślubny podkreślał to, co lubię w sobie najbardziej, czyli oczy i usta. Chciałam żeby był wyrazisty, ale jednocześnie nie za mocny i przede wszystkim trwały. Postawiłam na kosmetyki, które są przeze mnie wypróbowane i które moja skóra toleruje. Nie chciałam w dniu ślubu zaliczyć makijażowej wpadki, chyba każdej z Nas zależy żeby w tym wyjątkowym dniu wyglądać perfekcyjnie w każdym calu. Po części obawiałam się wykonywać makijaż sama, nie czuję się makijażowym ekspertem, wielu rzeczy dopiero się uczę, jednak jak nikt inny znam swoją twarz, wiem w jakim makijażu czuję się dobrze i z ostatecznej wersji byłam bardzo zadowolona. Kilka dni przed ślubem wykonałam makijaż próbny, który możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. W dniu ślubu postawiłam na niemal identyczny look. Makijaż wykonałam jednak dokładniej i utrwaliłam go dodatkowo fixatorem. Makijaż wytrzymał w nienaruszonym stanie. W ciągu dnia tylko raz musiałam przypudrować twarz i kilkukrotnie poprawić usta. 







Kosmetyki, których użyłam:
Krem do 35 lat Receptury Babuszki Agafii
Podkład Revlon Colorstay
Korektor Dermacol
Puder ryżowy Mariza
Bronzer Debby
Golden Rose Mineral Terracotta Powder
Baza pod cienie Grashka
Cienie z paletki Sleek Au Naturel
Kredka Golden Rose
Tusz Lovely Curling Pump Up
Paletka do brwi Essence
Pomadka Rimmel by Kate 104

W dniu ślubu utrwaliłam całość fixatorem Clarins

Dla porównania jedno zdjęcie makijażu wykonanego przez makijażystkę


Aktualnie czekamy na zdjęcia od fotografa także za jakiś czas możecie spodziewać się małej fotorelacji :) 

Pozdrawiam!

171 komentarzy:

  1. Umiesz liczyć, licz na siebie :). Śliczny makijaż sobie zrobiłaś. Obejrzałam zdjęcia i zastanawiałam się, co to za piękna pomadka na twoich ustach. Też mam ten kolor, ale u mnie wychodzą z niego mocne fioletowe tony. Dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pewnie sporo zależy od koloru ust, na moich jak widać wpada bardziej w róż niż fiolet :) Uwielbiam ją <3

      Usuń
  2. Twój makijaż rządzi! Piękny,nie za mocny i nie za blady! Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz milion razy lepiej w swoim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I tak też się czułam. W tamtym makijażu czułam się fatalnie no i do tego stopnia piekły mnie oczy, że nie mogłam się doczekać kiedy to z siebie zmyję.

      Usuń
  4. Wyszło cudnie. W Twoim makijażu brwi są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Do brwi przywiązuję sporo uwagi, bo moje naturalne nie są najlepsze, rzadkie i z prześwitami.

      Usuń
  5. bardzo ładny makijaż, 100% lepszy od tego, który wykonała Ci makijażystka... tak właśnie chciałabym być pomalowana w dniu własnego ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow no pięknie wykonałaś makijaż! Na prawdę umiesz podkreślić swoje atuty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż! Ja sama główkuję nad tym, czy w dzień mojego ślubu oddać się w ręce profesjonalistki czy zdziałać coś samodzielnie. Choć myślę, że będę tak zdenerwowana, że wolę, makijażową odpowiedzialność zrzucić na kogoś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sporo wcześniej wykonaj makijaż próbny u makijażystki i dopiero zdecyduj. Ja trochę za późno go zrobiłam ( w czwartek ), więc miałam niewiele czasu na przemyślenie sprawy. Nie mniej strasznie cieszę się, że makijaż zrobiłam sama.

