13.06.2013

Rosyjskie nowości, czyli o wygranej w konkursie

Kilka dni temu spotkało mnie niesamowite szczęście. Otóż udało mi się wygrać w konkursie organizowanym na blogu BlondHairCare wraz ze sklepem Triny.pl. Nagrodą był bon o wartości 100 zł do wykorzystania w tymże sklepie. Wybór padł na 5 produktów, które chciałam już dawno wypróbować. Skusiłam się na balsam na kwiatowym propolisie z serii Receptury Babuszki Agafii. Wcześniej miałam wersję na brzozowym propolisie i byłam bardzo zadowolona. Wybrałam też dwa produkty z ukochanej serii Planeta Organica - szampon fiński do wrażliwej skóry głowy i balsam turecki wzmacniający. Będę miała okazję wypróbować kolejny krem Baikal Herbals. Tym razem krem na noc do cery tłustej i mieszanej Detox o którym pisała Orlica i to głównie za sprawą jej recenzji zdecydowałam się na ten wybór. Ostatnim produktem jest serum aktywnie odmładzające powyżej 50 lat z serii Receptury Babuszki Agafii. Przedział wiekowy nie ma dla mnie znaczenia, najważniejszy jest skład i działanie. 


Na pierwszy ogień poszło serum do twarzy. Dzisiaj z kolei wypróbuję szampon i balsam na kwiatowym propolisie. Za jakiś czas spodziewajcie się recenzji :)

Pozdrawiam!

48 komentarzy:

  1. gratulacje ;D ja zaczęłam dopiero swoją przygodę z rosyjskimi kosmetykami i już jestem mega zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu używam szampon na propolisie nr 3 i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety szampony z tej serii nie sprawdziły się :( Miałam na brzozowym propolisie i niemiłosiernie swędziała mnie po nim głowa.

      Usuń
  4. gratulacje, ssssuuuper wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Ci wygranej, świetny zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chciałam wybrać same nowości, których jeszcze nie miałam okazji używać :) Większa przyjemność z testowania :))

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej, mam nadzieję, że sprawdzą się u Ciebie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo gratuluję :) Zakupy bardzo fajne i już nie mogę doczekać się ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka :)
    Mam balsam na brzozowym propolisie i jestem bardzo zadowolona, ciekawe jak spiszę się Twój na kwiatowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie, prawda? Strasznie przyjemnie mi się go używało. Ten na kwiatowym pachnie trochę słabiej :) Zobaczymy jak się spisze na włosach.

      Usuń
    2. Oj pięknie - i ta fajna, gęsta zielona konsystencja :)

      Usuń
  9. miałam serum babuszki 35-50 lat i uczuliło mnie przy pierwszej aplikacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu :( Widocznie taka ilość wyciągów nie jest dla Ciebie dobra. U mnie większość rosyjskich kremów spisuje się bez zarzutu, mam nadzieję że z serum też się polubimy.

      Usuń
  10. Gratulacje ;) I czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Sama testuję serum do 35lat i balsam na łopianowym propolisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Super. Jesteś z nich zadowolona? Wahałam się czy wziąć to serum do 35 lat czy to powyżej 50. Z tego co czytałam na blogach podobno to pierwsze ma lżejszą konsystencję i troszkę za słabo nawilża. Kiedyś na pewno wypróbuję żeby mieć porównanie.

      Usuń
  12. Ale fajna wygana <3 Gratuluje ;) Krem na noc detox zaczelam pare dni temu stosowac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko mam szczęście w konkursach a tu proszę! :)) U mnie krem jeszcze leży nieotwarty, pewnie na dniach zacznę go używać.

      Usuń
  13. Przed Tobą bardzo przyjemny czas testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię szampony i balsamy z tej serii babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jedynie serum, ale wersję 35-50. Było świetne, ciekawa jestem jak to się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Same przyjemności tutaj widzę i już teraz życzę Ci udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super! rosyjskie kosmetyki :D a ja niebawem będę zbierała się do zamówienia. Czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej, świetnie spożytkowane pieniądze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Łaał gratuluję :) i z niecierpliwością czekam na recenzje ;)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna nagroda! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na recenzje, ja niestety jeszcze nie miałam okazji przetestować rosyjskich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, świetne kosmetyki wybrałaś. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na te kosmetyki poluję już od dawna :) Wybrałaś sobie naprawdę fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę bo sama jestem wielką fanką rosyjskich kosmetyków :-) moim ulubieńcem jest drożdżowa maseczka do włosów i glinka anapska, naprawde polecam, a na ich recenzje zapraszam na mojego bloga :-)

    http://ekonaturalnie.blogspot.de/p/kosmetyki-rosyjskie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna wygrana, gratuluję :) Też bym chciała sobie móc tak wybrać kilka rzeczy.

    Od jakiegoś czasu mam szampon i balsam fiński. Bardzo dobrze się spisują.

    Dziś też po raz pierwszy użyłam balsamu na kwiatowym propolisie, włosy ładnie się błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i potwornie zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten nocny Detox i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...