30.07.2013

Lumpeksowe zdobycze + pięć zestawów

Przychodzę do Was ze zdobyczami z second handu, które udało mi się kupić na dzisiejszej dostawie. Ubrań było multum, niestety drogo wycenionych i raczej nie na czas ciąży, a na takich obecnie zależy mi najbardziej. Przy okazji pokażę Wam kilka zestawów, w których kryję ponad 6 miesięczny brzuszek. 

Mgiełka Papaya 18 zł 



Koszulka No Secret 8 zł 


Zestaw 1

Mgiełka Papaya sh
Legginsy no name
Torebka Bagitali sh




Zestaw 2 

Tunika Candy Couture sh
Legginsy no name
Torebka Bagitali sh 




Zestaw 3

Tunika Atmosphere sh
Legginsy no name



Zestaw 4

Bluzka Dorothy Perkins sh
Spodnie Denim Co sh



Zestaw 5 

Bluzka New Look sh
Spódnica H&M sh
Torebka Atmosphere sh




Pozdrawiam!

109 komentarzy:

  1. wyglądasz przepięknie! :)śliczna mgiełka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w każdym zestawie wyglądasz ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zestawy, moimi faworytami są 1. i 4. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i tak oszałamiająco wyglądać w ciąży jest moim i zapewne wszstkich kobiet marzeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Tu się zgodzę :D promieniejesz w ciąży i masz piękną figurę :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Póki co bardzo mało przytyłam. Pewnie najwięcej przybędzie w 8 miesiącu.

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz w 3 i5 zestawie.Śliczny brzuszek.Widać ,że jesteś drobniutka(choć nie wiem czy wysoka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jestem niska, mam 158 cm wzrostu ;)

      Usuń
  6. Jak stoisz przodem w ogole nie widac, ze jestes w ciazy, dopiero z boku brzuszek sie ujawnai:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam :) gdybym nie wiedziała, że spodziewasz się dzidziusia to bym się nie domyśliła w ogóle, gdyby nie to jedno zdjęcie :) Wyglądasz po prostu kwitnąco :)

      Usuń
    2. Fakt, w większości ubrań z przodu nie widać brzuszka. Za to bokiem jest już dosyć pokaźny ;)

      Dzięki :)

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz, nie to co ja w ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Eee nie wolno tak mówić, każda kobieta w ciąży jest piękna :))

      Usuń
  8. ciąża Ci służy, wyglądasz przepięknie, a zdobycze jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne ubraniaaa *_* brzuszek super ukryty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo, ile bym dała, żeby też tak pieknie wyglądać w ciąży, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz po prostu kwitnąco :) I zgadzam się z poprzedniczkami, że tylko na tym zdjęciu na którym stoisz bokiem widać Twój brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tunika musztardowa swietna.n zazdroszcze.ja ostatnie 2 razy kupilam suknienki. czarna, siwa i kolorowa. fotki na moim blogu. u mnie co poniedzialek nowowsci z lumpka. masz czas i chec to zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cud miód i orzeszki jak to mówią, no co ja Ci będę słodzić, jak Ty wiesz, że świetnie wyglądasz.
    Mam za to pytanie czy ubranka dla dziecka też będziesz kupowała w lumpku ?, a może już się rozglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Na pewno część ubrań będę tam kupować. W nowe też zainwestuję np. wyprawka do szpitala. Póki co jeszcze nic nie mam dla maleństwa, bo płeć nie jest poznana w 100%. Na dniach jadę na kolejne USG.

      Usuń
  14. wooow :) jak od najlepszych projektantow i wyglądają nieziemsko drogo a Ty jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna mgiełka, koszulka mega seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mgiełka !
    Ale śliczny brzuszek :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne stylizacje ja jak ostatnio wybrałam się do sh to były same szmaty;/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. 1, 4 i 5 super! :) Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje...sliczny brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz rewelacyjne :) Potwierdzam słowa moich poprzedniczek - ciąża Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny brzuszek :) Półtora roku temu tez taki nosiłam, a teraz biega za mną po domu i woła 'mama' :) Sama zastanawiam się czy moje szmateksowe łowy ujawniać na blogu i chyba warto :)

    Pozdrawiam i życzę takiej formy do samego rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie mogę się doczekać tej chwili <3