      Usuń
  8. wow wyglądasz oszałamiająco już nie mogę się doczekać fotorelacji :)
    A makijaż wykonany przez makijażystkę ,według mnie wypadł no brzydko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sama nie mogę się jej doczekać :) Póki co mamy tylko zdjęcia od rodziny i znajomych, wrzucę za jakiś czas zbiorczą fotorelację :)

      Usuń
  9. Pieknie bedziesz wygladała, duzo lepiej wyglada twoja wersja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień ślubu już za mną :) A szkoda :) Chciałabym przeżyć to raz jeszcze :)

      Usuń
  10. We własnym o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż - nie za mocny i bardzo kobiecy :) Wyglądasz w nim naprawdę świetnie! Czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta makijażystka to musiała być bardzo niekompetentna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ten makijaż był nie do przyjęcia chociażby ze względu na niedbałe wykonanie. Nie ma szansy to u mnie przejść. Kilka osób poleciło mi tą dziewczynę, ale podejrzewam że te osoby nie interesują się makijażem i im jako laikom taki makijaż podobał się.

      Usuń
  13. Jej... makijaż wykonany przez "profesjonalistkę" jest dla mnie nie do przyjęcia. Twój jest cudny... taki dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też ;) Nie znoszę partactwa, a tym bardziej w tak ważnym dniu. Dzięki :)

      Usuń
  14. wygładzasz pięknie :)
    makijaż wykonany przez makijażystkę, hmm cóż za "szalone" brwi ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne usta, kolor idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo dobrze się w nim czuję :)

      Usuń
  16. Pięknie wygląda:)
    Ja też na ten dzień planuję sama robić makijaż,bo nigdy mi się nie podoba jak któś robi mi makijaż:)
    A większość makijażystek,robi swoją pracę na tzw"odwal się",taka jest niestety prawda;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja pierwszy raz miałam tą "przyjemność" i powiedziałam sobie, że nigdy więcej ;) Muszę jedynie skompletować zestaw kosmetyków na tak szczególne okazje m.in kupić fixator. Na szczęście w dzień ślubu uratowała mnie moja kochana starsza :)

      Usuń
  17. Cudownie wyglądałaś, niestety makijaż wykonany przez wizażystkę to totalna klapa ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) podziwiam, że zdecydowałaś się sama robić makijaż. Ja bym się bała, że z nerwów zaczną mi drżeć ręce i nic nie zrobię ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie miałam innego wyjścia. Makijaż próbny, który okazał się klapą robiłam w czwartek, więc nie zostało wiele czasu. W dzień ślubu stres mnie jakoś odpuścił :)

      Usuń
  19. Pięknie wyglądałaś w swoim makijażu. Ten od makijażystki naprawdę nie prezentował się najlepiej, szczególnie brwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zgadzam się, brwi to totalna klapa.

      Usuń
  20. Śliczny makijaż :) Jest ogromna różnica. Wykonujesz lepiej makijaże niż zawodowcy. Jestem pod ogromnym wrażeniem ;) Czekam na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło mi, że tak myślisz, chociaż ja jestem bardziej krytyczna i wiem, że jeszcze sporo umiejętności mi brakuje. Mam nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej :)

      Usuń
  21. śliczny makijaż, bardzo podoba mi się matowa szminka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jedyny jej minus, że trochę wysusza usta. Musiałam zadbać przed ślubem o porządne nawilżenie.

      Usuń
  22. Zdecydowanie lepiej wygląda makijaż zrobiony przez Ciebie!
    Świetna robota, na pewno byłaś prześliczną Panną Młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przez Ciebie wykonany zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z takimi umiejętnościami naprawdę nie warto szukać makijażystki.Chyba się sama nie doceniasz ;)
    Brwi podkreślone przez makijażystkę świadczą o jej umiejętnościach - słabiutko. Dla mnie brwi to kluczowa część makijażu i nie wybaczają niestaranności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś w tym jest ;) Krytycznie podchodzę do swoich umiejętności. Jeśli chodzi o makijaż twarzy to wiedziałam, że sobie poradzę. Najbardziej bałam się oczu, nie mam wprawy w cieniowaniu. Na co dzień maluję się przeważnie jednym cieniem, nakładam brąz na całą powiekę i jestem gotowa do wyjścia a tutaj jednak musiałam popracować z kilkoma cieniami żeby wyszedł jakiś efekt.

