28.07.2013

Garnier i L'Oréal, czyli o kilku nowościach

Pokazuję Wam kolejne nowości, które trafiły do mnie za sprawą pana Łukasza. W paczce znalazły się 3 produkty - płyn micelarny L'Oréal przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej, pogrubiający tusz do rzęs L'Oréal Volume Million Lashes Excess i szampon Garnier Goodbye Damage do włosów bardzo zniszczonych z rozdwojonymi końcówkami. Najbardziej jestem ciekawa dwóch pierwszych produktów, które miały swój debiut wczoraj. Pierwsze wrażenia pozytywne. Płyn bardzo dobrze poradził sobie ze zmyciem makijażu, a przy tym jest łagodny. Lubię produkty dzięki którym mogę zmyć cały makijaż twarzy. Z kolei tusz świetnie wydłużył rzęsy, ale póki co jest trochę za rzadki. Za jakiś czas napiszę o nich coś więcej.  


1. L`Oreal Ideal Soft, oczyszczający płyn micelarny

Oczyszczający płyn micelarny Ideal Soft to minimalistyczna, hipoalergiczna formuła zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu bez konieczności spłukiwania i pocierania. Bezzapachowa formuła bez parabenów, hipoalergiczna. Płyn odkrywa czystą, komfortową, wygładzoną skórę bez uczucia dyskomfortu. Cena około 15zł / 200ml

2. Garnier Goodbye Damage, szampon wzmacniający do włosów bardzo zniszczonych, z rozdwojonymi końcówkami

Szampon wzmacniający o zniewalającym zapachu i kremowej konsystencji, która błyskawicznie zmienia się w przyjemną pianę. Całkowicie nowa formuła wzbogacona została o Keraphyll i olejek z owoców amli. Jej sekretem jest podwójne działanie: wypełnianie ubytków włosa od wewnątrz i uszczelnienie włosów od zewnątrz. Dzięki temu włosy są wzmocnione od środka oraz lśniące i gładkie na całej długości. Cena około 10 zł / 250 ml. 

3. L`Oreal Volume Million Lashes Excess Mascara, pogrubiający tusz do rzęs

Objętość bez umiaru, spojrzenie bez umiaru. Nowa maskara L`Oreal - ekstremalne podkreślenie + intensywna objętość rzęs! Wyjątkowa szczoteczka: wzbogacona o 50% więcej włosków typu excess niż w maskarze Volume Million Lashes, aby nadać każdej rzęsie objętości, pogrubienia i podkreślenia, wyjątkowo gęsta szczoteczka zaprojektowana tak, by docierać do każdej rzęsy i umożliwić pokrycie całej jej powierzchni za jednym pociągnięciem. Mascara Volume Million Lashes Excess łączy w sobie legendarne działanie `milionizujące`. Użyj jej dla nadania objętości każdej rzęsie. Rezultat: intensywnie, doskonale czarne pokrycie każdej rzęsy, efekt miliona rzęs, wyjątkowe podkreślenie rzęs. Cena około 50 zł / 10 ml. 

Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam! 

28 komentarzy:

  1. Mnie z tej serii Garniera bardziej kusi odżywka, ponieważ ma w miarę ciekawy skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam nic z tego:P zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się silikonowa szczoteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na tego micela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że ten micel jest świetny. Chociaż ja kocham Burżujka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nic z tych rzeczy nie miałam;x

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie miałam ale przesyłka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad tym micelem i następnym razem na pewno kupię. Ostatnio widziałam dużo pochlebnych opinii o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten szampon i jak dla mnie mega ;)) jeden z lepszych szamponów jakich uzywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z tej serii Garniera odżywkę i jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam ten plyn do demakijazu i jak dla mnie super , zajmuje drugie miejsce zaraz po biothermie ;-) A tusze w loreala bardzo lubie co prawda tego nie mialam , ale zaden do tej pory mnie nie zawiodl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. to jeden z najgorszych tuszy do rzęs, jakie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. O tej serii Fructisa jest głośno, ja jeszcze nic nie miałam. Tuszu z Loreala też nie miałam, wolę tusz Collosal Volume od Maybelline,co do płynu micelarnego używam ten z Biedrony lub AA Ultranawilżenie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie jeszcze paczka nie dotarła :)
    Jestem ciekawa tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie ten micel i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie ciekawi tusz bardzo :) Napisz jakąś recenzję kochana :) Z fructisa czaję się na odżywkę z tej serii albo żółtą oleo repair ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego tuszu używała moja mama, miałam okazję go wypróbować i powiem szczerze, że mnie bardzo do siebie zniechęcił. Przede wszystkim zniesmaczyła mnie ogromna szczota, którą nie byłam w stanie równomiernie pomalować rzęs bez wkładania jej sobie do oka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anwen nie była zadowolona z szamponu, bo przeprowadzała test. Mnie też kusi odżywka teraz w drogerii natura jest po 7 czy 8 zł. Bo w sklepie jak się pytałam to 15 zł !

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam nic z tych produktów, ale ciekawi mnie Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego szamponu z Garniera nie miałam, ale ostatnio w Kauflandzie zakupiłam odzywkę z tej serii za całe 5 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niedawno skończyłam swoją odżywkę Garniera, jestem nią tak zachwycona i kupiłam następne opakowanie, a płyn micelarny z Loreala, dzisiaj będzie miał swój debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa jak się sprawdzi maskara i płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszyscy tego micela Loreala zachwalają i ja jestem jego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kusi mnie ten micel z L'Oreala :) szampon również może być dobry, ale jestem wierna Brillant Brunette. Może na odżywkę się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie nie sprawdził się ten szampon

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...