24.07.2013

Kosmetyki marki Olsson, czyli o dwóch nowościach

Wczoraj przyszła do mnie paczka z dwoma produktami marki Olsson. Znalazł się w niej szampon do włosów do włosów normalnych i suchych oraz lakier. Produkty marki Olsson pozbawione są konserwantów, sztucznych zapachów i barwników. Mają chronić przed reakcjami astmy i alergii. Jak wiecie moja skóra głowy jest mocno kapryśna, mnóstwo składników mnie uczula, dlatego przystałam na propozycję pani Moniki i zgodziłam się przekonać na własnej skórze o łagodności tych produktów. Na pewno podzielę się z Wami moją opinią. Na pierwszy rzut oka skład obu produktów nie przekonał mnie, ale mimo to ciekawa jestem jak sprawdzą się w praktyce. 


Szampon do włosów suchych i normalnych, jest łagodny i delikatny, do wszystkich rodzajów włosów. Zmiękczająca formuła zawierająca aloe vera odżywia i nawilża włosy oraz skórę głowy. Dodatki gliceryny zapewniają nawilżenie. Witamina B5 odbudowuje i wzmacnia włosy. Bez silikonu. Pozostawia włosy miękkie i łatwe do stylizacji oraz czystą skórę głowy. Cena 41 zł / 325 ml. 

Lakier do włosów średnio usztywniający nadający włosom naturalny połysk, ułatwia rozczesywanie i łatwą zmianę stylizacji w ciągu dnia. Zawiera prowitaminę B5, która chroni włosy przed wysuszeniem. Odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów, pozostawia włosy elastyczne o naturalnym wyglądzie. Cena 45 zł / 250 ml. 

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. oooo nie słyszałam wcześniej o tych produktach ale nie używam lakierów ani nic do stylizacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. szamponu jestem bardzo ciekawa, chociaż cena trochę mnie osobiście odstrasza:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosyć drogie kosmetyki, tym bardziej więc życzę żeby się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj również zaczynam testowanie ;> ale mam szampon i odżywkę... więc tym bardziej jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą! buźki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaciekawił mnie szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości :) Najbardziej zaciekawił mnie szampon do włosów suchych ;) Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie poczytam szersze recenzje o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę tą firmę :) lubię takie nowości

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem Twojej opinii ;)Produkty wyglądają świetnie.

    Pozdrawiam,
    mika

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, jak się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A opublikujesz skład? Miałam kontakt z identycznymi kosmetykami, ale nie "Ollson" a "Stuhr": http://stuhrhaarprodukter.dk/billeder/mild_familie.jpg
    Opakowania bardzo podobne, jestem ciekawa jak skład. Jeśli chodzi o wersje tych kosmetyków to jest ich dużo, ja osobiście jestem fanką wersji "Original" ze Stuhra, szampon pozostawia moje włosy bardzo gładkie i pozbawione puchu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kosmetyki :)trzeba sie za nimi rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra głowy także ostatnio ma swoje humorki, spróbuje dawać olejki i używać odżywki z olejkiem herbacianym, może to pomoże.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...