      Dla mnie też brwi są sprawą kluczową. Cały czas dążę do tego żeby wyglądały idealnie. Nie wyobrażam sobie makijażu bez ich podkreślenia.

      Usuń
  25. Piękna Panna Młoda, jeszcze raz gratuluję i czekam na zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękna Panna Młoda!
    A Twój makijaż o niebo lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No to wszystko jasne, lepiej samemu się umalować jeśli się to potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaż wykonany przez "profesjonalistkę" to jakaś totalna porażka :O Jakbym coś takiego na swojej twarzy zobaczyła to bym na pewno za to coś nie zapłaciła. Za to Twój makijaż jest świetny - przepięknie podreśla atuty i jest taki nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe na szczęście to był makijaż próbny, więc kosztował mnie niewiele.

      Dzięki :)

      Usuń
  29. Tylko mi przypominasz Rosati ?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo elegancki :) Moją koleżankę również pomalowała ,, profesjonalna wizażystka" i efekt był tragiczny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często tak jest :/ Moja znajoma zaliczyła taką wtopę w dzień ślubu, nie robiła makijażu próbnego, bo zaufała umiejętnościom makijażystki i niestety efekt końcowy był mocno przeciętny :/

      Usuń
  31. Cudny makijaż i piękne usta, w moim stylu:)
    A wizazystka nie zaszalala widzę....

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobilas piekny makijaz, wiedzialas jak podkreslic i gdzie. Jezeli chodzi o partanine "profesjonalnej" kosmetyczki, to brak mi slow. Gdybym tak udala sie do takiej toz przed slubem, chyba musialabym odwolac przyjecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż bardzo ważna rzecz, dlatego dobrze że wcześniej zrobiłam próbny. Gdybym poszła w dzień ślubu byłabym załamana.

      Usuń
  33. Twoja wersja jest dużo lepsza od tej 'profesjonalnej' dlatego ja też swój będę wykonywać sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Powodzenia w takim razie :)

      Usuń
  34. Dobrze, że nie skorzystałaś z usług tego makijażysty na ślubie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny Twój makijaż! Jeżeli kiedykolwiek będę brała ślub, przyjdę do Ciebie :P Tylko ze mną zapewne miałabyś nieco więcej "do roboty" niż z Tobą. Nie mam pojęcia, jaki makijaż pasowałby do moich jasnych włosów.

    "Makijażystek" - nigdy więcej. Wybrałam się do jednej przed studniówką, to była tragedia. Pomarańczowa, postarzona skóra, fioletowoczarne oczy, które kazałam jej zmyć i usta starszej babci. Brrrrrrrrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe żebym jeszcze potrafiła kogoś malować :P To już chyba wyższa szkoła jazdy. Próbowałam kiedyś wykonać makijaż na mamie i średnio mi wychodziło.

      Moja skóra po podkładzie, który nałożyła wyglądała tragicznie. Dawno nie widziałam jej w takim stanie :O wszędzie mnóstwo suchych skórek, zacieki, plamy no coś okropnego.

      Usuń
  36. Piękny ten Twój makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy ja się kiedyś na Ciebie napatrzę ? :) piękna i zjawiskowa. Powinnaś zostać twarzą jakiejś kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  38. "profesjonalistka" tak dała ciała, że aż przykro. podjęłaś bardzo dobrą decyzję! w swoim makijażu prezentujesz się bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny makijaż wykonałaś, o wiele lepiej niż makijażystka! :) musiałaś pięknie wyglądać w TYM dniu! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  40. super makijaż, pięknie podkreślone usta, a makijaż oczy taki jaki powinien być - delikatny, dziewczęcy :) super!!

