17.07.2013

Pudełko pełne niespodzianek, czyli o lipcowym ShinyBox

Jak większość z Was odwiedził mnie dzisiaj kurier z lipcowym ShinyBox. Zawartość nie była dla mnie zaskoczeniem, moja ciekawość wzięła górę i zajrzałam wcześniej na Wasze blogi. Podobnie jak w poprzednim miesiącu część kosmetyków przypadła mi do gustu, a część nie. Najbardziej ucieszyłam się z wody termalnej Uriage, kremu do mycia Uriage i dwóch produktów Grashka. Wszystkie z nich są dla mnie nowością. Inne jak żel pod prysznic L'Occitane, lakier i cień Wibo są mi znane. 

Lipcowe pudełko zawiera w sobie 6 produktów, w tym 2 z nich są pełnowymiarowe. W pudełku znalazł się również prezent specjalny, czyli dwa produkty Wibo - lakier do paznokci i cień do powiek. Do niektórych z Was uśmiechnęło się szczęście i w gratisie otrzymały jeszcze jeden kosmetyk - mydełko od L'Occitane. 



1. Uriage woda termalna - 23,50 zł / 150 ml - próbka 50 ml. 

Woda termalna pochodząca z alpejskiego źródła. Naturalnie izotoniczna, dzięki czemu nie wymaga osuszania po aplikacji. Idealna do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Łagodzi, koi, regeneruje skórę. Dodaje jej blasku i witalności. 


2. Uriage krem do mycia - 65 zł / 500 ml - próbka 15 ml. 

Krem do mycia twarzy i ciała z wodą termalną Uriage do codziennego stosowania. Bez zawartości mydła, doskonale czyści i nawilża skórę. Produkt o wysokiej tolerancji, przeznaczony dla całej rodziny. Pozostawia skórę delikatną i elastyczną. 


3.  L'Occitane mleczko do ciała Werbena - 95 zł / 250 ml - próbka 75 ml. 

Mleczko o lekkiej konsystencji, które szybko się wchłania, dając skórze uczucie komfortu. Eliminuje uczucie napięcia i swędzenia skóry, delikatnie nawilża i odżywia skórę. Posiada świeży, cytrusowy aromat. 

4.  L'Occitane żel pod prysznic Werbena - 59 zł / 250 ml - próbka 75 ml. 

Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę. 


5. Grashka baza pod cienie i do ust - 11,90 zł / 1,2 ml - produkt pełnowymiarowy 

Baza przyczynia się do niezwykłej intensywności i długotrwałości makijażu. Dzięki niej kosmetyki nie zbierają się w załamaniach skóry niezależnie od budowy oka. Posiada cielisty odcień, a jej konsystencja ułatwia dokładną aplikację. 


6. Grashka perłowy cień do powiek - 7,90 zł / 2g - produkt pełnowymiarowy

Wyjątkowa formuła i delikatna konsystencja sprawiają, że cienie doskonale się mieszają i cieniują. Formuła cieni została przygotowana przede wszystkim do stosowania na mokro. 



Specjalny prezent

Wibo lakier do paznokci 


Wibo cień do powiek z jedwabiem 



Zawartość niczego sobie. Kilku produktów jestem bardzo ciekawa i z wielką chęcią je przetestuję. 

A Wy co sądzicie o lipcowym ShinyBox? 

Pozdrawiam! 

18 komentarzy:

  1. piękny odcień lakieru, nie podoba mi się całkiem te pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to pudełko podoba mi się bardziej niż zawartość Glossy Boxa

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bardzo udane pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twoja wersja pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam shinybox, ale nie wszystkie produkty mi się podobają, ale niektóre są całkiem ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuję shinyboxów ani innych, ale czytam wiele blogów które dostają i generalnie to pudełko moim zdaniem jest jednym z lepszych jakie widziałam. Nie mam wielkiego porównania, ale wydaje mi się że produkty są bardzo ciekawe, no i cenowo - wartość jest znacznie większa niż ta którą płacimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z wibo róż i jest całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłaś na bardzo ładne kolorki Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sto razy lepsze niz lipcowy glossy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. żele pod prysznic mają bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...