      Pewnie, że wrzucaj! :)

      Usuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie ! A w tych ubraniach sprytnie ukrywasz swój cudowny stan ;) zestaw nr 4 jest śliczny!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam tuniki, a ta żółta to cudo <3
    ślicznie Ci z brzuszkiem, promieniejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki śliczny brzusio! <3

    Piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie się prezentujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci wszystkiego dobrego, duuuuuuuuużo zdrowia-bo to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. W prawie każdym nie widać brzuszka ;p U mnie by to nie przeszło- mój Micho jest chyba większy :) Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta koszulka nocna jest przepiękna, mraaau! a wszystkie zestawy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mgiełka w kolorowe ptaki jest świetna i pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie prawie nie widać brzuszka ale uwierz, urośnie i nawet sama nie będziesz wiedziała kiedy :) mi tak w połowie 6 miesiąca zaczął rosnąć :) teraz nie mogę nic normalnego ubrać bo mam syndrom Kubusia Puchatka czyli brzuch wystający spod bluzki :D Widziałam Cie dziś z samochodu, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najładniejsza młoda mama! :) Cudnie wyglądasz we wszystkich zestawach!

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz, super zestawy

    OdpowiedzUsuń
  33. I znów jestem w szoku, tyle super ciuchów i to za jaką cenę!

    W tych luźniejszych wcale nie widać brzuszka.

    Piękna przyszła mama :).

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteśmy na tym samym etapie ciąży, a mój brzuch jest z 2x większy. ciekawa jestem, od czego to zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś przykładem, jak pieknie moze wyglądać kobieta w ciązy! Sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Każda stylizacja jest świetna, a Tobie ciąża bardzo służy

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniale wyglądasz i masz cudny brzuszek :) Ciąża zdecydowanie Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz olśniewająco !

    OdpowiedzUsuń
  39. chciałam pisać że śliczna ta bluzeczka Papaya , ale jej jaki Ty masz piękny brzuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie ;)
    Uroczy brzuszek !

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz przepięknie :) Ja taki brzuszek miałam chyba w 4 miesiącu, prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz przepięknie! :) Bardzo podoba mi się ta bluzeczka-mgiełka z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz cudownie!! Gdyby każda kobieta w ciazy wygladala tak promiennie w ciazy byloby bosko :)) zazdroszcze ci tego SH !!!

    www.odbicieidealne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. wow 6 miesiąc cudownie wyglądasz, ja tak wyglądałam w 3 miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszulka z no secret jest boska.

    A zestawy śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku juz 6 miesiecy, a mnie sie wydaje, ze co dopiero napisalas o ciazy. Czas leci. Pieknie wygladasz, obstawiam chlopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zdecydowanie zestaw 5 cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  48. łał genialne zdobycze z SH
    pozazdrościć !!

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Po prostu wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz kwitnąco ;). Zestaw pierwszy podoba mi się najbardziej !. Życzę duuuużo zdrówka dla 'was' ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz, jak stoisz przodem to nie widać, że jesteś w ciąży:) dopiero jak staniesz bokiem to widać brzuszek :) ciąża Ci służy, promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeju, jesteś w ciąży! Coś chyba przegapiłam. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Yeeeeeeeeeeeyku nie wiedziałam że jesteś w ciąży!
    Gratuluję !! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. co tam stylizacje, brzuszek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. W większości w ogóle nie widać brzucha, przynajmniej od przodu;) wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak zawsze uda ci się upolować w SH coś ślicznego.

    OdpowiedzUsuń
  57. piękniejesz, ciąża Ci służy maleńka :)
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz przepięknie, a brzuszek śliczny! Życzę zdrowia i szczęścia! ;))
    ________
    http://mademoiselleevebloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. ślicznie Ci z tym brzuszkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześlicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję za tego posta. Potrzebowałam inspiracji jak ładnie można ubrać się w ciąży :) Cudowny blog. Zostanę stałym gościem :)Zapraszam do mnie http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Moje serce skradła mgiełka w ptaszki, które uwielbiam i bluzka DP!!

    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne zdobycze a Ty wyglądasz perfekcyjnie :))) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ta samą tunikę zieloną widziałam ostatnio w sh też;D heh

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...