    OdpowiedzUsuń
  41. echh te makijażystki ;) piękna ta Twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. fatalny ten makijaż makijażystki, 100 0razy twój lepszy. Przynajmniej wiesz, ze będziesz zadowlona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z makijażu ślubnego jak najbardziej byłam zadowolona. Zobaczę jeszcze efekt na zdjęciach od fotografa ;)

      Usuń
  43. piękna dziewczyna z Ciebie i nie zepsułaś tego makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze, że masz takie zdolności poradziłas sobie sama, bo ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny makijaż! Podziwiam za odwagę, ja jednak chyba oddam się w ręce makijażystki, bo przede wszystkim bałabym się o trwałość... Ale mam kilka dziewczyn na oku, do których mam zaufanie, więc mam nadzieję, że znajdę makijażystkę, która mnie zrozumie :)
    Czekam z niecierpliwością na fotorelację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi na szczęście trafiła się świetna pogoda, bo nie było gorąco, więc i makijaż dużo dłużej wytrzymał. Praktycznie do samego końca był w nienaruszonym stanie, jedynie usta poprawiałam. Teraz już zaopatrzę się w swój fixator, kupię ten z Kryolan.

      Mam nadzieję, że znajdziesz dobrą makijażystkę! :)

      Usuń
  46. ta" makijażystka" chyba dopiero uczy się malowac, bo to jest jakis dramat jak ona cienie nałożyła.
    Osobiście w Twoim makijażu nie pasuje mi tylko pomarańczowy bronzer aczkolwiek może to wina zdjęć :) postawiłabym tu na neutralny kolor + odrobinka różu na jabłuszka aby ożywić twarz , ale dosłownie ociupinka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo jest to osoba, która twierdzi że ma spore doświadczenie :P

      Na żywo policzki inaczej wyglądały niż na zdjęciach, były bardziej zgaszone i kolor nie wpadał w pomarańcz. Różu nie lubię używać, bo mam swój naturalny rumień na twarzy, więc na ogół jest to zbędne.

      Usuń
  47. I bardzo dobrze zrobilas ;) Ja malo tego ze zafundowalam makijazystce ponad 100 zł (5lat temu) to jeszcze po kilku godzinach byl dramat- a wsyztsko mi utrwaliła ... lakierem do wlosow!!!
    Czekam na zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Byłaś przepiękną Panną Młodą, a Twój makijaż był super :-))

    OdpowiedzUsuń
  49. Od razu poznałam tą pomadkę, bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja <3 genialna jest, mam ochotę na inne kolory <3

      Usuń
  50. Bardzo ładnie, robiłam podobny ostatnio Pannie Młodej :) Piękny kolor pomadki :) Też się sama malowałam na ślub, bo ślubne próbne (miałam dwa) to była jakaś porażka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też powiedziałam sobie, że to pierwszy i ostatni raz kiedy ktoś robi mi makijaż ;)

      Usuń
  51. Kto Cię malował?! Koszmar, w Twojej wersji wyglądasz cudownie i świeżo, w wersji "makijażystki" jak siedem nieszczęść - wybacz określenie :) Jesteś piękną kobietą i bardzo dobrze zrobiłaś wybierając swój talent i swoje kosmetyki. Mnie na ślub malowała koleżanka i to "na szybko", było ok ale gdy na sesję zdjęciową malowałam się sama czułam się dużo swobodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osób poleciło mi tą osobę. Dziewczyna jedynie dorabia sobie jako makijażystka, ale zapewniano mnie że bardzo dobrze maluje i że można brać ją w ciemno ... No cóż może czyimś nieprofesjonalnym okiem ten makijaż był do przejścia, dla mnie absolutnie nie. Nie znoszę partactwa, a tyle było niedociągnięć w tym makijażu :/ Nic nie było zrobione dokładnie, brwi, oczy, skóra twarz wyglądały makabrycznie :/ Osypane cienie pod oczami i jedynie wyczyszczone pędzelkiem, który jeszcze bardziej wszystko rozmazał :/ No ale wszystko na szczęście skończyło się happy endem. Makijaż zrobiłam sama i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  52. Musiałaś trafić na kiepską makijażystkę. Twoja wersja śliczna, subtelna, kobieca, delikatna. Ja też sama robiłam makijaż ślubny, bo ten zrobiony przez wizażystkę mi się nie podobał. Totalnie spłaszczyła mi twarz ukrywając wszystkie niedoskonałości. Wyglądałam jak lalka z żółtą cerą. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie jest zdanie sporej ilości dziewczyn :/ Makijażystki nie potrafią podkreślać naturalnego piękna, tylko wszystko kamuflują ogromną ilością kosmetyków. Na zdjęciach i kamerze może i wygląda to dobrze, ale na żywo efekt pozostawia wiele do życzenia :/

      Usuń
  53. Hej a jaka makijażystkę wybrałaś kogoś z Lublina czy ze Świdnika? Twój makijaz genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze Świdnika. Te bardziej znane z Lublina miały już pozajmowane terminy.

      Dzięki :)

      Usuń
  54. Bardzo piękny makijaż. Chyba Cię zamówię na swój ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hehe chyba nie potrafiłabym odtworzyć tego na drugiej osobie. Na sobie wszystko zrobić jest łatwiej niż na kimś.

      Usuń
  55. Bardzo fajny! Zrób sobie sama! Piękne wygląda! Ja też sama robiłam i byłam bardzo zadowolona. Miałam sama sobie frizure, ale sie bałam, i w koncu trafiłam żle, frizura w ogule nie była ta która chciałam. Tak że jak możesz sama sobie włosy robish to rób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z fryzury akurat byłam bardzo zadowolona. Fryzjerka idealnie trafiła w mój gust :)

      Usuń
  56. Makijaż idealny dla Ciebie :) Ja na swój ślub tez malowałam się sama bo jak zaczęła malować mnie znajoma, która zna się na tym ponoć lepiej niż ja to wyglądałam jakbym była minimum 10 lat starsza... Za ciemny podkład, bardzo ciemne oko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Musiałaś pięknie wyglądać :)

      Usuń
  57. I Ty twierdzisz, że dopiero się uczysz? :)))) Ten makijaż jest przepiękny!

    Gratuluję ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się uczę ;) Sporo jeszcze przede mną. Chciałabym się nauczyć jeszcze ładniej cieniować i w końcu nauczyć się korzystać z eyelinera :P Póki co namalowanie prostej kreski graniczy z cudem ;)

      Dzięki :))

      Usuń
  58. Piękny makijaż! :) Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepięknie podkreśliłaś swoją urodę! :) Wyglądałaś bardzo elegancko. :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny makijaż, oczywiście Twój ;) Chętnie bym Cię porwała, żebyś mnie pomalowała na mój własny ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nigdy nie miałam okazji kogoś malować ( no jedynie kilka razy na próbę mamę ) więc pewnie byłoby ciężko ;)

      Usuń
  61. Bardzo fajny makijaż i dobrze, że się zdecydowałaś pomalować samodzielnie.
    Też wykonuję makijaże ale nie wypuściłabym tak klientki jak Twoja makijażystka...

    OdpowiedzUsuń
  62. Twój makijaż bardzo ładny, ten od makijażystki to jakaś masakra, niedbale podkreślone brwi i nieroztarta granica cieni. Moja znajoma była na makijażu próbnym u bardzo znanej makijażystki z Lublina i też zrezygnowała, także czasem lepiej pomalować się samej.

    OdpowiedzUsuń
  63. Twoja wersja przepiękna, delikatna i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  64. O wiele lepiej wyglądasz we własnym makijażu! Bardzo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Mi nie podobał się jeszcze ani jeden makijaż od "profesjonalistki" na osobach, które widziałam na żywo. Zawsze to była jedna wielka maska i za mocny efekt. U Ciebie jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do maski to sie zgadzam, a co do mocnego efektu to wlasnie makijaz ślubny musi być nieco mocniejszy, bo jeśli byłby delikatny to potem na zdjęciach i na filmie w ogoóle nie byłoby go widać.

      Usuń
    2. Nie miałam okazji na żywo oglądać wielu makijaży wykonanych przez "profesjonalistki". Jedna moja koleżanka korzystała i niestety nie była zadowolona, wygląd pozostawiał wiele do życzenia, było niestarannie i zdecydowanie za ciemno do jej delikatnej urody.

      Usuń
  66. Jedyne co mi się nie podoba w Twoim "ślubnym próbnym" to ta pomarańczowo-brązowa plama na policzkach. Nie wygląda ładnie, przynajmniej na tych zdjeciach :/. Wszystko inne wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości policzki wyglądały inaczej, o wiele delikatniej i nie miały tej pomarańczowej poświaty. Zresztą zobaczycie na zdjęciach końcowych od fotografa :) Mój aparat niestety lubi przekłamywać kolory, zwłaszcza jeśli chodzi o makijaż.

      Usuń
  67. Twoja wersja o wiele bardziej mi się podoba, niż ta druga. Pani makijażystka jakby w ogóle zapomniała o brwiach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda, każdy włosek w inną stronę :P

      Dzięki :)

      Usuń
  68. Bardzo podoba mi się Twoja wersja makijażu, szczególnie usta, przepiękny kolor :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  69. Delikatnie, klasycznie, idealnie :) Dobrze zrobiłaś rezygnując z usług takiej makijażystki, Twój piękny wygląd jest/był na to najlepszym dowodem :)

    Gratuluję tego pięknego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie! Ten makijaż wykonany przez Ciebie pasował idealnie do Twojej urody. Makijażystka użyła podobnych odcieni, co Ty jednak w tamtym makijażu wyglądałaś na zmęczoną!

    I najważniejsze gratuluje i życzę wielu radosnych i szczęśliwych dni!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pewnie też przez to że strasznie łzawiły mi oczy. Nie wiem co mnie tak podrażniło, ale piekły niemiłosiernie. Kępki były stanowczo za długie, cały czas je widziałam mając otwarte oczy.

      Dzięki :))

      Usuń
  71. Twój makijaż jest przepiękny! niesamowicie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  72. Sto razy lepiej wykonałaś swój makijaż, jednak same wiemy co nam najbardziej służy, co lubimy i jak sobie zrobić dobrze ;P Musiałaś wyglądać przepięknie na ślubie :) Już się nie mogę doczekać fotek :)
    Chciałam Ci życzyć wszystkiego naj naj na nowej drodze życia, samych pogodnych dni, spokoju ducha w oczekiwaniu na malucha :) Ogromu miłości i spełnienia, oparcia w mężczyźnie, któremu oddałaś swoje serce. Samych radości i szerokiej wspólnej drogi :) Pozdrawiam, ściskam i całuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  73. Jesteś piękna!j A makijaż genialny! Jak podkreślasz brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Brwi podkreślam jedynie paletką do brwi Essence i dołączonym do niej pędzelkiem :) Oczywiście kilka razy przeczesuję i poprawiam dodatkowo grzebykiem. Na większe zdarza mi się utrwalić odrobiną lakieru do włosów.

      Usuń
  74. wyglądałaś przepięknie *.*

    czy mogłabyś nagrać filmik z dokładnym instruktarzem tego makijażu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Niestety nie nagrywam filmików ;) Mój słabiutki komputer raczej nie pociągnąłby jakości HD.

      Usuń
  75. O wow, to już po. Myślałam po tytule że to taka sobie próba, a ślub za miesiąc np.
    Makijaż mi się podoba. Ten 'profesjonalny'- bez komentarza- niedbały i wybrane niepasujące do Twojego typu urody kolory.

    Gratuluję i życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny makijaż.
    Natrafiłam na Twojego bloga przypadkiem i już dodałam do ulubionych bo sama uwielbiam się malować i biegać bo sh! Bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zrobiłaś sobie fantastyczny makijaż !! :) a ten "profesjonalny" ma wiele do życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ładnie. Makijaż wyrazisty a zarazem bardzo subtelny . Świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  79. Ładnemu we wszystkim ładnie:) Ale w własnoręcznie wykoanym makijażu wyglądasz pięknie i przede wszystkim na szczęśliwą.
    Dużo szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  80. Też myślę, że w tym dniu będę polegać na sobie. Twój wyszedł idealnie, niestety makijażystka nie ujawniła swojego talentu na próbnym ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...